GuidZP400 |
57b9ffbb-bb33-4fd4-bba5-1c3c0e72c877
|
Biuletyn |
525411-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
|
Regon |
1126394600418
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dojazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-631
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 660 67 00
|
Zamawiajacy fax |
61 660 67 01
|
Zamawiajacy email |
poznan@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy dostarczyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna pokój nr 1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
OP-ZP.7720.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek w asortymencie i ilościach wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Dostawy będą odbywały się etapami. Wartości poszczególnych dostaw będą wyliczane przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tonery oryginalne, fabrycznie nowe, standardowe lub równoważne (nieregenerowane) pod względem norm i jakości.
Dostarczone materiały eksploatacyjne, o których mowa wyżej, powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żaden z elementów nie był wymieniany, naprawiany bądź napełniany ponownie lub poddany jakimkolwiek innym, w tym przywracającym go do użytku zabiegom technicznym. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach typowych dla danego produktu i być zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta. Wymogiem Zamawiającego jest, aby jakość druku (kopii), utrwalania oraz trwałość na dokumencie całkowicie odpowiadała oryginałowi lub go przewyższała, a ilość wydruków z pojemnika uczestnika postępowania była zgodna z ilością wydruków z pojemnika producenta urządzenia (przy tym samym stopniu zaczernienia strony - 5%).
Zamawiający wymaga, aby w przypadku kserokopiarek i drukarek wyszczególnionych w formularzu cenowym pod pozycjami 14-18, przedmiotem dostawy były tonery oryginalne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-03-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający żąda:
1) załączenia do swoich ofert próbek - zaoferowanych tonerów-zamienników, wyszczególnionych w formularzu cenowym poz. 1-13 oraz 19-22 (załącznik nr 2 do SIWZ). Przez słowo próbka Zamawiający rozumie 1 egzemplarz proponowanego tonera, spełniającego wymagania określone w Rozdziale III pkt. 2 opisu. Próbki powinny zawierać również pojemnik na zużyty toner, element czyszczący elektrodę drukarki (Grid Cleaner) w hermetycznym opakowaniu zabezpieczającym przed wilgocią.
2) Próbki i elementy czyszczące, o których mowa w pkt. 1, w celu dokonania ich oceny będą otwierane z opakowań i sprawdzane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim zakresie będzie ono wykonywane. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy, którzy nie należą do grupy kapitałowej składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ) o braku przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu wraz z oświadczeniem (załącznik nr 5 do SIWZ) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji.
1) Za nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający uzna zmiany:
a) dotyczące numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
b) osób upoważnionych do kontaktów,
c) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz
z numerami telefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc.,
d) danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów).
2) Zdarzenia losowe, to zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnie od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec.
W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania siły przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak zamieszki, skażenie radioaktywne.
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|