Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z usługą odbioru zużytych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526625-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych wraz z usługą odbioru zużytych materiałów do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie eksploatacyjnych w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia lub do dnia wyczerpania kwoty z oferty wybranego Wykonawcy (ceny oferty).

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w 3 formularzach cenowo- ofertowych – każdy formularz odpowiada jednej części zamówienia, stanowiących załączniki do Formularza Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.).

3. Jako fabrycznie nowe należy rozumieć produkty nowo wytworzone w całości,
tj. wyposażone w fabrycznie nowe obudowy, dysze, tusz, bębny światłoczułe, opakowane oryginalnie przez producenta, które będą kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe i nie noszące znamion użytkowania. Zmawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów.
4. Oryginalne opakowania producenta, nie mogą nosić znamion otwierania i muszą zawierać:
a) typ, symbol produktu;
b) informacje z jakimi urządzeniami dany produkt jest kompatybilny;
c) termin przydatności do użycia.

Opis znajdujący się na opakowaniu musi być sporządzony w języku polskim.
5. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (produktów) równoważnych do produktów wskazanych z nazwy handlowej w Opisie Przedmiotu Zamówienia /Formularzach cenowo-ofertowych. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ.
6. Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego ma być stosowany, o wydajności takiej samej lub lepszej (zgodnie z wynikami testów wykonanych na podstawie standardu ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798. Nie dotyczy produktów, przy których w kolumnie 4 formularzy cenowo-ofertowych nie podano danych) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego tj.: wyprodukowanego przez producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony, a w przypadku gdy zamawiany produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip), przekazujący informacje o stanie zużycia produktu, dodatkowo posiadający działający analogicznie układ. W ofertach równoważnych należy wskazać producenta, nazwę i symbol oraz wydajność oferowanego produktu.
7. Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do produktów oryginalnych, tj.: wyprodukowanych przez producenta urządzenia, wskazanych symbolami w kolumnie nr 3 Opisu przedmiotu zamówienia/formularzach cenowo- ofertowych jest zobowiązany zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. Nie wykazanie, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy.
8. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne.

9. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tonerów i wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.

10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń drukujących Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia drukującego, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia drukującego lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta, a w przypadku takiej konieczności – zwrotu kosztów zleconej przez Zmawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że weryfikacji uszkodzenia urządzenia drukującego dokona autoryzowany serwis producenta.

11. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami i sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, w ciągu zadeklarowanego w formularzu oferty terminu dostawy od dnia wysłania zamówienia (mailem lub faksem), przez okres 12 miesięcy lub do dnia wyczerpania kwoty z oferty wybranego Wykonawcy. Przy czym czas dostawy nie może być krótszy niż 2 dni robocze, ani dłuższy niż 5 dni roboczych. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy.
12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania zamawianych produktów do siedziby Zamawiającego mieszczącej się pod adresem:
a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5; 31-547 Kraków,
b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin,
c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem; 05-140 Serock;
swoim transportem, jego rozładunku w obecności osób wyznaczonych przez Zamawiającego lub przesyłką kurierską.
13. W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych produktów (materiałów eksploatacyjnych) przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji.
14. Opis procedury reklamacji materiałów eksploatacyjnych.
Zamawiający przesyła zgłoszenia pocztą elektroniczna na adres podany przez wykonawcę z informacją o ilości, symbolu wraz z opisem powodu reklamacji.
Data wysłania korespondencji e-maila będzie datą zgłoszenia reklamacji materiałów.
Wykonawca, na własny koszt, w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty (liczba dni roboczych licząc od daty złożenia reklamacji) odbierze reklamowane materiały z odpowiedniej jednostki Krajowej Szkoły, w godzinach jej pracy, zlokalizowanej w Krakowie, Lubinie, Dębem użytkującej reklamowany materiał eksploatacyjny i dostarczy materiały wolne od wad. Maksymalny czas wymiany towarów wadliwych nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 beddd43b-8158-473d-918d-351421ba6c34
Biuletyn 526625-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Regon 140580428
Zamawiajacy adres ulica ul. Przy Rondzie
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-547
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0048 12 6179655
Zamawiajacy fax 0048 12 6179653
Zamawiajacy email zamowienia@kssip.gov.pl
Adres strony url https://www.kssip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Dostep dokumentow zamowienia https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z usługą odbioru zużytych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem
Numer referencyjny BD-V.2611.20.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych wraz z usługą odbioru zużytych materiałów do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie eksploatacyjnych w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia lub do dnia wyczerpania kwoty z oferty wybranego Wykonawcy (ceny oferty). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w 3 formularzach cenowo- ofertowych – każdy formularz odpowiada jednej części zamówienia, stanowiących załączniki do Formularza Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.). 3. Jako fabrycznie nowe należy rozumieć produkty nowo wytworzone w całości, tj. wyposażone w fabrycznie nowe obudowy, dysze, tusz, bębny światłoczułe, opakowane oryginalnie przez producenta, które będą kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe i nie noszące znamion użytkowania. Zmawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów. 4. Oryginalne opakowania producenta, nie mogą nosić znamion otwierania i muszą zawierać: a) typ, symbol produktu; b) informacje z jakimi urządzeniami dany produkt jest kompatybilny; c) termin przydatności do użycia. Opis znajdujący się na opakowaniu musi być sporządzony w języku polskim. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (produktów) równoważnych do produktów wskazanych z nazwy handlowej w Opisie Przedmiotu Zamówienia /Formularzach cenowo-ofertowych. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. 6. Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego ma być stosowany, o wydajności takiej samej lub lepszej (zgodnie z wynikami testów wykonanych na podstawie standardu ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798. Nie dotyczy produktów, przy których w kolumnie 4 formularzy cenowo-ofertowych nie podano danych) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego tj.: wyprodukowanego przez producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony, a w przypadku gdy zamawiany produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip), przekazujący informacje o stanie zużycia produktu, dodatkowo posiadający działający analogicznie układ. W ofertach równoważnych należy wskazać producenta, nazwę i symbol oraz wydajność oferowanego produktu. 7. Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do produktów oryginalnych, tj.: wyprodukowanych przez producenta urządzenia, wskazanych symbolami w kolumnie nr 3 Opisu przedmiotu zamówienia/formularzach cenowo- ofertowych jest zobowiązany zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. Nie wykazanie, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy. 8. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. 9. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tonerów i wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń drukujących Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia drukującego, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia drukującego lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta, a w przypadku takiej konieczności – zwrotu kosztów zleconej przez Zmawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że weryfikacji uszkodzenia urządzenia drukującego dokona autoryzowany serwis producenta. 11. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami i sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, w ciągu zadeklarowanego w formularzu oferty terminu dostawy od dnia wysłania zamówienia (mailem lub faksem), przez okres 12 miesięcy lub do dnia wyczerpania kwoty z oferty wybranego Wykonawcy. Przy czym czas dostawy nie może być krótszy niż 2 dni robocze, ani dłuższy niż 5 dni roboczych. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania zamawianych produktów do siedziby Zamawiającego mieszczącej się pod adresem: a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5; 31-547 Kraków, b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin, c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem; 05-140 Serock; swoim transportem, jego rozładunku w obecności osób wyznaczonych przez Zamawiającego lub przesyłką kurierską. 13. W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych produktów (materiałów eksploatacyjnych) przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji. 14. Opis procedury reklamacji materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający przesyła zgłoszenia pocztą elektroniczna na adres podany przez wykonawcę z informacją o ilości, symbolu wraz z opisem powodu reklamacji. Data wysłania korespondencji e-maila będzie datą zgłoszenia reklamacji materiałów. Wykonawca, na własny koszt, w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty (liczba dni roboczych licząc od daty złożenia reklamacji) odbierze reklamowane materiały z odpowiedniej jednostki Krajowej Szkoły, w godzinach jej pracy, zlokalizowanej w Krakowie, Lubinie, Dębem użytkującej reklamowany materiał eksploatacyjny i dostarczy materiały wolne od wad. Maksymalny czas wymiany towarów wadliwych nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow lub do wyczerpania kwoty na jaką została zawarta umowa (ceny oferty)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wykonał dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na: Część I – co najmniej 1 (jedną) dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn poligraficznych, o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto Część II – co najmniej 1 (jedną) dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn poligraficznych, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto Część III - co najmniej 1 (jedną) dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn poligraficznych, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto Nie można sumować umów o mniejszej wartości, aby uzyskać wyżej wymaganą wartość. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej umowy do poszczególnych części, w sytuacji gdy wykonawca składa oferty na więcej niż 1 część. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór wykazu głównych dostaw stanowi zał. nr 6 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający wymaga podania do umowy osoby do kontaktu ze strony wykonawcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a)-c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 4 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu a. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:  referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia; b. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w szczególności poprzez złożenie: - oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii dokumentu (oświadczenia) wystawionego przez producenta danego równoważnego materiału eksploatacyjnego lub jego uprawnionego/ autoryzowanego przedstawiciela, wraz z jego tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym; - Certyfikatu w zakresie projektowania i produkcji materiałów eksploatacyjnych, lub dokumentu równoważnego poświadczającego zgodność działań z normami jakościowymi ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798; -innego dokumentu potwierdzającego, że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego; Wystarczający jest jeden dokument potwierdzający, iż wszystkie oferowane przez Wykonawcę w przetargu materiały eksploatacyjne spełniają wymagania Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na przedmiot zmówienia. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 2. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej SIWZ. 3. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1, 1a, 1b, 1c do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 5 pkt 1 i pkt 4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5) z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r., 2164 z późn. zm.). 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w przypadkach: a) zmiany podmiotów na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, jeżeli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne jak dotychczasowy podwykonawca. b) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego materiału eksploatacyjnego, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni materiał eksploatacyjnego o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie, oraz pod warunkiem, że cena materiału eksploatacyjnego o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu, c) w przypadku pojawienia się na rynku materiału eksploatacyjnego nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku materiału eksploatacyjnego o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w zakresie terminu realizacji oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku: a) wystąpienia siły wyższej; b) zmiany stawki podatku od towarów i usług. 6. Zamawiający może dokonywać w trakcie realizacji umowy zmiany załącznika nr 4 do umowy (Lista osób uprawnionych ze strony Zamawiającego do składania zamówień) poprzez jednostronnie przez Zamawiającego, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę. 7. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 8. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10.00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z usługą odbioru zużytych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z usługą odbioru zużytych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z usługą odbioru zużytych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas wymiany
Znaczenie 15,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)