Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie gminy Wiązownica

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Wiązownica
Miejscowość Wiązownica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Wyroby elektryczne,
  • Sieć ethernet,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Sieciowy system operacyjny,
  • Modernizacja sieci,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Zestawy pakietów oprogramowania,
  • Systemy baz danych,
  • Systemy operacyjne,
  • Serwery,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi rozbudowy oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi zarządzania danymi,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego,
  • Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95764 / 2017
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 727100000, 726110006, 723220008, 723100001, 722680001, 722650000, 722630006, 722620009, 720000005, 324150005, 324280009, 324210000, 324240001, 324200003, 488200002, 324250008, 486200000, 316825304, 489000007, 480000008, 486100007, 484220002, 302131006, 302133008
Zależne

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej zapewniającej realizację elektronicznych usług publicznych wraz z oprogramowaniem, dla potrzeb realizowanego przez Gminę Wiązownica projektu. W ramach realizacji niniejszego projektu do zadań Wykonawcy należy:
1) dostawa i uruchomienie pakietu e-usług oraz wykonanie modernizacji systemu podatkowego funkcjonującego w UG Wiązownica
2) dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji e-usług, w tym budowa sieci komputerowej oraz uruchomienie punktu potwierdzenia profilu zaufanego,
2.2 Zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie, zrealizowanie i przekazanie w użytkowanie systemu wraz z wszystkimi jego elementami, niezbędnymi do realizacji e-usług objętych niniejszym projektem. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i kompleksowej realizacji całego przedsięwzięcia, do doboru elementów dostaw oraz wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego celu projektu, tj. podniesienia poziomu dostępu do e-usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną i możliwości ich wykorzystania na terenie Gminy Wiązownica dla społeczeństwa i przedsiębiorców w zakresie administracji lokalnej oraz oświaty.
2.3 Zamówienie musi zostać zrealizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
2.4 Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Podkarpackie, działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 w ramach projektu pod indywidualną nazwą „Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Wiązownica”.
2.5 Szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”. Dokument ten zawiera podstawowe i minimalne wymagania techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne w zakresie elementów oraz rozwiązań przeznaczonych do realizacji zamówienia.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego próbkę oferowanego systemu informatycznego oraz dokonać jej prezentacji na zasadach opisanych w załączniku nr 9 do SIWZ.
2.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia zgodny z SIWZ.
2.8 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
a) Realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.
b) Przeprowadzenia wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do złożenia oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
2.9 Tam, gdzie w SIWZ i w załączonych do niej dokumentach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych od uwzględnionych w SIWZ i załączonych do niej dokumentach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne.
2.10 W sytuacji, w której okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej :
a) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować,
b) są sprzeczne lub niejednoznaczne - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia treści zapisów,
2.11 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu wraz ze świadczeniem usług wsparcia w okresie gwarancji i rękojmi.
2.12 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi, przez zlecone podwykonawstwo lub w systemie generalnego wykonawstwa.
2.13 Wykonawca zapewni na własny koszt serwis gwarancyjny przez cały okres trwania gwarancji przedstawiony w ofercie wraz z usuwaniem usterek wykrytych w czasie eksploatacji w miejscu instalacji.
2.14 Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci i pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechania, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
2.15 Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego.
2.16 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących czynności polegające na: zarządzaniu projektem, zapewnieniu bezpieczeństwa informacji oraz wdrażania przedmiotu zamówienia.
2.17 Na potwierdzenie faktu zatrudnienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oświadczenie, zawierający wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z kserokopią zawartych umów – do wglądu, lub wydruk z ZUS o liczbie pracowników zatrudnionych przez wykonawcę, oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. W przypadku zaistnienia okoliczności skutkujących zmianą wskazanych w wykazie osób, wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia tych osób, innymi osobami na warunkach jak powyżej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy finansowane z unii Tak
Nazwa projektu programu EFRR RPO WP na lata 2014-2020
Nazwa Wójt Gminy Wiązownica
Ulica Wiązownica
Nr domu 208
Miejscowość Wiązownica
Kod Pocztowy 37522
Województwo podkarpackie
Tel 016 622-36-31
Adres strony internetowej url www.wiazownica.com
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub poz 76357
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 76357
Numer referencyjny IZ.271.4.2017
Rodz zam D
Czy podzielone na czesci Nie
Kod trybu zamówienia PN
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)