Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359225 / 2016
Typ dokumentu ZP-409
Kod CPV 391600001, 302133008
Zależne

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt
komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach
projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do
współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i
gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 391600001, 302133008. 1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania
projektu usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny
Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 20142020) 2. Termin realizacji zamówienia:
23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r. 3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe,
kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp.
Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 4. Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym
przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu. 5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do
Szkół oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty
ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca jest
odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę
fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem
przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem
Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne
roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej i przemysłowej w tym
praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie
zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej
kwoty. 8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające
zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w
pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci
w placówkach szkolnych. 9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu
wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość
przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o
takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez
niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu . 10. O planowanej dostawie przedmiotu
umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną ( email ) Zamawiającego min. 2
dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w
godzinach 7:0017: 00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy. 11. Odbiór
dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczoodbiorczego. Protokół zostanie podpisany po
dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska
Nr domu 8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50304
Województwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Regon 2228736100000
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub ZP
Zamowienie dotyczy projektu EU Tak
Projekt program eu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Biul pub poz 338068
Czy zmiana ogl Tak
Zostalo zamieszczone ogloszenie o zmianie pozycja 341982
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Nrbiuletynu Tak
Nrpozycji 338068
Ogloszenie udzielenie Tak
Ogloszenie udzielenie pozycja 359193
Rodz zam D
Okres na jaki zostala zawarta umowa do 16.12.2016r.
Data uzmiany umowy 02/12/2016
Przyczyny dokonania zmian Pomyłka pisarska w umowie
Rodzaj zakres zmiany0 Tak
Rodzaj zakres zmiany0 tekst Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura - zmiana nieistotna
Rodzaj zakres zmiany6 Tak
Rodzaj zakres zmiany6 tekst Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)