WYBÓR DOSTAWCY WYPOSAŻENIA BUDYNKU I POMIESZCZEŃ W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 12 WE WROCŁAWIU

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 12
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble biurowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524865-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000, 391300002, 391621006, 302000001, 445112007, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego;
2) Rozładunek;
3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.

3. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 763632b0-7c9c-4deb-8862-2c0494aa4976
Biuletyn 524865-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 12
Regon 2102405600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Suwalska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 798 69 18
Zamawiajacy fax 71 798 44 18
Zamawiajacy email sp26.wroclaw@wp.pl
Adres strony url http://zsp12.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zsp12.wroclaw.pl/p8/przetargi-publiczne-2/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsp12.wroclaw.pl/p8/przetargi-publiczne-2/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 12, ul. SUWALSKA 5, 54-104 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu WYBÓR DOSTAWCY WYPOSAŻENIA BUDYNKU I POMIESZCZEŃ W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 12 WE WROCŁAWIU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego; 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow brak szczególnego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow brak szczególnego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow CZEŚĆ 1 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli na wymiar o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. CZEŚĆ 2 - brak szczególnego warunku w tym zakresie CZEŚĆ 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli gotowych, pomocy dydaktycznych, artykułów sportowych, zabawek o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. CZEŚĆ 4 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie związane z dostawami profesjonalnego sprzętu kuchennego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto CZEŚĆ 5 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie związane z dostawami sprzętu informatycznego, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto CZEŚĆ 6, 7 i 8 – brak szczególnego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wydrukowany, parafowany i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ w CZĘŚCI której dotyczy założona oferta na wykonywanie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MEBLE NA WYMIAR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - w zakresie MEBLE NA WYMIAR
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MEBLE GOTOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu- zakres MEBLE GOTOWE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa POMOCE DYDAKTYCZNE I ZABAWKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - zakres POMOCE DYDAKTYCZNE I ZABAWKI
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PROFESJONALNY SPRZĘT KUCHENNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - zakres PROFESJONALNY SPRZĘT KUCHENNY
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa SPRZĘT INFORMATYCZNY, RTV i AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu zakres SPRZĘT INFORMATYCZNY, RTV i AGD
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa SPRZĘT I WYPOSAŻENIE OGRODNICZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - zakres SPRZĘT I WYPOSAŻENIE OGRODNICZE
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - zakres SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY BIUROWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych na rzecz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - zakres ARTYKUŁY BIUROWE
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)