Przedłużenie świadczeń usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej firmy Alcatel-Lucent

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-15 08:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 333152 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem umowy jest przedłużenie świadczeń usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej firmy Alcatel-Lucent, zgodnie z /opisem przedmiotu zamówienia/ (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem umowy.
2.Oferowane wsparcie uprawnia do pomocy technicznej producenta, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień.
3.Wsparcie techniczne na rzecz Zamawiającego będzie świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem .
4.Realizacja przedmiotu umowy zostanie potwierdzona protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy.
5.Podstawą podpisania protokołu odbioru będzie przekazanie Zamawiającemu na piśmie (dopuszczalny jest wydruk maila, faxu, strony www systemu serwisowego lub oświadczenie producenta) potwierdzenia objęcia przez producenta gwarancją i serwisem produktów ujętych w niniejszym zamówieniu.
6.Zamawiający wymaga również świadczenia usług serwisowych w poniższym zakresie:
a)wsparcie serwisowe producenta będzie świadczone bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy;
b)świadczenia gwarancyjne będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez serwis autoryzowany przez producenta; Zamawiający wymaga, by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta,
c)usługi serwisowe typu door to door,
d)w przypadku wystąpienia usterki, naprawa lub wymiana urządzenia w ciągu 10 dni roboczych - licząc od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia awarii, do momentu dostarczenia sprawnego urządzenia,
e)wsparcie przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem oprogramowania w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu,
f)Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania problemów telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej,
g)czas reakcji na zgłoszony problem - maks. 8 h, liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń, co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu,
h)przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę,
i)Przez rozpoczęcie czynności diagnostycznych rozumie się:
- nawiązanie kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem e-maila z pracownikiem Zamawiającego i przekazanie mu wskazówek dalszego postępowania, albo
- wykonanie czynności zmierzających do usunięcia awarii/usterki przez samego Wykonawcę (osobiście albo zdalnie),
j)dostęp za pośrednictwem Wykonawcy do centrum wsparcia technicznego producenta - Alcatel-Lucent TAC (Technical Assistance Center),
k)dostęp (uprawnienie do pobierania i instalowania) do wszelkich aktualizacji oferowanego produktu w zakresie drobnych poprawek jak i nowych wersji oprogramowania, pełnej dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania środowiska,
l)dostęp do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta w zakresie oferowanego produktu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Ulica al. Niepodległości 10
Nr domu 10
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-875
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8569000, 8569500
Fax 061 8543988
Internet www.ue.poznan.pl
E-mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, dopuszcza: a)aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.; b)zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zmawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować c)zmniejszenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT. Warunki dokonania zmian: b)strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, b)strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, c)wniosek, o którym mowa w pkt b) musi zawierać: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas reakcji serwisu
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107
Data składania wniosków 15/12/2015
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)