System Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych - dostawa materiałów promocyjnych

Data publikacji 2015-12-01
Data zakończenia 2015-12-08 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Siedziska,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Kurtki i blezery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 326434 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941006, 391110003, 182232000, 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2A-2C do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Opis

materiały promocyjne:
1) broszura informacyjna o projekcie - nakład: 300 szt.,
2) folia do oklejania samochodu Volkswagen Crafter 35- 1 komplet,
3) ścianka reklamowa z wbudowanym monitorem - 1 szt.,
4) ścianka Hop-UP - 1 szt.,
5) lada Hop-UP - 1 szt.,
6) baner napinany - 1 szt.,
7) wieża reklamowa Pop-UP - 1 szt.,
8) pufa reklamowa dla dorosłych - 6 szt.materiały reklamowe:
1) notes A4, bloczek A5 - 300 szt.,
2) karteczki samoprzylepne, kolorowe, 17x8,5x1,9cm - 300 szt.,
3) długopis firmowy - 300 szt.,
4) smycz (15mm taśma z logo naszyta na bazową 20mm) - 300 szt.,
5) kubek firmowy, zmieniający wygląd pod wpływem ciepła, z logo projektu a także obrazkiem nawiązującym do skanowania - 150 szt.,
6) torba firmowa na materiały promocyjne (jutowa) - 300 szt.,
7) kurtka wiatroszczelna z kapturem damska i męska - 60 szt. (w tym 20 szt. damskich i 40 szt. męskich),
8) torba termiczna - 50 szt.,
9) zaparzacz do kawy - tłokowy, pojemność co najmniej 1l, wykonany ze stali nierdzewnej - 40 szt.,
10) koc piknikowy - wykonany z polaru, wymiary co najmniej 115 x 135 cm, z nylonowym uchwytem - 50 szt.,
11) Smartband - 40 szt.,
12) głośnik bluetooth z mikrofonem - >65 dB, złącze USB, 3,5 mm AUX - 50 szt.,
13) multimedialne słuchawki nauszne z mikrofonem, pasujące na prawe i lewe ucho; do komputera, telefonu komórkowego - 50 szt.,
14) power bank - co najmniej 10 000 mAh - 100 szt.Kalendarz:
szyty; format: 165 x 221 mm (+- 10 mm); papier: chamois 80-100 g_m2, bezchlorowy; liczba stron: 360 w układzie dziennym, 1 dzień = 1 strona; sobota i niedziela na jednej stronie; narożniki bloku: zaokrąglone; registry miesięczne: panoramiczne 115 stopni; tasiemka; okładka: piankowa, folia aksamitna lub inna zaproponowana przez Wykonawcę; grafika na okładce: dedykowany projekt autorski; przygotowanie wzoru okładki oraz projekt graficzny/nadruk stron promocyjnych przygotowuje w całości Wykonawca, opierając się częściowo na materiałach dostarczonych (np.: logotypach, treściach promocyjnych, czcionkach itp.) przez Zamawiającego; nadruk na okładce daty (roku): 2016; 4 strony (gramatura papieru co najmniej 120 g) promocyjne, dotyczących CTI, umiejscowionych na początku kalendarza (wsad graficzny do stron promocyjnych przygotowuje Wykonawca); zadruk stron promocyjnych: druk (4+4) full kolor CMYK - kreda błysk lub mat; planer godzinowy u dołu strony - poza polem notatkowym, plany miesięczne; logotyp Zamawiającego, logo PO IG, logo UE z odwołaniem słownym do EFRR; środek: druk offsetowy wysokiej jakości; obszerna część informacyjna, wszyty zeszyt teleadresowy, mapa administracyjna Polski; kalendarium: co najmniej w 3 językach (PL, GB, D); imieniny; numery tygodnia; miejsce na notatki; perforacja narożników; szczegóły: dane personalne, notes teleadresowy zintegrowany, kolorowe mapy świata, informacje dla podróżujących, oświadczenie o zdarzeniu drogowym, święta narodowe wybranych państw, numery kierunkowe, święta ruchome, miary i wagi, planowanie miesięczne, plan urlopów, kalendarzyki skrócone - co najmniej rok przyszły i bieżący; gumka oraz szlufka na długopis; na trzeciej stronie okładki koperta wewnętrzna lub trójkąt na dokumenty;
liczba: 120 sztuk.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Ulica ul. Dewajtis 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-815
Województwo mazowieckie
Tel 022 5618943
Fax 022 5618944
Internet www.uksw.edu.pl
Regon 00000195600000
E-mail dzp@uksw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część I - co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów promocyjnych rodzajowo odpowiadających asortymentowi składającemu się na przedmiot zamówienia w części II (asortyment wymieniony w części 2A SOPZ), o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto; 2. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część II - co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów w promocyjnych rodzajowo odpowiadających asortymentowi składającemu się na przedmiot zamówienia w części II (asortyment wymieniony w części 2B SOPZ), o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; 3. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część III - co najmniej dwóch głównych dostaw kalendarzy książkowych, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną,-e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 ustawy, Pełnomocnictwo musi zostać wystawione zgodnie z pkt 11.1.2. i 11.1.3. SIWZ; 2. informacja, o której mowa w pkt. 18.5 SIWZ, dotycząca złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; 2. w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności: nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.dzp.uksw.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032)
Data składania wniosków 08/12/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce siedziba Zamawiającego ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, w Sekretariacie Kanclerza UKSW (pokój nr 035)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)