Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań)

Data publikacji 2015-12-09
Data zakończenia 2015-12-29 10:00:00
Instytucja Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 335500 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151120006, 155110003, 154000002, 152210003, 152290009, 153300000, 153311008, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań). Zadanie nr 1: Zakup wraz z dostawą mięsa i produktów wędliniarskich oraz smalcu wieprzowego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Zakup wraz z dostawą drobiu i produktów drobiarskich oraz parówki z cielęciną na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Zadanie nr 3: Zakup wraz z dostawą mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczu roślinnego na okres 1 roku.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ. Zadanie nr 4: Zakup wraz z dostawą ryby mrożonej i przetworów z ryb na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1.4 do SIWZ. Zadanie nr 5: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych sypkich, przypraw i oleju roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ. Zadanie nr 6: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - dodatkowych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ. Zadanie nr 7: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców mrożonych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1.6 do SIWZ

Opis

Zakup wraz z dostawą mięsa i produktów wędliniarskich oraz smalcu wieprzowego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZZakup wraz z dostawą drobiu i produktów drobiarskich oraz parówki z cielęciną na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZZakup wraz z dostawą mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczu roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZZakup wraz z dostawą ryby mrożonej i przetworów z ryb na okres 1 roku.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1.4 do SIWZZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych sypkich, przypraw i oleju roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - dodatkowych na okres 1 roku.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZZakup wraz z dostawą warzyw i owoców mrożonych na okres 1 roku.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1.6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Ulica ul. Reymonta 8
Nr domu 8
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-066
Województwo opolskie
Tel 077 454-54-01
Fax 077 453-61-06
Internet www.ginekologia.opole.pl
Regon 00064013600000
E-mail zam-publ@ginekologia.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane
Uprawnienie Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Wiedza Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Potencjał Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Zdolne Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Sytuacja Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach zamieszczonych w art. 144 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ginekologia.opole.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego - pok. nr 107 w budynku C - Zamówienia Publiczne
Data składania wniosków 29/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 7 w budynku A)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)