Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego.

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524964-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i akcesoriów w tym: 39 komputerów stacjonarnych, 34 notebooki, 13 monitorów, 31 drukarek, 28 oprogramowań, 4 dyski zewnętrzne, 4 skanery, 1 serwer plików, 4 dyski serwerowe, 1 switch. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (specyfikacja techniczna). szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb64498c-beef-4256-b81c-886b17ee547c
Biuletyn 524964-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny
Regon 130100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 752 646
Zamawiajacy fax 713 433 029
Zamawiajacy email slawek.gandurski@uni.wroc.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemnna - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Wrocławski Wydział Filologiczny Marta Woźniak pl. Nankiera 15b, 50-140 Wrocław, pok. 1 C
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego.
Numer referencyjny WF.2410.01.2017.MW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i akcesoriów w tym: 39 komputerów stacjonarnych, 34 notebooki, 13 monitorów, 31 drukarek, 28 oprogramowań, 4 dyski zewnętrzne, 4 skanery, 1 serwer plików, 4 dyski serwerowe, 1 switch. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (specyfikacja techniczna). szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedna dostawę sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Pod pojęciem „jedna dostawa” Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców składających ofertę wspólnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia w odpowiedzi na wezwanie wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza podanie opisu technicznego na osobnych stronach. W opisie technicznym należy podać model i producenta urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego opisu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w SWIZ. Zgodność oferowanego urządzenia z podanym w SIWZ opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana na podstawie złożonej wraz z ofertą specyfikacji urządzenia w postaci dostarczonej przez Wykonawcę specyfikacji technicznej, wydruku ze strony internetowej producenta lub innego równoważnego dokumentu. W przypadku, gdy Zamawiający podał przykładowy model spełniający wymagania Zamawiającego, opis techniczny i dokumentacje producenta należy dołączyć tylko wtedy, gdy Wykonawca zaoferował produkt równoważny.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: • Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. • W miejscach wyraźnie zaznaczonych w umowie. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki jęzk polski
IV 4 5 okres 14

Criterion

Kryteria czas realizacji serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)