Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego
|
Ulica |
ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Lubin
|
Kod Pocztowy |
59-300
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
0-76 7468336, 7468337
|
Fax |
0-76 7468337
|
Internet |
www.sp10.lubin.pl
|
Regon |
00084129000000
|
E-mail |
szkola.podstawowa.10@interia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: szkoła podstawowa
|
Rodzaj zam inny |
szkoła podstawowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
7
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej w ilościach zgodnych z SIWZ.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy-w tym okresie) przed upływem składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępnione na żądanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty |
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenie muszą złożyć wszyscy Wykonawcy odrębnie lub wspólnie);
2) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;
a) Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepis art. 26 ust. 3 i 4 Pzp stosuje się. Wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp oraz informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
b) Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
c) Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy.
d) Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji.
3) Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby nie wymienionej w odpisie z właściwego rejestru do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, dla osoby/-ób działającej/-ch w imieniu Wykonawcy, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) - wystawiony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest / są właścicielem/-ami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
4) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów;
5) Oświadczenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymagania określone przez Zamawiającego) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) Wzór umowy zatwierdzony (podpisany) przez Wykonawcę;
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez: a) w przypadku zmiany prawa podatkowego-w zakresie podatku VAT; b) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy-Wykonawcy); c) w przypadku wystąpienia siły wyższej
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności po dostawie i wystawieniu faktury
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sp10.lubin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
www.sp10.lubin.pl lub w Szkole Podstawowej nr 10, 59-300 Lubin, ul. Wyszyńskiego 3, pok. 15
|
Data składania wniosków |
22/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Sekretariat w Szkole Podstawowej nr 10, 59-300 Lubin, ul. Wyszyńskiego 3, pok. 13
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|