Dostawa mięsa i wędlin sprawa 19/15

Data publikacji 2015-12-15
Data zakończenia 2015-12-23 11:30:00
Instytucja Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Tłuszcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184819 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151130003, 154121000, 151140000, 151120006, 151123009, 151311305, 151312100, 151313101, 151311350, 151310005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin.
Nazwa oraz (ilość w kg): Karkówka wieprzowa b/k świeża kl. I- 1 000, Łopatka wieprzowa b/k świeża kl. I - 1 250, Schab wieprzowy b/k świeży kl. I 1 300, Szynka wieprzowa b/k świeża kl. I - 750, Słonina świeża kl. I -100, Flaki wołowe świeże krojone suche kl.I - 100, Uda drobiowe świeże , kl. A - 600, Filet z piersi kurczaka świeży kl. I - 600, Porcje rosołowe drobiowe-500, Wątróbka z kurczaka - 200, Kiełbasa śląska - 500, Kiełbasa podlaska - 600, Kiełbasa biała parzona - 450, Kabanosy - 450, Kiełbasa krakowska sucha - 400, Kiełbasa żywiecka - 600, Kiełbasa krakowska parzona - 500, Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 600, Parówki cienkie -550, Kiełbasa parówkowa - 400, Polędwica sopocka wędzona wieprzowa -550, Schab wieprzowy wędzony - 300, Szynka wędzona gotowana wieprzowa - 550, Baleron - 600, Boczek wędzony parzony b/k - 800, Pasztetowa podwędzana - 200, Pasztet zapiekany - 200, Kiełbasa salami - 400, Szynka drobiowa - 500, Szynka z piersi indyka - 500, Kiełbasa krakowska parzona drobiowa - 400, Pasztet z kurcząt typu podlaski - 500, Golonka konserwowa - 500, Szynka konserwowa - 500.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
Wykonawca zobowiąże się dostarczyć Zamawiającemu towar w ustalonej ilości i asortymencie w pierwszej klasie, w każdy dzień roboczy w godzinach od 7.30 do 10.00. Wyroby dostarczone będą do magazynu COS SG w Koszalinie przy ul Piłsudskiego 92. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem.
Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub ukrytych wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie lub telegraficznie o stwierdzonych brakach lub wadach. W przypadku dostarczenia towaru z wadami Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od wad. Wymiana ta będzie dokonana na koszt Wykonawcy, w terminie 6 godzin od terminu dostawy.
Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy, loco magazyn Zamawiającego.
Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi wykaz pojazdów, którymi będzie dostarczał towar oraz kserokopie decyzji Inspektora Sanitarnego w zakresie dopuszczenia środka transportu do przewożenia artykułów spożywczych.
Produkty zaoferowane przez Wykonawcę będą odpowiadały normom zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 4. Wyroby dostarczone do magazynu powinny posiadać termin przydatności do spożycia lub minimalnej trwałości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Wartość opakowań wyrobów - zwrotne lub jednorazowe - jest wliczona w cenę produktu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
Ulica ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
Nr domu 92
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-531
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 34 44 062, 94 34 44 900
Fax 94 34 44 700
Internet www.cos.strazgraniczna.pl
Regon 33037474200000
E-mail zamowienia.cos@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (Podstawa prawna : art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn.zm.); lub certyfikat HACCP. 2. Potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do WIJHARS właściwą ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy (Podstawa: art. 12 ustawy o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r., tekst jednolity.: Dz. U. z 2015 r., poz. 678 z późn. zm.). 3. Kserokopię obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 lit. b, c, d ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1577) i obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej (Podstawa prawna : art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 594 późn. zm.- jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 nieobowiązującej już ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 31, poz. 265 z późn. zm.). Powyższa decyzje administracyjne, które zostały uprzednio wydane na podstawie nieobowiązującej ww. ustawy, na mocy przepisów przejściowych tzn. art. 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.) zachowują swoją ważność w zakresie spełnienia powyższych wymogów i będą w pełni akceptowane przez Zamawiającego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Kupujący dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. VAT, przepisy branżowe dla przedmiotu zamówienia, b) zmiany ilościowe przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach, nie wpływające na zmianę ceny, c) konieczność zmiany danych dotyczących stron umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.cos.strazgraniczna.pl
Adres uzyskania siwz Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, budynek nr 3, pokój nr 11
Data składania wniosków 23/12/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium nie jest wymagane
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)