Dostawa art. żywieniowych do kuchni w D.S.O.S.W. nr 12 dla N. i S. w podziale na zadania - liczba zadań 6

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524868-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni D.S.O.S.W.NR12 D.N.i S w podziale na zadania - liczba zadań -6 zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na 3 dni Zamawiający przekaże ( fax) Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się 1 raz w tygodniu, w każdy piątek następnego tygodnia. Dostawy towarów winny odpowiadać PN. Wyroby winne być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami - wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny Szczegółowy zakres ilościowo-asortymentowy załącznik nr 7 arkusz kalkulacyjny
dla zadania nr 1.2.3.4.5.6.
Zadanie nr. 1 Dostawa pieczywa
Zadanie nr. 2 Dostawa warzyw, owoców, jajek
Zadanie nr. 3 Dostawa ryb, mrożonek, przetworów rybnych
Zadanie nr. 4 Dostawa tłuszczy, serów , mleka i przetworów mlecznych
Zadanie nr. 5 Dostawa mięsa drobiowego wędlin drobiarskich, mięsa wieprzowego i wędlin
Zadanie nr. 6 Dostawa artykułów sypkich


Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15811000-6;15300000-1;15200000-0;15500000-3;15130000-0;15800000-6

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99e2fe1e-02b2-44f6-8a82-38ee6794aa79
Biuletyn 524868-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Regon 000704570
Zamawiajacy adres ulica Dworska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-144
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713536469
Zamawiajacy fax 713514877
Zamawiajacy email andrzejszczepaniakosw@wp.pl
Adres strony url http://dsosw12.interiowo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Jednostka Budżetowa
Dostep dokumentow zamowienia http://dsosw12.interiowo.pl/
Oferty wnioski dostepne DSOSW nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszacych we Wrocławiu ul. Dworska 8; 54-144
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa art. żywieniowych do kuchni w D.S.O.S.W. nr 12 dla N. i S. w podziale na zadania - liczba zadań 6
Numer referencyjny 2/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni D.S.O.S.W.NR12 D.N.i S w podziale na zadania - liczba zadań -6 zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na 3 dni Zamawiający przekaże ( fax) Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się 1 raz w tygodniu, w każdy piątek następnego tygodnia. Dostawy towarów winny odpowiadać PN. Wyroby winne być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami - wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny Szczegółowy zakres ilościowo-asortymentowy załącznik nr 7 arkusz kalkulacyjny dla zadania nr 1.2.3.4.5.6. Zadanie nr. 1 Dostawa pieczywa Zadanie nr. 2 Dostawa warzyw, owoców, jajek Zadanie nr. 3 Dostawa ryb, mrożonek, przetworów rybnych Zadanie nr. 4 Dostawa tłuszczy, serów , mleka i przetworów mlecznych Zadanie nr. 5 Dostawa mięsa drobiowego wędlin drobiarskich, mięsa wieprzowego i wędlin Zadanie nr. 6 Dostawa artykułów sypkich Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15811000-6;15300000-1;15200000-0;15500000-3;15130000-0;15800000-6
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 294348,21
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat lub przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust 1pkt2 ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta - wypełniona i podpisana przez wykonawcę. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust1 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24. ust1 Pzp 4. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym. 5. Wzór umowy dla zadania 1,2,3,4,5,6 - parafowany przez wykonawcę 6. Wykaz wykonywanych i wykonanych dostaw/usług. 7. Arkusz kalkulacyjny dla zadania 1,2,3,4,5,6 wypełniony i podpisany przez wykonawcę 8. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Pzp
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2017-09-01T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr. 1 Dostawa pieczywa
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Dostawa warzyw, owoców, jajek
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw, owoców, jajek
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Dostawa ryb, mrożonek, przetworów rybnych
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb, mrożonek, przetworów rybnych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Dostawa tłuszczy, serów , mleka i przetworów mlecznych
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa tłuszczy, serów , mleka i przetworów mlecznych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Dostawa mięsa drobiowego wędlin drobiarskich, mięsa wieprzowego i wędlin
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa drobiowego wędlin drobiarskich, mięsa wieprzowego i wędlin
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 Dostawa artykułów sypkich
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów sypkich
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)