Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą wyposażenia, sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych z zakresu informatyki i multimediów do realizacji projektu pt.: „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na dwie części.

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525786-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia, sprzętu oraz pomocy
i materiałów dydaktycznych z zakresu informatyki i multimediów do realizacji projektu pt.: „Fachowcy z Brzeskiej!”.
2. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
3.1. Część nr 1 – Staże i praktyki zawodowe uczniów i nauczycieli – informatyka i multimedia,
3.2. Część nr 2 – Wyposażenie pracowni zawodowych oraz pomoce i materiały dydaktyczne do zajęć – Informatyka.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzory umów stanowiące załączniki nr 5, 5a do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 przy ul. Brzeskiej 71 w Białej Podlaskiej na swój koszt i własnym transportem.
6. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności (dotyczy również sprzętu wyższej klasy).
8. Celem niniejszego postepowania jest otrzymanie produktów o określonej w SIWZ jakości i funkcjonalności, a nie zakup produktów konkretnego producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo to, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Oferowane wyposażenie, sprzęt oraz pomoce i materiały dydaktyczne wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych, nadające się do użytku zgodnie z przeznaczeniem.
10. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach.
11. Sprzęt komputerowy powinien posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę i adres producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny, rok produkcji.
12. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
13. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia został określony
w załącznikach nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63e450f7-48f0-4668-a120-523ad88aa42b
Biuletyn 525786-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury w Białej Podlaskiej
Regon 17917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brzeska
Zamawiajacy adres numer domu 71
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 422 801
Zamawiajacy fax 833 422 801
Zamawiajacy email zsz2bp@o2.pl
Adres strony url www.zsz2.dl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacji i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, Projekt pt. "Fachowcy z Brzeskiej"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsz2bialapodlaska.bip.e-zeto.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury w Białej Podlaskiej, Sekretariat Szkoły pok. 101
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Brzeska 71, 21-500 Biała Podlaska
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą wyposażenia, sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych z zakresu informatyki i multimediów do realizacji projektu pt.: „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na dwie części.
Numer referencyjny ZSZ.2.2911.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia, sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych z zakresu informatyki i multimediów do realizacji projektu pt.: „Fachowcy z Brzeskiej!”. 2. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 3.1. Część nr 1 – Staże i praktyki zawodowe uczniów i nauczycieli – informatyka i multimedia, 3.2. Część nr 2 – Wyposażenie pracowni zawodowych oraz pomoce i materiały dydaktyczne do zajęć – Informatyka. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzory umów stanowiące załączniki nr 5, 5a do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 przy ul. Brzeskiej 71 w Białej Podlaskiej na swój koszt i własnym transportem. 6. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności (dotyczy również sprzętu wyższej klasy). 8. Celem niniejszego postepowania jest otrzymanie produktów o określonej w SIWZ jakości i funkcjonalności, a nie zakup produktów konkretnego producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo to, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 9. Oferowane wyposażenie, sprzęt oraz pomoce i materiały dydaktyczne wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych, nadające się do użytku zgodnie z przeznaczeniem. 10. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach. 11. Sprzęt komputerowy powinien posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę i adres producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny, rok produkcji. 12. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 13. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia został określony w załącznikach nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w jego ofercie. Termin 14.07.2017 r - dotyczy Części nr 1 przetargu, 21.07.2017 r. - dotyczy Części nr 2 przetargu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Oryginał pełnomocnictwa będzie załączony do oferty i zawierać będzie w szczególności wskazanie: postępowania którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców. 2.4. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W tym celu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 2.5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Staże i praktyki zawodowe uczniów i nauczycieli – informatyka i multimedia,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Staże i praktyki zawodowe uczniów i nauczycieli – informatyka i multimedia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: odzież robocza na staże dla nauczycieli zawodu laptop serwisowy laptop oprogramowanie biurowe program antywirusowy torba na laptopa mysz optyczna bezprzewodowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni zawodowych oraz pomoce i materiały dydaktyczne do zajęć – Informatyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni zawodowych oraz pomoce i materiały dydaktyczne do zajęć – Informatyka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 przewód HDMI 15m zestaw komputerowy laptop mysz optyczna bezprzewodowa oprogramowanie biurowe program antywirusowy oprogramowanie do projektowania dla elektryków odkurzacz serwerowe systemy operacyjne oprogramowanie do tworzenia stron www pakiet współpracującego ze sobą oprogramowania graficznego i multimedialnego - oprogramowanie do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej, wektorowej, tworzenia animacji, stron internetowych, projektów multimedialnych, edycji video, edycji dźwięku część stanowiska montażu układów elektropneumatycznych - oprogramowanie do symulacji układów pneumatycznych Torba na laptopa ploter tablet ploter tnący Mata antystatyczna stołowa Zestaw pojemników do przechowywania komponentów i narzędzi Zestaw narzędzi monterskich niezbędnych do wykonywania ćwiczeń Drukarka laserowa Drukarka atramentowa: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne Czytnik kart pamięci Płyta główna Karta graficzna Karta (dźwiękowa) muzyczna zewnętrzna Karta sieciowa Zewnętrzny napęd Blu-ray Czytnik kart pamięci Dysk twardy SSD wewnętrzny Procesor do komputerów stacjonarnych Moduły pamięci RAM 2x4GB Obudowa komputera stacjonarnego Zasilacz komputerowy Kontroler SATA 3 i USB 3.0 Trzy karty pamięci Pasta termoprzewodząca Zaciskarka wtyczek RJ45 (8P8C) Stripper do włókien światłowodowych (3 otwory) Nożyce do Kevlaru Przecinak wzdłużny precyzyjna obcinarka włókien - narzędzie instalatorskie programowalny przełącznik (switch) bezprzewodowy punkt dostępowy (Access Point) analizator sieciowy z funkcją testera okablowania sieciowego Kabel kat.6 S/FTP Wtyk typu RJ45/P8PC Patch panel 24-portowy LISTWA PROSTA HD wraz z elementami do mocowania Środek do czyszczenia włókien światłowodowych Chusteczki bezpyłowe Spaw mechaniczny Szybkozłącze Pigtail jednomodowy Szybkozłącze Media konwerter Patchcord jednomodowy Kabel światłowodowy wewnętrzny FTTH tablet graficzny urządzenie wielofunkcyjne postscriptowa drukarka laserowa skaner płaski do oryginałów refleksyjnych i transparentnych tablet graficzny Drukarka 3D RepRap PRUSA do samodzielnego montażu Drukarka 3D Biurkowy skaner 3D Zewnętrzny dysk twardy
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)