dostawy i świadczenie usług informatycznych

Data publikacji 2015-12-02
Data zakończenia 2015-12-11 10:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 327990 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 726110006, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawy i świadczenie usług na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy
w Kłodzku w zakresie:
Zadanie I: dostawa aktywnych urządzeń sieciowych ;
Zadanie II: przedłużenie okresu gwarancyjnego na posiadane produkty marki Hewlett- Packard;
Zadanie III: dostawa akcesoriów komputerowych;

Opis

urządzenia sieciowe: routery - 2 szt. oraz switche - 6 szt. wg opisu technicznego zawartego w specyfikacjiprzedłużenie gwarancji na kolejne 12 miesięcy urządzeń wg opisu technicznego zawartego w specyfikacjidostawa akcesoriów komputerowych: obudowa na dysk twardy - 2 szt.,
zewnętrzny dysk twardy - 2 szt., klawiatura bezprzewodowa - szt. 1 oraz monitor - szt. 1 wg opisu technicznego zawartego w specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Ulica ul. Stanisława Wyspiańskiego 2J
Nr domu 2J
Miejscowość Kłodzko
Kod Pocztowy 57-300
Województwo dolnośląskie
Tel 074 8657410, 8657419
Fax 074 8657434
Regon 98112912300000
E-mail przetargi_klodzko@o2.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: dla zadania I : 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej 35 000 zł,- lub 2-3 dostawy o łącznej wartości co najmniej 35 000 zł,-. dla zadania II - 1 usługę zgodną w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 12 000 zł,- lub 2-3 usługi o łącznej wartości co najmniej 12000 zł,- dla zadania III - 1 dostawę zgodną w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 1 500 zł,- lub 2 dostawy o łącznej wartości co najmniej 1 500 zł,-
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć (w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.pup.klodzko.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko
Data składania wniosków 11/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłoldzko
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)