Dostawa PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

Data publikacji 2015-12-10
Data zakończenia 2015-12-18 14:00:00
Instytucja Zakład Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 337842 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 32210006, 32223006, 158100006, 158000006, 152000006, 31425003, 153311799, 153320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w zadaniach:
1) Mięso i wędliny, 2) Owoce i warzywa, 3) Ryby, 4) Pieczywo, 5) Pozostałe artykuły spożywcze i nabiał, 6) Jaja, 7) Mrożonki

Opis

dostawa mięsa i wędlin - 43 pozycje asortymentowe wskazane w siwzdostawa owoców i warzyw - 46 pozycji asortymentowych wskazanych w siwzdostawa ryb - 11 pozycji asortymentowych wskazanych w siwzdostawa pieczywa - 14 pozycji asortymentowych wskazanych w siwzdostawa pozostałych artykułów spożywczych i nabiału - 143 pozycje asortymentowe wskazane w siwzdostawa jaj - 1 pozycja asortymentowa wskazana w siwzdostawa mrożonek - 16 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego
Ulica ul. Mickiewicza 2a
Nr domu 2a
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24-100
Województwo lubelskie
Tel 81 888 57 95
Fax 81 888 57 95
Internet www.zaz.pulawy.pl
Regon 43083509700000
E-mail zaz.pulawy@neostrada.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: stowarzyszenie
Rodzaj zam inny stowarzyszenie
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Wiedza Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (jedna lub więcej pozycji) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 795 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - w wysokości dla każdego z nich co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie - minimalny warunek wartościowy zamówienia podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): zad 1. - 270 000zł, zad. 5 - 320 000 zł, zad. 2. - 80 000 zł, zad. 6 - 8 000 zł, zad. 3. - 55 000 zł, zad. 7 - 42 000 zł, zad. 4. 20 000 zł
Potencjał Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Zdolne Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Sytuacja Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (jedna lub więcej pozycji) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 795 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - w wysokości dla każdego z nich co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie - minimalny warunek wartościowy zamówienia podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty - zgodnie z podanymi w Sekcji III.3.2 wartościami szczegółowymi)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy, b. nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto zostanie skorygowana proporcjonalnie do poziomu zmiany stawki VAT (cena netto wynikająca z treści oferty nie ulegnie podwyższeniu), c. w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy, d. w przypadku zmiany nazwy produktu, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie, e. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalna korekta ceny jednostkowej, f. nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, g. dopuszcza się zmianę artykułów objętych umową w związku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego środków spożywczych - zgodnie z art. 52c ust.6 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia - strony ustalą w drodze negocjacji rodzaj, ilość i cenę jednostkową wprowadzanych produktów, h. dopuszcza się możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu umowy zamiennikami, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jakość nie gorszą i cenę nie wyższą niż oferowany pierwotnie. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zaz.pulawy.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Aktywności Zawodowej ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy - Sekretariat
Data składania wniosków 18/12/2015
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Zakład Aktywności Zawodowej ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)