Remont budynku przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie - etap II

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-18 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179395 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452113105, 453320003, 454211005, 391410002, 391300002, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Kanoniczej 12, polegające na:
1) remoncie elewacji oraz izolacji ścian fundamentowych;
2) wymianie stolarki drzwiowej wraz z pomalowaniem farbą kolorową pomieszczeń oraz przygotowaniem ścian o łącznej powierzchni ok. 1250 m2, wymianie grzejników, remoncie pomieszczenia kuchni, remoncie barierek, termoizolacji stropu nad III piętrem;
3) remoncie pomieszczeń sanitarnych, wymianie balustrady i opraw świetlnych w hallu głównym;
4) wykonaniu iluminacji budynku;
5) dostawie mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń kuchni, archiwum oraz sekretariatu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 1 do siwz, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do siwz oraz opis mebli i wyposażenia stanowiący załącznik nr 9 do siwz.
Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie, co oznacza w szczególności, że roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej dotkliwy dla normalnego funkcjonowania pracowników Zamawiającego jak i Najemców, jak również z umożliwieniem dostępu do Budynku osób trzecich. Prace wewnątrz budynku prowadzone będą w godz. od 17.00 do 8.00 oraz w soboty i niedziele (cały dzień).
Wykonawca będzie zobowiązany do przenoszenia mebli i dokumentów (w dostarczonych przez Wykonawcę koszach) na czas remontu pomieszczeń w uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego.
Projekt remontu budynku przy ul. Kanoniczej 12 jest prowadzony z zastosowaniem metodyki PRINCE2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
Ulica ul. Kanonicza 12
Nr domu 12
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-002
Województwo małopolskie
Tel 12 422-94-90
Fax 12 422-30-46
Internet www.wfos.krakow.pl
Regon 12111665400000
E-mail zamowienia@wfos.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa osoba prawna
Rodzaj zam inny samorządowa osoba prawna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł każda, obejmujące remont elewacji, w tym co najmniej jedna w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków
Zdolne W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1) w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), a w szczególności dysponują co najmniej: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, b) osobą (lub osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, wodociągów i kanalizacji, c) osobą (lub osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, d) osobą (lub osobami) posiadającą certyfikat potwierdzający znajomość metodyki zarządzania PRINCE2. 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie średnio rocznie zatrudniał co najmniej 20 osób.
Sytuacja W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na poziomie nie mniejszym niż 1.500.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a Formularz oferty podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz; b Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku wykonania prac dodatkowych, których konieczność wyniknie z ujawnienia w Budynku obiektów o wartości archeologicznej, potwierdzonej opinią Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający poniesie wówczas koszt zabezpieczenia placu budowy oraz obiektów o wartości archeologicznej, przy czym Zamawiający nie ponosi kosztów przestoju u Wykonawcy. Wykonanie prac dodatkowych wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. W przypadku prac dodatkowych przewidzianych w ust. 3, wynagrodzenie za prace dodatkowe zostanie określone na podstawie kosztorysu powykonawczego, opracowanego przez Wykonawcę robót na podstawie średnich nośników i cen Biuletynu SEKOCENBUD i negocjacji z Zamawiającym. 2) Strony przewidują możliwość zmiany w przypadku wystąpienia robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych w projekcie, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty. Konieczność wykonania robót zamiennych może wynikać: z przyczyn o charakterze technologicznym, w tym z uwagi na zastosowanie innych materiałów budowlanych ze względu na zaprzestanie ich produkcji lub możliwość zastosowania materiałów i/lub rozwiązań o lepszych parametrach; ze zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnienia procesu budowy, wynikają z praktycznego wykorzystania obiektu, stwierdzenia zużycia instalacji lub poszczególnych elementów obiektu; z dążenia do zmniejszenia kosztów eksploatacji obiektu; z ustosunkowania się w dzienniku budowy do zaleceń w nim zawartych; ze zmiany przepisów prawa w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonanie robót zamiennych może nastąpić na żądanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonanie robót zamiennych może stanowić podstawę zmiany terminu wykonania umowy lub wysokości wynagrodzenia. W przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia, rozliczenie robót zamiennych nastąpi na zasadach określonych powyżej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Kryt 3 okres realizacji prac wewnątrz budynku opisanych w pkt. III.1.2) siwz
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.malopolska.pl/ojednostce17/Article/id,3613.html
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków.
Data składania wniosków 18/12/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków, Dziennik Podawczy.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Uwaga do pkt II.2) Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że termin oferowany przez Wykonawców nie może być krótszy niż 6 miesięcy i dłuższy niż 12 miesięcy. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony przed podpisaniem umowy. W harmonogramie należy uwzględnić, że z uwagi na obchody Światowych Dni Młodzieży prace zewnętrzne będą musiały być wstrzymane w okresie od 5 lipca 2016 r. do 5 sierpnia 2016 r. W tym okresie nie mogą pozostać na zewnątrz budynku żadne rusztowania, kontenery itp. W okresie od 25 lipca 2016 do 1 sierpnia 2016 r. mogą nastąpić utrudnienia w dostępie do budynku. Dostawa mebli powinna zostać rozłożona w czasie przy czym, w II kwartale 2016 r. powinna nastąpić dostawa i montaż mebli w sekretariacie, pozostałe wyposażenie w miarę postępu prac.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)