Dostawa mięsa i wędlin dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-11 12:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179081 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151110009, 151120001, 151120006, 151311305, 151311350, 151130003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do magazynu żywnościowego Zamawiającego przy ul.Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój.2.Opis przedmiotu zamówienia:1)produkty powinny być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami jakościowymi;2)produkty muszą być dostarczone w oryginalnych, nie uszkodzonych, szczelnych, zamkniętych opakowaniach, prawidłowo oznakowane w języku polskim;3)wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosowanymi przepisami i normami, dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, na jego żądanie na każdym etapie obowiązywania umowy;4)Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub więcej PAKIET-ów.4.Wielkość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i została określona w formularzach asortymentowo-cenowych będących załącznikami do niniejszej SIWZ: 1)zał. nr 1 do SIWZ-PAKIET I-MIĘSO WOŁOWE I CIELĘCINA;2)zał. nr 2 do SIWZ- PAKIET II-MIĘSO WIEPRZOWE; 3)zał. nr 3 do SIWZ-PAKIET III MIĘSO DROBIOWE;4)zał. nr 4 do SIWZ-PAKIET IV-WĘDLINY WIEPRZOWE;5)zał. nr 5 do SIWZ-PAKIET V-WĘDLINY DROBIOWE.5.Wymagania dla:1)PAKIET-u I-III mięsa: świeże, kl. I, czyste, powierzchnia gładka, nie postrzępiona; konsystencja-jędrna elastyczna, odkształcająca się; zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i psucia, niedopuszczalny zapach płciowy lub moczowy; barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej, a tłuszczu - biała z odcieniem kremowym; opakowanie:VAC-worki PE maksimum do 2 kg, dopuszczone do kontaktu z mięsem, suche, czyste, zabezpieczające mięso przed uszkodzeniem.Na każdym opakowaniu jednostkowym ma być zawieszka naklejona etykieta z następującymi danymi:nazwa produktu, nazwa producenta-dostawcy, numer normy, masa netto, data produkcji oraz terminem przydatności do spożycia oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami;trwałość:okres przydatności do spożycia mięsa świeżego deklarowany przez producenta-dostawcę powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu żywności Zamawiającego;transport wg BN-62-8003-01; temperatura od 0-4 stopni celsjusza 2)PAKIET-u IV-V wędliny:a)wymagania organoleptyczne:-zgodne z deklarowanymi Normami i aktualnie obowiązującym prawem, barwa charakterystyczna dla danego asortymentu, uzależniona od obróbki, niedopuszczalna nietypowa barwa mięśni na przekroju,-smak i zapach-charakterystyczny dla danego asortymentu, niedopuszczalny nieświeży lub inny obcy b)trwałość-okres przydatności do spożycia powinien wynosić nie mniej niż 75% okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do magazynu Zamawiającego,c)pakowanie:pakowanie jednostkowe-hermetycznie zamknięte typu VACUUM TERM, MAP, dostarczane w pojemnikach plastikowych zamkniętych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością),d)znakowanie-opakowanie jednostkowe musi być zaopatrzone w czytelna informację sporządzona zgodnie z aktualnymi przepisami i posiadać następujące informacje:nazwę wędliny, wykaz składników, termin przydatności do spożycia, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta oraz dane umożliwiające identyfikacje partii wyrobu.6.Częstotliwość dostaw:1)PAKIET I-3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w zależności od potrzeb Zamawiającego, w godz.6:30-7:00;2)PAKIET II-3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w zależności od potrzeb Zamawiającego, w godz.7:00-7:30;3)PAKIET III-3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w zależności od potrzeb Zamawiającego, w godz.7:30-8:00;4)PAKIET IV-3 raz w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w zależności od potrzeb Zamawiającego, w godz. 8:00-8:30;5)PAKIET V-3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w zależności od potrzeb Zamawiającego, w godz. 8:30-9:00 a jeżeli dniem dostawy jest dzień ustawowo wolny od pracy to dostawa będzie realizowana w pierwszym dniu roboczym, przed lub po dniu ustawowo wolnym od pracy.7.Warunki dostaw:1)wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, a w szczególności:a)ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy,b)rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 roku Nr 137, poz. 966 z późn. zm.),c)ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.);2)jakość dostarczanego towaru musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości, musi spełniać określone wymagania zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy - zał. nr 10 do SIWZ oraz w formularzach asortymentowo-cenowych zał. nr 1-5 do SIWZ;3)dostawy produktów realizowanych będą zgodnie z wymogami systemu HACCP;4)przy każdej dostawie Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wymaganych prawem dokumentów:HDI (Handlowy Dokument Identyfikacji).

Opis

Wielkości i rodzaj przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 1Wielkości i rodzaj przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 2Wielkości i rodzaj przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 3Wielkości i rodzaj przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 4Wielkości i rodzaj przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Busko-Zdrój
Kod Pocztowy 28-100
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3780919, 3780348
Fax 041 3780332
Internet www.21wszur.pl
Regon 29052485300000
E-mail przetargi@21wszur.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 7 do SIWZ.
Wiedza - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 7 do SIWZ.
Potencjał - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 7 do SIWZ.
Zdolne - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 7 do SIWZ.
Sytuacja - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 7 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz par. 6 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego poprzez złożenie: a)aktualnej decyzji lub zaświadczenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu Wykonawcy do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, wystawione lub poświadczone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r, nr 136 poz. 914 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy), b)co najmniej jednego z poniższych dokumentów: -dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP poprzez zaświadczenie właściwego organu PIS o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, -protokół z urzędowej kontroli żywności przeprowadzonej przez organy PIS wraz z arkuszem ocen z ostatnich 12 m-cy, -certyfikat HACCP; c)dokumenty producenta żywności (karta charakterystyki produktu, skład surowcowy, opis produktu, itp.) potwierdzające skład surowcowy oferowanych produktów, czyli odniesienie producenta do deklarowanej normy (Norma Polska, Norma Branżowa lub Norma Produkcyjna) z opisem produktu czyli wykazu wszystkich składników (rodzaj mięsa, jego udział procentowy, przyprawy, dodatki dozwolone, woda) użytych do wytworzenia produktu - dotyczy Pakietu IV-V.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień na warunkach określonych w projekcie umowy - zał. nr 10 do SIWZ. 2.Zmiany do umowy mogą zostać wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia stron i mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji dostaw, zmian asortymentu dostawy, z zastrzeżeniem że nie mogą one prowadzić do naruszenia lub obejścia przepisów ustawy Pzp. 3.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)w zakresie wartości przedmiotu zamówienia: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT, b)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia spowodowaną zmianą potrzeb Zamawiającego, 2)w zakresie terminu realizacji zamówienia: a)w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b)w razie trzykrotnie składanej reklamacji przez Zamawiającego; 3)w zakresie zmian: a)w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b)osób reprezentujących strony; 4)w zakresie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp. 4.Rozwiązanie umowy przed terminem na jaki została zawarta przysługuje na piśmie: 1)każdej ze stron z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku nieprzestrzegania przez drugą stronę warunków umowy z konsekwencjami zapisu § 8 niniejszej umowy; 2)Zamawiającemu ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji określonej w § 7 ust. 3 pkt 2 lit. b z konsekwencjami zapisu § 8 niniejszej umowy; 3)za porozumieniem stron w sytuacji szczególnej określonej w § 1 ust. 7 niniejszej umowy; 4)w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Pozacenowe - termin płatności faktury
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Adres uzyskania siwz 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, piętro I, pokój nr 23
Data składania wniosków 11/12/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce sekretariat 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, parter, pokój nr 405
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)