DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET I

Data publikacji 2015-12-17
Data zakończenia 2015-12-28 10:15:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346264 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 155000003, 152200006, 32200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bytomiu pakiet I.
2. Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 01.01.2016 r. do 30.06.2016 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
3. Zamówienie składa się z pięciu (5) Części:
Część I - artykuły spożywcze
Część II - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Część III - produkty mleczarskie
Część IV - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
Część V - warzywa i owoce
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej Części zawarty jest w załączniku nr 5a-5e do SIWZ.
5. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie,
b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP,
c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską.
6. Zamawiający wymaga, aby wyroby dla Części II wyroby wędliniarskie zaoferowane przez Wykonawcę nie zawierały mięsa oddzielonego mechanicznie (MOM).
7. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do spożycia produktów będących przedmiotem zamówienia umożliwił wykorzystanie produktu przed jego upływem. Niedopuszczalne są produkty z przekroczonym terminem przydatności. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości.
8. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów i obejmować będzie także rozładunek do magazynu Zamawiającego.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych towarów.
10. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości.
11. Dostawy będą realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych dostawy realizowane będą w terminie do 2 godzin od zgłoszenia.
12. Zapotrzebowania będą wysyłane drogą elektroniczną na adres podany w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomości z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowiedź automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomości NIE BĘDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 80% jej wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia ilości dostaw danego produktu kosztem innego produktu, przy niezmienianiu całkowitej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 i niezmienionych cenach jednostkowych produktów. Niniejsza zmiana nie wymaga zmiany treści umowy jaka zawarta będzie z Wykonawcą.

Opis

Różne produkty spożywczeProdukty zwierzęce, mięso i produkty mięsneProdukty mleczarskieRyby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso rybWarzywa i owoce

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Ulica ul. Dworcowa 7
Nr domu 7
Miejscowość Bytom
Kod Pocztowy 41-902
Województwo śląskie
Tel 032 2814123
Fax 032 2814123
Internet www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Regon 27783694000000
E-mail dpsdladoroslych@poczta.fm
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka organizacyjna gminy
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna gminy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jedną Część, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3.Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza 4. informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz.XI pkt 6 siwz
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom
Data składania wniosków 28/12/2015
Godzina składania wniosków 10:15
Miejsce Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, sekretariat (p.3)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów Umowy z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów Umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją którejkolwiek ze Stron, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie ze SIWZ, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów Umowy z powodu zmiany w zakresie wymogów jakościowych, odnoszących się do GHP, GMP lub systemu HACCP, 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 6) Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)