Zakup systemu do monitoringu serwerowni teletechnicznych

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524948-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323331007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą systemu do monitoringu serwerowni teletechnicznych:
a) Rejestrator Hikvision DS-9632NI-I8 - 1 szt.
b) Kamera Hikvision DS.-2CD2520F/2.8mm - 16 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d555744f-a107-4624-8ef5-f62eec19260a
Biuletyn 524948-N-2017
Zamawiajacy nazwa Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Regon 27050488900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Korfantego
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3927171, 3927202
Zamawiajacy fax 323 927 376
Zamawiajacy email biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Dostep dokumentow zamowienia http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
Zamieszczona bedzie specyfikacja Zaproszenia do udziału w on-line przetargu dostępne jest na stornie internetowej http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://gtl.proebiz.com
Nazwa nadana zamowieniu Zakup systemu do monitoringu serwerowni teletechnicznych
Numer referencyjny E/45/DTI/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą systemu do monitoringu serwerowni teletechnicznych: a) Rejestrator Hikvision DS-9632NI-I8 - 1 szt. b) Kamera Hikvision DS.-2CD2520F/2.8mm - 16 szt.
Cpv glowny przedmiot 32333100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Inne dokumenty niewymienione WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Spełniają wymagania dotyczące: 2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizacje zamówienia. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Wykonawca, który podczas rundy aukcyjnej przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do przekazania w formie skanów następujących dokumentów: a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1-5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot.: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające realizację zamówienia; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, c) na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu skanu wypełnionego formularza „Przedmiot zamówienia - Wymagania szczegółowe" – załącznik nr 2A i 2B do zaproszenia, w zależności jakie urządzenia oferuje. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Zamawiający przed wyborem oferty, wezwie (odrębnym pismem) Wykonawcę, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę do przesłania skanów dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w pkt 1 zaproszenia, albo oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał wymagań określonych w OPZ, Zamawiający wezwie do złożenia dokumentów Uczestnika aukcji, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://gtl.proebiz.com
Elementy aukcji elektronicznej Wszelkie informacje zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line przetargu, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody wskazany powyżej termin jest terminem zakończenia rundy wstępnej. Runda aukcyjna odbędzie się 09.06.2017 o godzinie 10:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)