Dostawa odczynników laboratoryjnych i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, numer sprawy DAZ-24 01/11/15

Data publikacji 2015-12-01
Data zakończenia 2015-12-10 11:30:00
Instytucja Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Miejscowość Magdalenka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 325660 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 331925007, 384371108, 384371101, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych
w pakietach od 1 do 29 oraz akcesoriów laboratoryjnych w pakietach od 1 do 10.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Ulica ul. Postępu 36A
Nr domu 36A
Miejscowość Magdalenka
Kod Pocztowy 05-552
Województwo mazowieckie
Tel 22 7561409
Fax 22 7561417
Internet www.ighz.edu.pl
Regon 00032619600000
E-mail sekretariat@ighz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Naukowy PAN
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 39
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Wymagania dotyczące wadium 15.1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości dla poszczególnego pakietu: Dla dostawy odczynników laboratoryjnych: Nr pakietu Kwota wadium (PLN) Pakiet 1 2468 Pakiet 2 22 Pakiet 3 39 Pakiet 4 7 Pakiet 5 3434 Pakiet 6 60 Pakiet 7 8 Pakiet 8 310 Pakiet 9 250 Pakiet 10 1103 Pakiet 11 23 Pakiet 12 143 Pakiet 13 53 Pakiet 14 95 Pakiet 15 115 Pakiet 16 185 Pakiet 17 6 Pakiet 18 39 Pakiet 19 68 Pakiet 20 125 Pakiet 21 16 Pakiet 22 237 Pakiet 23 65 Pakiet 24 810 Pakiet 25 510 Pakiet 26 190 Pakiet 27 1 Pakiet 28 284 Pakiet 29 122 lub dla dostawy akcesoriów laboratoryjnych: Nr pakietu Kwota wadium (PLN) Pakiet 1 512 Pakiet 2 11 Pakiet 3 86 Pakiet 4 8 Pakiet 5 13 Pakiet 6 6 Pakiet 7 9 Pakiet 8 331 Pakiet 9 5 Pakiet 10 213 15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. NR RACHUKU: 05 1130 1017 0020 1469 8820 0001 SWIFT: GOSKPLPW Bank: BGK IBAN: PL 05 1130 1017 0020 1469 8820 0001 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu wniesienia wadium nie później niż w terminie składania Ofert. 15.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bądź poręczenia, z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą, po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 15.5. Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 15.6. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 15.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu, określonych w art. 22 ust 1 Ustawy, do Oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące udziału w Postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy składają wszyscy Wykonawcy wspólnie; 2) Wypełniony Wykaz wykonanych dostaw, tj. wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według Załącznika nr 4 do SIWZ); Dowodami, o których mowa powyżej są: -poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert; -w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Uwaga! W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie zamówień, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego wykonania dostaw. 12. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, do Oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z Postępowania, którego wzór stanowi (Załącznik Nr 5 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 1-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 12. 3. Ponadto w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, do Oferty należy dołączyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226 poz. 1817).
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy: odczynników laboratoryjnych (jeżeli składa ofertę na co najmniej jeden pakiet dotyczący dostaw odczynników laboratoryjnych) o łącznej wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż: Nr pakietu Spełnienie warunku (PLN) Pakiet 1 100000,00 Pakiet 2 1000,00 Pakiet 3 1900,00 Pakiet 4 300,00 Pakiet 5 120000,00 Pakiet 6 2200,00 Pakiet 7 350,00 Pakiet 8 15000,00 Pakiet 9 12300,00 Pakiet 10 50000,00 Pakiet 11 1100,00 Pakiet 12 7000,00 Pakiet 13 2500,00 Pakiet 14 4600,00 Pakiet 15 5600,00 Pakiet 16 9100,00 Pakiet 17 250,00 Pakiet 18 1900,00 Pakiet 19 3300,00 Pakiet 20 6000,00 Pakiet 21 750,00 Pakiet 22 11000,00 Pakiet 23 3100,00 Pakiet 24 39000,00 Pakiet 25 25000,00 Pakiet 26 9000,00 Pakiet 27 60,00 Pakiet 28 13400,00 Pakiet 29 6000,00 akcesoriów laboratoryjnych (jeżeli składa ofertę na co najmniej jeden pakiet dotyczący dostaw akcesoriów laboratoryjnych) o łącznej wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż: Nr pakietu Spełnienie warunku (PLN) Pakiet 1 25000,00 Pakiet 2 400,00 Pakiet 3 4000,00 Pakiet 4 350,00 Pakiet 5 650,00 Pakiet 6 300,00 Pakiet 7 400,00 Pakiet 8 16000,00 Pakiet 9 250,00 Pakiet 10 10000,00 W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien on wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem określonego rodzaju dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż najwyższa wartość spośród pakietów na jakie Wykonawca składa ofertę (odrębnie dla dostaw odczynników laboratoryjnych oraz dostaw akcesoriów laboratoryjnych). Uwaga! W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, zobowiązany jest wskazać uczestnictwo tego podmiotu w wykonywaniu Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w Postępowaniu, dostawę, przy realizacji której brał udział jako członek konsorcjum, z dowodów czy dostawy zostały wykonane należycie powinien wynikać zakres prac wykonanych przez Wykonawcę jako członka konsorcjum.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 18.3. Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 3) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ; 4) zaprzestania produkcji oferowanego przedmiotu dostawy po zawarciu umowy, na zasadach określonych w § 5 umowy; 5) zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych; § 5 umowy 1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, 2) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, b) zmiana, o której mowa w lit. a) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; c) zmiana, o której mowa powyżej może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania; d) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; e) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych; f) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. Zmiana te nie wymaga dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w formie aneksu. g) w przypadku nie wykorzystania asortymentu objętego niniejszą umową.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ighz.edu.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN Kancelaria Ogólna, Budynek D - Administracja ul. Postępu 36A, Jastrzębiec 05-552 Warszawa, Polska
Data składania wniosków 10/12/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN Kancelaria Ogólna, Budynek D - Administracja ul. Postępu 36A, Jastrzębiec 05-552 Warszawa, Polska
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Rodzaj zam inny Instytut Naukowy PAN
Dok potw 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)