GuidZP400 |
bd26dfa1-3063-467f-abb6-9abaecba3f67
|
Biuletyn |
522427-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół i Przedszkola
|
Regon |
36223059600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. M.C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzebielino Osiedle
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 676 25 91
|
Zamawiajacy fax |
58 676 25 91
|
Zamawiajacy email |
zkiw@o2.pl
|
Adres strony url |
http:/www.spstrzebielino.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Placówka oświatwa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spstrzebielino.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spstrzebielino.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie,zgodnie zwymogami określonymi w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół i Przedszkola 84-220 Strzebielino -0siedle ul.M.C.Skłodowskiej 1.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA w STRZEBIELINIE OSIEDLU
|
Numer referencyjny |
ZSiP.271.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
8
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych o stołówki Zespołu Szkół i Przedszkola w Strzebielinie Osiedlu ul.M.C.Skłodowskiej 1,z podziałem na 8 części wskazanych w załączniku nr 6 SIWZ. Część I zamówienia: Rożne produkty spożywcze , Część II zamówienia:Warzywa, owoce i ziemniaki, Część III zamówienia: Mięso ,wędliny i produkty mięsne, Część IV zamówienia:Drób i wyroby drobiarskie, Część V zamówienia: Pieczywo i wyroby cukiernicze, Część VI zamówienia: Mleko, przetwory mleczne i jaja, Część VII zamówienia: Produkty głęboko mrożone, Część VII zamówienia: Ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso rybne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wykaz artykułów – załącznik nr 6 do SIWZ
4. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów spożywczych przedstawiono w
załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji
części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej w czasie obowiązywania umowy.
Zakres zamówienia może być zmniejszony odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego.
Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych i odszkodowań z tego tytułu
5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia;
a) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z załącznikiem
6 do SIWZ lub produkty równoważne - wskazania jego cech jednostkowych.
Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu
zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty
o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory (smak, zapach,
barwa estetyka konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce
użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność, gramatura
produktu nie może odbiegać od pojemności gramatury sugerowanej przez
Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana
przez Zamawiającego pojemności, gramaturze, która po przemnożeniu będzie
wynosiła ilość jaką żąda Zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy
podać w uwagach). W przypadku pozostawienia gramatury sugerowanej przez
Zamawiającego w kolumnie nr 5 należy wpisać wartość określoną w kolumnie nr 4.
Przykładowy formularz wypełnienia ilości produktu w przypadku zwiększenia /
zmniejszenia, bez zmian stanowi Arkusz nr10 w zał. Nr 6. Po za tym należy dołączyć
bez zmian stanowi Arkusz nr10 w zał. Nr 6. Po za tym należy dołączyć dokumenty
potwierdzające ze oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom
określonym przez Zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości poszczególnych asortymentów określonych w specyfikacji SIWZ, nie więcej jednak niż 20%. przedmiotu zamówienia.
|
Data rozpoczecia |
2017-08-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Brak wymogów
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Brak wymogów
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 zamówienia na realizację głównych artykułów żywnościowych o wartości nie mniej niż 20 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług, z którego będzie jednoznacznie wynikać że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy — w tym okresie, co najmniej 2 dostawy artykułów żywnościowych o wartości nie mniej niż 20 000 zł. brutto każda wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat,wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały wykonane. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Brak wymogów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ);
2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej /cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów
do niej załączonych ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z przez notariusza);
3) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków
udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.
5)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ składane bez wezwania w terminie 3 dni od publikacji przez Zamawiającego informacji z otwarcia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określono we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawy: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa ,owoce i ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso,wędliny i produky mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Drób i wyroby drobiarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mleko,przetwory mleczne i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty głęboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
waza data do spożycia - w okresie zaplanowanej przez Zamawiającego dostawy.
Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożoe,filety rybne,pozostałe mięso ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg ważnej daty d spożycia w okresie zaplanowanym przez Zamawiającego.
Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ,który jest integralną częścią umowy.
|
| |