GuidZP400 |
08c59652-0c5c-415c-aeb0-4a92b6496953
|
Biuletyn |
516166-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
|
Regon |
29174700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzeszowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Górno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 772 88 95
|
Zamawiajacy fax |
17 772 89 68
|
Zamawiajacy email |
dobosz@sanatorium-gorno.itl.pl
|
Adres strony url |
http://www.gorno.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gorno.eu/przetarg/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gorno.eu/przetarg/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, Pawilon nr 5, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ST/DZP/11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Niniejsze zamówienie składa się z 4 części wymienionych poniżej:
Część nr 1 – Sprzęt medyczny jednorazowego użytku – przedmiot dostawy szczegółowo opisany i wymienionych w formularzu cenowym - załącznik nr 2A do SIWZ.
Część nr 2 – Rękawice jednorazowego użytku – szczegółowo opisane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ.
Część nr 3 – Drobny sprzęt laboratoryjny – szczegółowo wymieniony i opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ.
Część nr 4 – Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do aparatu RKZ typ RAPIDLAB 248 – szczegółowo opisany w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2D do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że:
1) Wykonawca posiada i dostarczy na każde żądanie Zamawiającego wymagane dla towarów będących wyrobami medycznymi:
a) Certyfikaty zgodności wystawione przez jednostki notyfikujące lub deklaracje zgodności WE wymagane ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych w zależności od ich klasyfikacji zgodnie z art. 29. ust. 5. tej ustawy - ;
b) Dokumenty potwierdzające zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych a dla towarów będących wyrobami medycznymi, nie podlegającymi obowiązkowi zgłoszenia do Prezesa Urzędu powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.
2) Wykonawca posiada i dostarczy na każde żądanie Zamawiającego materiały zawierające szczegółowe opisy, fotografie oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. 2. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę,
b) W przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy, strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice jednorazowego użytku szczegółowo opisane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny szczegółowo wymienionych i opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do aparatu RKZ typ RAPIDLAB 248
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do aparatu RKZ typ RAPIDLAB 248 szczegółowy opis zawiera formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 2D do SIWZ
|
| |