Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap

Data publikacji 2015-12-18
Data zakończenia 2015-12-29 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 347956 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004, 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa, będąca przedmiotem zamówienia polega w szczególności na:
1) utrzymaniu Systemu w ciągłej sprawności;
2) aktualizacji baz danych;
3) instalacji uaktualnionych zabezpieczeń baz danych;
4) update i upgrade Systemu;
5) monitorowaniu pracy serwera pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego LINUX;
6) uaktualnieniu systemu operacyjnego serwera;
7) wsparciu technicznym w administrowaniu serwerem Zamawiającego;
8) usuwaniu bieżących usterek w działaniu Systemu;
9) zdalny monitoring Systemu, serwerów i pamięci masowej z wykorzystaniem szyfrowanych łącz teleinformatycznych (VPN) pod warunkiem zapewnienia łącza teleinformatycznego przez Zamawiającego;
10) wsparciu technicznym przy administrowaniu Systemem;
11) dostępność specjalisty pod telefonem stacjonarnym, celem udzielenia konsultacji Zamawiającemu, dotyczących eksploatacji Systemu;
12) usuwaniu awarii Systemu, przy czym usunięcie awarii będzie każdorazowo potwierdzane protokołem wykonania usługi przygotowanym przez WYKONAWCĘ, a potwierdzonym przez przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO; naprawy wykonane zdalnie będą potwierdzane mailowo na adres e-mail podany przez ZAMAWIĄJCEGO; nie podpisanie protokołu/brak potwierdzenia przyjęcia e-mail lub nie zgłoszenie uwag w terminie max 3 dni roboczych uznaje się za odbiór usługi;
13) możliwość zgłaszania wszystkich usterek i awarii elektronicznym systemem zgłoszeń;
14) helpdesk telefoniczny (Hotline); w godzinach od 8-16 w dni robocze, w przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia usterki i awarii elektronicznie;
15) wykaz zgłoszeń które są krytyczne (dotyczących wszystkich stacji pracujących w systemie Alteris):
a) Po uruchomieniu Systemu nie pojawia się ekran logowania.
b) Nie można zarejestrować pacjenta w systemie RIS Alteris.
c) Nie można zarejestrować badania w systemie RIS Alteris.
d) Nie można wykonać/zapisać opisu badania w systemie RIS Alteris.
e) Nie można przesłać obrazów do systemu PACS Alteris.
f) Nie można pobrać obrazów badania z systemu PACS Alteris na stację diagnostyczną (konfiguracja stacji diagnostycznej nie wchodzi w zakres usuwania Awarii Krytycznej).
g) Nie działa istniejąca integracja systemu Alteris z systemem szpitalnym (HL7).
h) Nie można wysłać badania do teleradiologii Alteris.
i) Nie można odczytać opisu badania teleradiologicznego.
j) Po awaryjnym wyłączeniu serwera (np. brak zasilania) nie wszystkie usługi działają.
k) System nie odpowiada na operacje wykonywane przez użytkownika.
17) reagowaniu na zgłoszenie usterki lub awarii:
I. awaria krytyczna - czas reakcji 8 h, czas naprawy - 48 godzin;
II. awaria - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 7 dni roboczych;
III. usterka - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 30 dni roboczych;
18) w przypadku braku możliwości rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii w wyznaczonym wyżej terminie, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o proponowanym rozwiązaniu zastępczym oraz uzgodni nowy termin rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii;
19) wizyta Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego - 1 raz w roku;
20) wprowadzanie do Systemu zmian wynikających z wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń. Prace nad zmianami w Systemie związane ze zmianą przepisów zakończone z datą rozpoczęcia obowiązywania przepisów.
21) wprowadzaniu do Systemu zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których ZAMAWIAJACY ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości:
I. Ministerstwa Zdrowia,
II. NFZ,
III. Centrów Zdrowia Publicznego, w terminie jak wyżej.
24) gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie Zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Systemu;
25) utrzymanie w sprawności interfejsu zamawiającego łączącego system RIS Alteris z systemem HIS Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Niechorska 27
Nr domu 27
Miejscowość Gryfice
Kod Pocztowy 72-300
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 3842127
Fax 091 3842127
Internet www.medicam.pl
Regon 00031028400000
E-mail zamowienia@medicam.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wiedza Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze i wartości odpowiadającej oferowanemu przedmiotowi zamówienia: czyli świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim oprogramowania w zakres którego wchodziły systemy klasy RIS lub PACS oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia należnego Wykonawcy w sytuacji zmiany podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. nr 200 poz. 1679, z 2004 r. nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. nr 157, poz.1314) oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym bądź wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie znowelizowanych przepisów. Wartość o jaką zmieni się wynagrodzenie Wykonawcy będzie równa wartości zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę w okresie od wystąpienia zmiany do końca realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy jest podwyższenie wynagrodzenia osobom zatrudnionym przy realizacji umowy . 3. Podstawą do obliczenia kwoty zmiany wynagrodzenia będzie zestawienie rodzajowe kosztów, które musi być dostarczone Zamawiającemu. Zestawienie musi uwzględniać wszystkie rodzaje kosztów ponoszonych przez Wykonawcę (mające wpływ na zmianę wynagrodzenia) a w szczególności koszty osobowe, w tym ilość osób uczestniczących w realizacji przedmiotowego zamówienia oraz formy ich zatrudnienia. W wypadku zmiany stawek podatku VAT wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy zamówienia nie zmieni się, a wartość brutto wzrośnie o kwotę zwiększonego zmniejszonego podatku VAT naliczonego od przedmiotu zamówienia, Zmiana kosztów wykonania zamówienia nie spowoduje naliczenia przez Wykonawcę dodatkowej marży od podwyższonych kosztów.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Tremin płatności
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.medicam.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice Dział zamówień publicznych - pok. 10
Data składania wniosków 29/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice Sekretariat - pok. 51
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)