Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2016 r.

Data publikacji 2015-12-08
Data zakończenia 2015-12-15 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 334372 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000008, 151000009, 151311305, 152000000, 152200006, 32000003, 153311709, 154000002, 155000003, 158700007, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie do 31 grudnia 2016 r. niżej wymienionego asortymentu
Część 1 Dostawa mięsa i wędlin
Część 2 Dostawa nabiału
Część 3 Dostawa pieczywa
Część 4 Dostawa warzyw i owoców
Część 5 Dostawa warzyw i owoców mrożonych
Część 6 Dostawa ryb
Część 7 Dostawa jaj
Część 8 Dostawa artykułów spożywczych

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 8 częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1-8 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowy.
Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia z uwagi, że nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywienia odpowiadającym normom jakościowym, udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów. Termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 14 dni.
Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP.
Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
Dostawa produktów spożywczych winna być dostarczana środkiem transportu przeznaczonym do przewozu produktów łatwopsujących się lub samochodem chłodnią lub mroźnią zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdów do przewozu tych produktów przez Państwowego Inspektora Sanitarnego.
Wykonawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za asortyment i jakość zamawianego towaru.
Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych artykułów oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
Wykonawca dostarcza zamówiony towar transportem własnym i nie pobiera z tego tytułu opłat.
Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym.
Forma i termin płatności: przelew w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 8 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
Ulica ul. Lanca 10
Nr domu 10
Miejscowość Szczytno
Kod Pocztowy 12-100
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 624 28 18
Fax 089 624 28 18
Internet www.loszczytno.edu.pl
Regon 51954718800000
E-mail loszczytno@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (zał. nr 9 do SIWZ), c) dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jakie Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. (zał. nr 11 do SIWZ)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji zawiera wzór umowy, jaka zostanie podpisana z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Strony dopuszczają możliwość zmiany danych kontrahenta ( nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej). Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy towaru
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.loszczytno.edu.pl zakładka BIP
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, pok. kierownika gospodarczego
Data składania wniosków 15/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce sekretariat Zespołu Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)