| GuidZP400 |
72c79d12-abb3-4bb8-9a38-ee8065daea8d
|
| Biuletyn |
523902-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
|
| Regon |
29027400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Arkońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
71455
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 813 90 21
|
| Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
| Zamawiajacy email |
potiechin@spwsz.szczecin.pl
|
| Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztwego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopda 2012 r.- Prawo pocztowe, osobicie lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin, pok. 8, II piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji Windows Remote Desktop Services CAL 2016 OLP na potrzeby wyposażenia serwerowni w SPWSZ w Szczecinie
|
| Numer referencyjny |
EP/220/48/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji Windows Remote Desktop Services CAL 2016 OLP na potrzeby wyposażenia serwerowni w SPWSZ w Szczecinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
3
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie licencji oprogramowania o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Wykazu zamówień podobnych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o oficjalnym kanale dystrybucyjnym
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ i wzoru Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2A do SIWZ.
2. Wraz z ofertą wykonawca składa a) Oświadczenia sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 3 i 3A do SIWZ, b) odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
c) zobowiązania podmiotów trzecich, na których zasobach wykonawca polega (jeżeli dotyczy)
3. Wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 8
|
| IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|