Dostawa tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525411-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek w asortymencie i ilościach wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Dostawy będą odbywały się etapami. Wartości poszczególnych dostaw będą wyliczane przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tonery oryginalne, fabrycznie nowe, standardowe lub równoważne (nieregenerowane) pod względem norm i jakości.
Dostarczone materiały eksploatacyjne, o których mowa wyżej, powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żaden z elementów nie był wymieniany, naprawiany bądź napełniany ponownie lub poddany jakimkolwiek innym, w tym przywracającym go do użytku zabiegom technicznym. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach typowych dla danego produktu i być zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta. Wymogiem Zamawiającego jest, aby jakość druku (kopii), utrwalania oraz trwałość na dokumencie całkowicie odpowiadała oryginałowi lub go przewyższała, a ilość wydruków z pojemnika uczestnika postępowania była zgodna z ilością wydruków z pojemnika producenta urządzenia (przy tym samym stopniu zaczernienia strony - 5%).
Zamawiający wymaga, aby w przypadku kserokopiarek i drukarek wyszczególnionych w formularzu cenowym pod pozycjami 14-18, przedmiotem dostawy były tonery oryginalne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57b9ffbb-bb33-4fd4-bba5-1c3c0e72c877
Biuletyn 525411-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Regon 1126394600418
Zamawiajacy adres ulica ul. Dojazd
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-631
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 660 67 00
Zamawiajacy fax 61 660 67 01
Zamawiajacy email poznan@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy dostarczyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna pokój nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu
Numer referencyjny OP-ZP.7720.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek w asortymencie i ilościach wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Dostawy będą odbywały się etapami. Wartości poszczególnych dostaw będą wyliczane przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tonery oryginalne, fabrycznie nowe, standardowe lub równoważne (nieregenerowane) pod względem norm i jakości. Dostarczone materiały eksploatacyjne, o których mowa wyżej, powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żaden z elementów nie był wymieniany, naprawiany bądź napełniany ponownie lub poddany jakimkolwiek innym, w tym przywracającym go do użytku zabiegom technicznym. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach typowych dla danego produktu i być zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta. Wymogiem Zamawiającego jest, aby jakość druku (kopii), utrwalania oraz trwałość na dokumencie całkowicie odpowiadała oryginałowi lub go przewyższała, a ilość wydruków z pojemnika uczestnika postępowania była zgodna z ilością wydruków z pojemnika producenta urządzenia (przy tym samym stopniu zaczernienia strony - 5%). Zamawiający wymaga, aby w przypadku kserokopiarek i drukarek wyszczególnionych w formularzu cenowym pod pozycjami 14-18, przedmiotem dostawy były tonery oryginalne.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający żąda: 1) załączenia do swoich ofert próbek - zaoferowanych tonerów-zamienników, wyszczególnionych w formularzu cenowym poz. 1-13 oraz 19-22 (załącznik nr 2 do SIWZ). Przez słowo próbka Zamawiający rozumie 1 egzemplarz proponowanego tonera, spełniającego wymagania określone w Rozdziale III pkt. 2 opisu. Próbki powinny zawierać również pojemnik na zużyty toner, element czyszczący elektrodę drukarki (Grid Cleaner) w hermetycznym opakowaniu zabezpieczającym przed wilgocią. 2) Próbki i elementy czyszczące, o których mowa w pkt. 1, w celu dokonania ich oceny będą otwierane z opakowań i sprawdzane.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim zakresie będzie ono wykonywane. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy, którzy nie należą do grupy kapitałowej składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ) o braku przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu wraz z oświadczeniem (załącznik nr 5 do SIWZ) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji. 1) Za nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający uzna zmiany: a) dotyczące numeru rachunku bankowego Wykonawcy, b) osób upoważnionych do kontaktów, c) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc., d) danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów). 2) Zdarzenia losowe, to zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnie od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania siły przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak zamieszki, skażenie radioaktywne.
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)