| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza. Koszarowskiego w Opolu
|
| Ulica |
ul. Katowicka
|
| Nr domu |
66A
|
| Miejscowość |
Opole
|
| Kod Pocztowy |
45060
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
opolskie
|
| Tel |
077 4416001
|
| Fax |
077 4416003
|
| Email |
zaopatrzenie@onkologia.opole.pl; przetargi@onkologia.opole.pl
|
| Adres strony url |
www.onkologia.opole.pl
|
| Regon |
53142076800000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ Opolskie Cemntrum Onkoligii im. prof. Tadeusza Koszarowskiego w Opolu, ul. Katowicka 66 a, 45-061 Opole
|
| Numer referencyjny |
4/PN/2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca winien posiadać aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, ze zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie ww. działalności oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno - sanitarnych.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) i opłacił z tego tytułu należna składkę.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą wykonawcy którzy:
a) Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji dla jednostek szpitalnych, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
b) W okresie realizacji zamówienia będą mieć zatrudnionego minimum 1 wykwalifikowanego dietetyka oraz dysponują przynajmniej 1 samochodem posiadającym decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno – sanitarnych
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP, Zamawiający ma prawo żądać w wyznaczonym terminie, na zasadach zgodnych z art. 26 ust. 2 ustawy pzp następujących dokumentów:
a) Aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, ze zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie w/w działalności oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno - sanitarnych.
b) Kserokopii dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) wraz z dowodem opłacenia z tego tytułu należnej składki.
c) Wykazu wykonanych usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu
i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) – załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
d) Kserokopii dyplomu dietetyka, potwierdzająca uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub licencjata na kierunku dietetyka lub rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007r. studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra inżyniera na tym kierunku.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych Zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.
2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, jeżeli nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt 2) zażąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia ,zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przykładowe, tygodniowe jadłospisy wraz z gramaturą posiłków i wartością odżywczą (kcal, tłuszcz, białko, węglowodany, błonnik), obliczoną na każdy dzień tygodnia – w postaci wydruku z programu dietetycznego:
a. diety łatwostrawnej z ograniczeniem tłuszczu, oraz
b. diety podstawowej,
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach:
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian,
- zmiany terminu i miejsca dostawy przedmiotu umowy z przyczyn organizacyjnych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonanie umowy w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne lub niezasadne, lub w przypadku nie wykupienia pełnej ilości asortymentu umowa może zostać przedłużona do czasu jej zrealizowania na umówioną kwotę
- sukcesji uniwersalnej Wykonawcy,
- zmiany ceny jednostkowej na wskutek obniżki ceny jednostkowej wprowadzonej przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, innej niż wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
17/03/2017
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|