Data publikacji |
2015-12-04 |
Data zakończenia |
2015-12-14 10:00:00 |
Instytucja |
Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie |
Miejscowość |
Lublin |
Województwo |
lubelskie |
Branża |
- Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
- Czytniki magnetyczne lub optyczne,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
- Różny sprzęt komputerowy,
- Urządzenia sieciowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
331148 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302361106, 302341009, 302346004, 301210003, 302021005, 302161100, 302313000, 324200003, 381121004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w tym:
- pamięć RAM typ A - 4 sztuki,
- pamięć RAM typ B - 5 sztuk,
- pamięć RAM typ C do laptopa - 2 sztuki,
- dysk twardy HDD 3,5 cali typ A - 10 sztuk,
- dysk twardy HDD 3,5 cali NAS typ B - 4 sztuki,
- dysk twardy HDD 2,5 cali typ C - 4 sztuki,
- przenośny dysk twardy HDD 2,5 cali typ D - 1 sztuka,
- dyski twarde 2,5 cali SSD - 5 sztuk,
- urządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki,
- skaner przenośny - 7 sztuk,
- drukarka przenośna - 3 sztuki,
- monitor komputerowy - 5 sztuk,
- router MiFi - 2 sztuki,
- lokalizator GPS - 2 sztuki
Opis1. Pamięć RAM typ A - 4 sztuki,
2. Pamięć RAM typ B - 5 sztuk,
3. Pamięć RAM typ C do laptopa - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ1. Dysk twardy HDD 3,5 cali typ A - 10 sztuk,
2. Dysk twardy HDD 3,5 cali NAS typ B - 4 sztuki,
3. Dysk twardy HDD 2,5 cali typ C - 4 sztuki,
4. Przenośny dysk twardy HDD 2,5 cali typ D - 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZDyski twarde 2,5 cali SSD - 5 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ1. Skaner przenośny - 7 sztuk,
2. Drukarka przenośna - 3 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZMonitor komputerowy - 5 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SIWZ1.Router MiFi - 2 sztuki,
2.Lokalizator GPS - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1g do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie
|
Ulica |
ul. Lubomelska 1-3
|
Nr domu |
1-3
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-072
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
081 5321304
|
Fax |
081 7424716
|
Regon |
43051427500000
|
E-mail |
uks691og@lb.mofnet.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
7
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
28/12/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Wiedza |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE
|
Inne dokumenty |
1. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio
ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument
ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3.Oświadczenie dot. art. 91 ust. 3a ustawy - powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego VAT.
4.Oświadczenie Wykonawcy o objęciu całości przedmiotu zamówienia gwarancją producenta sprzętu, tzn. gwarancji
zapewniającej autoryzowany przez producenta serwis tego sprzętu, na takich samych warunkach, jakich wymaga
Zamawiający od Wykonawcy) - oświadczenie można złożyć na formularzu ofertowym.
5. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1
pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa
w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania,
dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie
wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem
6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do
udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę
Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienia zasobów nie
ponosi winy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i
będą wprowadzane do niej na podstawie aneksów opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, w następujących
sytuacjach: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do
aktualnego stanu prawnego, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wartość umowy określona w § 5 ust. 1
umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w
przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług, c) zaistnienia okoliczności (technicznych,
gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia zdarzeń siły
wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z
propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla
Zamawiającego
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ukslublin.bip.lublin.pl , www.lublin.kskarbowa.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie, ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, pok. 810
|
Data składania wniosków |
14/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie, ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, pok. 824 - VIII
piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie w zakresie zakupu skanerów przenośnych zostanie w części sfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku zakończenia roku budżetowego.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Internet |
www.lublin.kskarbowa.gov.pl; www.ukslublin.bip.lublin.pl
|