Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
|
Ulica |
ul. Kanonicza 12
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-002
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
12 422-94-90
|
Fax |
12 422-30-46
|
Internet |
www.wfos.krakow.pl
|
Regon |
12111665400000
|
E-mail |
zamowienia@wfos.krakow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: samorządowa osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
samorządowa osoba prawna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł każda, obejmujące remont elewacji, w tym co najmniej jedna w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków
|
Zdolne |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności:
1) w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), a w szczególności dysponują co najmniej:
a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
b) osobą (lub osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, wodociągów i kanalizacji,
c) osobą (lub osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
d) osobą (lub osobami) posiadającą certyfikat potwierdzający znajomość metodyki zarządzania PRINCE2.
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie średnio rocznie zatrudniał co najmniej 20 osób.
|
Sytuacja |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na poziomie nie mniejszym niż 1.500.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 8 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a Formularz oferty podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz; b Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku wykonania prac dodatkowych, których konieczność wyniknie z ujawnienia w Budynku obiektów o wartości archeologicznej, potwierdzonej opinią Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający poniesie wówczas koszt zabezpieczenia placu budowy oraz obiektów o wartości archeologicznej, przy czym Zamawiający nie ponosi kosztów przestoju u Wykonawcy. Wykonanie prac dodatkowych wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
W przypadku prac dodatkowych przewidzianych w ust. 3, wynagrodzenie za prace dodatkowe zostanie określone na podstawie kosztorysu powykonawczego, opracowanego przez Wykonawcę robót na podstawie średnich nośników i cen Biuletynu SEKOCENBUD i negocjacji z Zamawiającym.
2) Strony przewidują możliwość zmiany w przypadku wystąpienia robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych w projekcie, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty. Konieczność wykonania robót zamiennych może wynikać:
z przyczyn o charakterze technologicznym, w tym z uwagi na zastosowanie innych materiałów budowlanych ze względu na zaprzestanie ich produkcji lub możliwość zastosowania materiałów i/lub rozwiązań o lepszych parametrach;
ze zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnienia procesu budowy, wynikają z praktycznego wykorzystania obiektu, stwierdzenia zużycia instalacji lub poszczególnych elementów obiektu;
z dążenia do zmniejszenia kosztów eksploatacji obiektu;
z ustosunkowania się w dzienniku budowy do zaleceń w nim zawartych;
ze zmiany przepisów prawa w trakcie wykonywania zamówienia.
Wykonanie robót zamiennych może nastąpić na żądanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonanie robót zamiennych może stanowić podstawę zmiany terminu wykonania umowy lub wysokości wynagrodzenia. W przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia, rozliczenie robót zamiennych nastąpi na zasadach określonych powyżej.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
okres realizacji prac wewnątrz budynku opisanych w pkt. III.1.2) siwz
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.malopolska.pl/ojednostce17/Article/id,3613.html
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków.
|
Data składania wniosków |
18/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków, Dziennik Podawczy.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Uwaga do pkt II.2) Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że termin oferowany przez Wykonawców nie może być krótszy niż 6 miesięcy i dłuższy niż 12 miesięcy. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony przed podpisaniem umowy. W harmonogramie należy uwzględnić, że z uwagi na obchody Światowych Dni Młodzieży prace zewnętrzne będą musiały być wstrzymane w okresie od 5 lipca 2016 r. do 5 sierpnia 2016 r. W tym okresie nie mogą pozostać na zewnątrz budynku żadne rusztowania, kontenery itp. W okresie od 25 lipca 2016 do 1 sierpnia 2016 r. mogą nastąpić utrudnienia w dostępie do budynku. Dostawa mebli powinna zostać rozłożona w czasie przy czym, w II kwartale 2016 r. powinna nastąpić dostawa i montaż mebli w sekretariacie, pozostałe wyposażenie w miarę postępu prac.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|