Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki Powiatowego Zespołu nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu w 2016 roku.

Data publikacji 2015-12-01
Data zakończenia 2015-12-10 10:30:00
Instytucja Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 176737 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki w Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu.

Wykaz zamawianych artykułów żywnościowych danej grupy :
- artykuły ogólno spożywcze - CPV- 15.80.00.00-9
- świeże mięso wieprzowe, CPV- 15.11.13.00
- wędliny i przetwory z mięs - CPV- 15.11.00.00
- świeże mięso drobiowe - CPV- 15.11.21.30-6
- przetwory mleczarskie - CPV-15.50.00.00-3
- mrożone warzywa i owoce, inne przetwory mrożone - CPV-15.33.00.00-0
- świeże warzywa i owoce CPV- 032.22.11.10-0
- świeże pieczywo -CPV- 15.81.00.00-9
1. Podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym ilości towarów są jedynie wielkościami szacunkowymi , służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty . zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach , może ona ulec zmianom w trakcie realizacji umowy .ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia , niż wynika z określonego umową przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełniał wszystkie wymagania dotyczące higieny określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia -zgodnie z ustawą dnia 25 sierpnia2006r. (Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz obowiązujących aktach wykonawczych wydanych na ich podstawie .
3.Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej . Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością . Każdy asortyment produktów misi być dostarczony w oddzielnym pojemniku . Mięso i wędliny muszą być dostarczone w czystych , zamkniętych pojemnikach przystosowanych do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
4. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (dz. U. Nr. 137, poz. 966 ze zm. ), w szczególności muszą zawierać nazwę , wykaz i ilość składników , zawartość netto w opakowaniu , datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia , warunki przechowywania , firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy ,nazwę i adres producenta .
5.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby szkoły własnym transportem , na własny koszt i ryzyko , transportem przystosowanym do przewozu żywności , jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez osobę odbierającą daną dostawę w jego magazynach .
6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte i nie ukryte ) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
7.Zamówienia na dostawy bieżące , zgodnie z potrzebami Zamawiającego będą składane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem , drogą elektroniczna , telefonicznie , faxem lub pisemnie w czasie jednej dostawy na dostawę następną .
8.Każdy samochód , którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającego spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów ( art. spożywcze , warzywa , owoce , jaja , mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
9.Jaja przy każdej dostawie , muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27.ust.3 ustawy z dnia 20.01. 2004 r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm. ).
10. Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nie rozmnożonej .
11.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty świeże , pełnowartościowe, należytej jakości artykuły spożywcze w pierwszym gatunku , w terminie i ilościach określonych przez Zamawiającego , dostarczane nie później , niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu , z zastrzeżeniem : pieczywo i wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy ; ryby mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy ; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania ; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany , będą wolne od szkodników , zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń , oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny ;, brakiem oznak więdnięcia , wyschnięcia czy gnicia ; mięsa i wędliny będą produktami świeżymi terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy . Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie . W przypadku dostawy produktu równoważnego , zamawiający wymaga , aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych dla danego produktu ( gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników , wydajność opakowania , wartość odżywcza itp.)
12.Dostarczane produkty powinny odpowiadać warunkom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r ( Dz. U z dnia 28 sierpnia 2015 r. Poz. 1256 ) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci
i młodzieży w tych jednostkach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych
Ulica ul. Bema 8
Nr domu 8
Miejscowość Oświęcim
Kod Pocztowy 32-602
Województwo małopolskie
Tel 033 8424568
Fax 033 8424567
Internet www.pz2.edu.pl
Regon 35706796700000
E-mail grzywa@pz2.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka samorzadu terytorialnego
Rodzaj zam inny jednostka samorzadu terytorialnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia
Wiedza Złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia
Potencjał Złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 PZP , złożenie Wykazu środka/ów transportu jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia, ze wskazaniem daty wydania oraz ważności decyzji właściwych władz,dopuszczającej do przewozu żywności środki transportu - załącznik nr 10 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia
Zdolne złożenie, Wykazu pracownika/ów, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ze wskazaniem daty ważności orzeczeń lekarskich dla celów sanitarno-epidemiologicznych - załącznik nr 9 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia
Sytuacja złożenie, Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy warunki umowy mogą ulec zmianie to jest: - zmiana stawki podatku VAT, - podawany przez GUS kwartalny wskaźnik zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych publikowanych w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pz2.edu .pl/przetargi
Adres uzyskania siwz Powiatowy Zespół nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu ul. Bema 8 , 32-602 Oświęcim , pok nr 18
Data składania wniosków 10/12/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Powiatowy Zespół nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu ul. Bema 8 , 32-602 Oświęcim , pokój nr 60 ,sekretariat szkoły
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)