GuidZP400 |
90f6c896-ce1b-4efa-bb74-48b84aef9e27
|
Biuletyn |
525666-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
|
Regon |
000297520
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 83 05 400
|
Zamawiajacy fax |
22 83 05 399
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@wsdz.pl
|
Adres strony url |
www.wsdz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsdz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsdz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy pzp, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WSDZ SPZOZ, ul. Mikołaja Kopernika 43, 00-328 Warszawa, Seketariat Dyekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przenośnego aparatu USG do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
|
Numer referencyjny |
WSDZ.KZ.270.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa przenośnego aparatu USG do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 2 (dwóch) dostaw aparatu USG o wartości min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysiące złotych) każda dostawa;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych.
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opisy / fotografie / rysunki / katalogi / prospekty itp. – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowego, Opisu przedmiotu zamówienia”.
2) Oświadczenie, że oferowane urządzenie medyczne, spełnia wszelkie wymagania jakościowe i normy obowiązujące dla tego rodzaju urządzenia oraz wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zostało wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, jest oznakowane znakiem CE oraz posiadaja deklaracje zgodności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
3) Certyfikat odporności na upadek i uderzenia wg. normy IEC 60601-1 lub równoważny dla aparatu wraz z głowicami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty;
2) Formularz asortymentowy, Opis przedmiotu zamówienia;
3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
|
IV 4 7 |
www.wsdz.pl
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a. ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia,
b. zmiany stawki VAT, wynikającej ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego;
c. gdy Zamawiający stwierdzi, iż realizacja części zamówieni nie leży w interesie publicznych;
d. zaistnienia po stronie Zamawiającego siły wyższej skutkującej niemożnością realizacji dalszej części zamówienia.
4. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie dotyczącym zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|