Dostawa zwierząt karmowych

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-15 10:00:00
Instytucja Ogród Zoologiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pasza dla zwierząt,
  • Karma dla ryb,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 333454 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 33000002, 157000005, 157110005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zwierząt karmowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie części stanowią zadania:
Podział na zadania:
1. Myszy laboratoryjne żywe

2. Szczury karmowe żywe

3. Świerszcz żywy

4. Szarańcza żywa karmowa

5. Świnki morskie laboratoryjne

6. Owady karmowe żywe

W zakresie zadania nr 1:

Ilość: dorosłe o wadze ok. 25g - do 2.260 sztuk,
dorosłe o wadze ok. 20g - do 35.000 sztuk
oseski o wadze ok. 1,6g - do 14.900 sztuk.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.

W zakresie zadania nr 2:

Ilość: do 5.800 sztuk o wadze ok. 250 - 300 g,
do 200 sztuk o wadze ok. 200 g,
do 800 sztuk o wadze ok. 150 g.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.

W zakresie zadania nr 3:

Ilość:
duży powyżej 10 mm - domowy lub kubański (łac. gryllodes, Lacheta domestica, gryluus assimilis) - 236.000 sztuk,
średnie - do 10 mm - domowy lub kubański - 8.000 sztuk
średni - do 10 mm - bananowy lub domowy (łac. gryllodes, sigillatus, Lacheta domestica) - 36.400 sztuk,
mały - 3-4 mm - bananowy, domowy lub kubański - 468.000 sztuk,
jednodniowy - do 2 mm - bananowy, domowy lub kubański - 312.000 sztuk.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.

W zakresie zadania nr 4:

Ilość: do 56.200 sztuk.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.

W zakresie zadania nr 5:

Ilość: do 300 szt. o wadze ok 250 g.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego,
po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy,
zwierzęta przebadane z ważnym dokumentem weterynaryjnym,
dostawy 1 - 2 razy w miesiącu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.

W zakresie zadania nr 6:

Ilość: ogółem do 300 pudełek
skład pudełka: robak pinka 250 ml, robak pinka 100 ml, robak biały 250 ml.

Wymagania zamawiającego:
zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego,
dostawy 1 raz w tygodniu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.

Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Opis

Ilość: dorosłe o wadze ok. 25g - do 2.260 sztuk,
dorosłe o wadze ok. 20g - do 35.000 sztuk
oseski o wadze ok. 1,6g - do 14.900 sztuk.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: do 5.800 sztuk o wadze ok. 250 - 300 g,
do 200 sztuk o wadze ok. 200 g,
do 800 sztuk o wadze ok. 150 g.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość:
duży powyżej 10 mm - domowy lub kubański (łac. gryllodes, Lacheta domestica, gryluus assimilis) - 236.000 sztuk,
średnie - do 10 mm - domowy lub kubański - 8.000 sztuk
średni - do 10 mm - bananowy lub domowy (łac. gryllodes, sigillatus, Lacheta domestica) - 36.400 sztuk,
mały - 3-4 mm - bananowy, domowy lub kubański - 468.000 sztuk,
jednodniowy - do 2 mm - bananowy, domowy lub kubański - 312.000 sztuk.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: do 56.200 sztuk.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego,
zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem,
zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym,
dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: do 300 szt. o wadze ok 250 g.

Wymagania Zamawiającego:
zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego,
po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy,
zwierzęta przebadane z ważnym dokumentem weterynaryjnym,
dostawy 1 - 2 razy w miesiącu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: ogółem do 300 pudełek
skład pudełka: robak pinka 250 ml, robak pinka 100 ml, robak biały 250 ml.

Wymagania zamawiającego:
zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego,
dostawy 1 raz w tygodniu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ogród Zoologiczny w Poznaniu
Ulica ul. Browarna 25
Nr domu 25
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-063
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8768209
Fax 061 8773533
Internet www.zoo.poznan.pl
Regon 63210005700000
E-mail zoo-pozn@man.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej niniejszym postępowaniem, w szczególności jest wpisany do rejestru podmiotów zajmujących się handlem zwierzętami lub produktami wymienionymi w przepisach wskazanych w ustawie z dnia 10 grudnia 2003 r. o kontroli weterynaryjnej w handlu, na zasadach i w trybie określonych w przepisach o wymaganiach dla produktów pochodzenia zwierzęcego, prowadzonego przez powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności.
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia d) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw e) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia wykonawcy f) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Oznaczenie ładunku
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zoo.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba zamawiającego - ul. Browarna 25, 61-063 Poznań
Data składania wniosków 15/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba zamawiającego - ul. Browarna 25, 61-063 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)