GuidZP400 |
d0ab234b-8b77-4629-baff-dee609cfcaf7
|
Biuletyn |
525733-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
|
Regon |
000288998
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-369
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7842030
|
Zamawiajacy fax |
71 3270911
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk1.com.pl
|
Adres strony url |
www.spsk1.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.spsk1.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk1.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk1.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSK Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg pakietów 1 – 30
|
Numer referencyjny |
DZP/RI/42-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg pakietów 1 – 30.
Pakiet nr 1 - Chirurgiczne i higieniczne mycie rąk
Pakiet nr 2 - Pielęgnacja rąk
Pakiet nr 3 - Zwykłe mycie rąk
Pakiet nr 4 - Pielęgnacja pacjentów
Pakiet nr 5 - Manualne mycie i dezynfekcja sprzętu – endoskopia
Pakiet nr 6 - Mycie i dezynfekcja wstępna narzędzi i sprzętu medycznego
Pakiet nr 7 - Enzymatyczne mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych
Pakiet nr 8 - Dezynfekcja wysokiego stopnia – gotowy preparat do użycia
Pakiet nr 9 - Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni
Pakiet nr 10 - Dezynfekcja powierzchni płaskich
Pakiet nr 11 - Dezynfekcja powierzchni sanitarnych
Pakiet nr 12 - Dezynfekcja powierzchni – chusteczki chlorowe
Pakiet nr 13 - Ogólna dezynfekcja powierzchni – saszetki
Pakiet nr 14 - Sporobójcza dezynfekcja powierzchni
Pakiet nr 15 - Dezynfekcja małych powierzchni – chusteczki alkoholowe
Pakiet nr 16 - Szybka dezynfekcja powierzchni oraz wyrobów medycznych- opakowania typu flow-pack
Pakiet nr 17 - Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni - chusteczki sporobójcze
Pakiet nr 18 - Dezynfekcja powierzchni – chusteczki bezalkoholowe
Pakiet nr 19 - System suchych chusteczek do mycia i dezynfekcji
Pakiet nr 20 - Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych - inkubatory
Pakiet nr 21 - Dezynfekcja trudnodostępnych powierzchni
Pakiet nr 22 - Dezynfekcja powierzchni - zabawki
Pakiet nr 23 - Maszynowe mycie i dezynfekcja – myjnie endoskopowe
Pakiet nr 24 - Mycie maszynowe utensyliów – baseny, kaczki
Pakiet nr 25 - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi – myjnia dezynfektor
Pakiet nr 26 - Dezynfekcja pomieszczeń metodą zamgławiania
Pakiet nr 27 - Wanienki dezynfekcyjne o pojemności 2-3 l
Pakiet nr 28 - Wanienka do dezynfekcji o pojemności 10l
Pakiet nr 29 - Usuwanie kleju, cementu z narzędzi chirurgicznych
Pakiet nr 30 - Dozowniki łokciowe do mycia lub dezynfekcji rąk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - Rozdział VII SIWZ.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie wyłącznie wg zapotrzebowania Zamawiającego.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. )
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 cyt. ustawy pzp; 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. pkt 1 ppkt. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. pkt 1.1. pkt 1 ppkt. a zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. pkt 1 ppkt. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w §5 pkt 4 ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (DZ. U. z 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wymienionych w pkt. 1 i ppkt. 1.1. 3. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. ( DZ. U. z 2016 poz. 1126 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy oraz wymienionych w pkt. 1 i ppkt. 1.1. 4. W przypadku WSKAZANIA PRZEZ WYKONAWCĘ dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1, w pkt. 1.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wskaże, w formularzu oferty, adres strony internetowej. 5. W przypadku WSKAZANIA PRZEZ WYKONAWCĘ oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7, ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. ( DZ. U. z 2016 poz. 1126 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 cyt. ustawy pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 cyt. ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca wskaże, w formularzu oferty, nr sprawy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który jest w posiadaniu zamawiającego. 6. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 6.1) SIWZ. Zgodnie z § 12 ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. ( DZ. U. z 2016 poz. 1126 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
POZOSTAŁE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCY MUSZĄ DOSTARCZYĆ W ZŁOŻONYCH OFERTACH: 1. Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II) 2. Formularze cenowe (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonych druków stanowiących Rozdział VII) 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na ZDOLNOŚCIACH lub SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca załącza pisemne zobowiązanie, podmiotu trzeciego, do udostępnienia zasobów, służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia przez podmiot trzeci na zasadzie w art. 22a cyt. ustawy Pzp. ZOBOWIĄZANIE o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VI SIWZ.) WYKONAWCA DOŁĄCZY DO OFERTY JEŻELI DOTYCZY 4. PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno - prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 4.3. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Oświadczenie jakie wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie: 5)1. OŚWIADCZENIE o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy pzp WYKONAWCA składa w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego, na stronie internetowej www.spskl.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 cyt. ustawy (tj. o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, cenie, długość okresu gwarancji). DRUK OŚWIADCZENIA o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 z poźn. zm.) lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego www.spsk1.com.pl w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert. 5)2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku zaistnienia okoliczności tj. przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy (Rozdział III SIWZ) i przewidziane w ustawie prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Chirurgiczne i higieniczne mycie rąk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pielęgnacja rąk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zwykłe mycie rąk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pielęgnacja pacjentów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Manualne mycie i dezynfekcja sprzętu – endoskopia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mycie i dezynfekcja wstępna narzędzi i sprzętu medycznego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Enzymatyczne mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja wysokiego stopnia – gotowy preparat do użycia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja powierzchni płaskich
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja powierzchni sanitarnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja powierzchni – chusteczki chlorowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ogólna dezynfekcja powierzchni – saszetki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sporobójcza dezynfekcja powierzchni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja małych powierzchni – chusteczki alkoholowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szybka dezynfekcja powierzchni oraz wyrobów medycznych- opakowania typu flow-pack
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni - chusteczki sporobójcze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja powierzchni – chusteczki bezalkoholowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
System suchych chusteczek do mycia i dezynfekcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych - inkubatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja trudnodostępnych powierzchni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja powierzchni - zabawki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maszynowe mycie i dezynfekcja – myjnie endoskopowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mycie maszynowe utensyliów – baseny, kaczki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi – myjnia dezynfektor
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja pomieszczeń metodą zamgławiania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wanienki dezynfekcyjne o pojemności 2-3 l
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 28
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wanienka do dezynfekcji o pojemności 10l
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 29
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Usuwanie kleju, cementu z narzędzi chirurgicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 30
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831700-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dozowniki łokciowe do mycia lub dezynfekcji rąk
|
| |