GuidZP400 |
7c835b24-edbc-48d8-9159-d36cd92ba250
|
Biuletyn |
525046-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przedmiotow umundurowania i wyekwipowania (kurtki)
|
Numer referencyjny |
111/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, w zakresie 2 zadań:
Zadanie nr 1 – Kurtka ćwiczebna z ocieplaczem – 684 szt.
Zadanie nr 2 – Kurtka puchowa WS – 605 szt.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w zakresie zadania nr 2 - kurtka puchowa WS w ilości do 242 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Rozpoczęcie: od daty zawarcia umowy.
Zakończenie: w terminie określonym przez Wykonawcę w druku OFERTA. Termin ten musi być określony w dniach, przy czym nie może być to mniej niż 30 dni, ani więcej, niż 90 dni od podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek, jeśli wykaże że wykonał lub nadal wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla wszystkich zadań uznane będą dostawy umundurowania i wyekwipowania dla służb mundurowych) o wartości łącznej nie mniejszej niż:
- zadanie nr 1 – 85 000,00 zł;
- zadanie nr 2 – 40 000,00 zł;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- dokument stwierdzający, że system zarządzania jakością dostawcy spełnia wymagania zawarte w AQAP 2120;
• zadania nr 1:
- wzór 1 kpl. kurtki ćwiczebnej z ocieplaczem i czapką w rozmiarze L (176-182).
- wyniki badań tkaniny, dzianiny i materiału zasadniczego, wykonane przez akredytowane laboratorium, potwierdzające wymagania zawarte w pkt III ppkt.1, 2,3; oraz oświadczenia o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU 84/IWS DG RSZ;
• zadania nr 2:
- wzór 1 szt. kurtki puchowej WS w rozmiarze L.
- wyniki badań tkaniny zasadniczej, wykonane przez akredytowane laboratorium, potwierdzające wymagania zawarte pkt. III oraz oświadczenia o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU 103/IWS DG RSZ;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
- dla zadania nr 1 – 3 500,00 zł;
- dla zadania nr 2 – 2 000,00 zł.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|