Biuletyn |
1
|
Nazwa |
SINEVIA Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Tytusa Chałubińskiego 3A
|
Nr domu |
3A
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-004
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 101 21 00 do 03
|
Fax |
22 101 21 04
|
Internet |
www.sinevia.pl
|
Regon |
14298987700000
|
E-mail |
roman.bielanski@sinevia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/06/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
w wykonywaniu, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę wraz
z montażem mebli. Przy czym każda z dwóch dostaw powinna być wartości min. 200 000,00 PLN brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w części V ust. 1 pkt 1 - 4 SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców
|
Zdolne |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu tego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich do wykonania zamówienia. Kwalifikacje powyższych pracowników muszą obejmować wszystkie kategorie prac związane z realizacją przedmiotu umowy.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach. Zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a) Karty lub zdjęcia katalogowe zaoferowanego wyposażenia;
b) Atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami.
c) Atest higieniczny na tkaniny zaproponowane w tapicerkach zgodny z Polskimi Normami.
d) Atest trudnopalności tapicerki zaproponowanej w fotelach, krzesłach zgodny z Polskimi Normami.
e) certyfikat na oferowane fotele obrotowe zgodne z normą PN-EN 1335-2 (lub równoważny) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (np. jednostkę badawczą akredytowaną),
f) dokument potwierdzający, że zastosowana farba epoksydowa posiada atest higieniczny wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości,
g) atest higieniczny na obrzeża płyt wiórowych tj. na okleinę PCV/ABS, zastosowanych w oferowanych meblach, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości,
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w części VI SIWZ w ust. 9 pkt 1, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawnionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne.
Wszystkie wypełnione i podpisane załączniki ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz projektu umowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:
a) w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy;
b) w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy;
c) w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji umowy;
d) w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sinevia.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Sinevia Sp. z o.o.
05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6, pok. 319
|
Data składania wniosków |
14/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Sinevia Sp. z o.o.
05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na pierwszym piętrze
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|