1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa panelu wizualizacji obrazów monitoringu i innych źródeł obrazu-zwanego dalej panelem, w Sali operacyjnej pomieszczenia sztabowego budynku KSP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej.
2.Instalowane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia i materiały muszą posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą od wskazanej w załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej.
3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a.dostarczenia panelu składającego się z 16 ekranów cienkoramkowych LCD o przekątnej 55 cali w układzie 4 (poziom) x 4 (pion) i dedykowanej konstrukcji wsporczej w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b.demontażu i utylizacji istniejącego rozwiązania firmy Barco składającego się z 16 modułów tylno-projekcyjnych z podświetleniem w technologii DLP oraz dostarczenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu do utylizacji,
c.instalacji dostarczonego panelu (ekrany plus konstrukcja wsporcza) bez powodowania przerw w funkcjonowaniu stanowisk dowodzenia w Sali operacyjnej KSP.
d.dopasowania do instalowanego panelu ścianki z płyty gipsowej poprzez wycięcie ścianki do właściwych rozmiarów, ewentualnego pomalowania i uzupełnienia powstałych luk i ubytków, wzmocnienia i obróbki obrzeży, wykończenia obrzeży profilami tak, aby osiągnąć właściwy efekt estetyczny i żeby Zamawiający nie musiał wykonywać żadnych dodatkowych prac wykończeniowych po zakończeniu montażu panelu,
e.wykonania zasilania panelu (czyli wszystkich ekranów LCD) ze wskazanego punktu zasilania,
f.uruchomienia panelu,
g.dostarczenia dokumentacji w języku polskim zawierającej: instrukcje konfiguracji ekranów, obsługi i utrzymania uchwytów oraz konstrukcji wsporczej do montażu ekranów, karty gwarancyjne, nośniki (CD lub DVD) z wersją instalacyjną oprogramowania (do każdego ekranu), licencje na oprogramowanie (pełne, niewyłączne, nieograniczone w czasie, wolne od roszczeń osób trzecich oraz bez możliwości ich wypowiedzenia),
h.przeprowadzenia szkolenia w języku polskim w siedzibie Zamawiającego z zakresu konfigurowania i diagnostyki ekranów dla pracowników (min. czterech, max. pięciu) wskazanych przez Zamawiającego oraz do wydania certyfikatów poświadczających ukończenie szkolenia.
4.Zamawiający wymaga, aby instalowane w ramach dostawy urządzenia i materiały były:
a.fabrycznie nowe, wyprodukowane nie dawniej niż w 2015r., wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem,
b.umieszczone w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym je przed uszkodzeniami mechanicznymi,
c.pochodzące z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów w UE,
d.oznakowane CE (dotyczy urządzeń),
e.zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do każdego urządzenia:
a.kart gwarancyjnych zawierających nr seryjne, termin i warunki gwarancji, adresy i numery telefonów punktów świadczących usługi gwarancyjne i pogwarancyjne na terenie Polski,
b.instrukcje obsługi w języku polskim.
6.Wykonawca udzieli min.
a.36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia,
W przypadku, gdy gwarancja producenta na dostarczone ekrany LCD będzie krótsza od zaoferowanej przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiąże się do uzyskania przedłużenia gwarancji Producenta. W okresie gwarancji, w ramach otrzymanego wynagrodzenia, Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania elementów panelu do najnowszej wersji.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do przeprowadzania przeglądów okresowych wymaganych w warunkach gwarancji i zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzeń, w tym kalibracji barwowej oraz korekcji ustawienia podstawowych parametrów wyświetlania wszystkich ekranów.
b.36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace instalacyjne i użyte do instalacji materiały.
7.Wykonawca odpowiadać będzie z tytułu rękojmi za wady w okresie min 36 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru końcowego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji
|
Ulica |
ul. Nowolipie 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-150
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6038608. 6037691
|
Fax |
22 6037642
|
Internet |
www.policja.waw.pl
|
Regon |
01212648200000
|
E-mail |
zamowienia.ksp@policja.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/01/2016
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego w wysokości 6 000,00 PLN.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać doświadczenie, tj. wykazać się należytą realizacją, w okresie wskazanym w Rozdz. V lit. A pkt 2 SIWZ min. dwóch dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem paneli o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda,
|
Zdolne |
Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą
dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
a) co najmniej 2 osobami, każda posiadająca wykształcenie wyższe techniczne (inżynier) oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w instalacji, uruchomieniach oraz serwisowaniu paneli,
b) co najmniej 2 osobami posiadającymi odbyte przeszkolenie w zakresie instalacji, uruchomienia oraz serwisowaniu oferowanych urządzeń potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta tych urządzeń.
Warunek zostanie uznany za spełniony również w sytuacji gdy będą to te same osoby.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1) dla oferowanych w ramach zamówienia ekranów LCD:
a) oświadczenie wykonawcy, że ekran posiada oznaczenie CE oraz Energy Star 6.0 (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ),
b) dokument (np. kartę katalogową, specyfikację techniczną, kartę charakterystyki) potwierdzający parametry techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zawierający adres strony producenta lub przedstawiciela producenta na rynku polskim, pod którym można będzie sprawdzić parametry oferowanego urządzenia;
2) dla oferowanych w ramach zamówienia uchwytów do panelu:
a) dokument (np. kartę katalogową, specyfikację techniczną, kartę charakterystyki) potwierdzający minimalną nośność uchwytów.
|
Inne dokumenty |
Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w III. 3.2 i/lub III. 3.4. może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w załączeniu do oferty w szczególności:
1) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy,
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający, po wcześniejszej akceptacji, dopuszcza zmiany umowy w zakresie urządzeń, w przypadku pojawienia się na rynku urządzenia nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji lub w przypadku zaprzestania produkcji danego urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić ten fakt Zamawiającemu;
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, jest dopuszczalna wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy.
3. W razie zaistnienia sytuacji opisanej w ust. 1 dotyczącej zmiany urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na zamienne urządzenie:
a) oświadczenie wykonawcy, że ekran posiada oznaczenie CE oraz Energy Star 6.0,
b) dokument (np. kartę katalogową, specyfikację techniczną, kartę charakterystyki) potwierdzający parametry techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zawierający adres strony producenta lub przedstawiciela producenta na rynku polskim, pod którym można będzie sprawdzić parametry oferowanego urządzenia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość (po wcześniejszej akceptacji) wydłużenia terminu wykonania umowy wskazanego w § 2 ust. 1 lit. b w przypadku:
a) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (w szczególności zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej),
b) w przypadku wystąpienia okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia na inne osoby pod warunkiem, że będą one posiadały odpowiednie wykształcenie i przeszkolenie (tj. takie same lub w szerszym zakresie jak osoby pierwotnie wskazane).
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Gwarancja na dostarczone ekrany LCD
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http;//przetargi.policja.waw.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
bezpłatnie ze strony www lub na wniosek przesłany do WZP KSP.
|
Data składania wniosków |
16/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa - Punkt Obsługi Interesanta.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe,
w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne
i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|