Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg pakietów 1 – 30

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525733-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 337119005, 446190002, 398317003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg pakietów 1 – 30.
Pakiet nr 1 - Chirurgiczne i higieniczne mycie rąk
Pakiet nr 2 - Pielęgnacja rąk
Pakiet nr 3 - Zwykłe mycie rąk
Pakiet nr 4 - Pielęgnacja pacjentów
Pakiet nr 5 - Manualne mycie i dezynfekcja sprzętu – endoskopia
Pakiet nr 6 - Mycie i dezynfekcja wstępna narzędzi i sprzętu medycznego
Pakiet nr 7 - Enzymatyczne mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych
Pakiet nr 8 - Dezynfekcja wysokiego stopnia – gotowy preparat do użycia
Pakiet nr 9 - Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni
Pakiet nr 10 - Dezynfekcja powierzchni płaskich
Pakiet nr 11 - Dezynfekcja powierzchni sanitarnych
Pakiet nr 12 - Dezynfekcja powierzchni – chusteczki chlorowe
Pakiet nr 13 - Ogólna dezynfekcja powierzchni – saszetki
Pakiet nr 14 - Sporobójcza dezynfekcja powierzchni
Pakiet nr 15 - Dezynfekcja małych powierzchni – chusteczki alkoholowe
Pakiet nr 16 - Szybka dezynfekcja powierzchni oraz wyrobów medycznych- opakowania typu flow-pack
Pakiet nr 17 - Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni - chusteczki sporobójcze
Pakiet nr 18 - Dezynfekcja powierzchni – chusteczki bezalkoholowe
Pakiet nr 19 - System suchych chusteczek do mycia i dezynfekcji
Pakiet nr 20 - Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych - inkubatory
Pakiet nr 21 - Dezynfekcja trudnodostępnych powierzchni
Pakiet nr 22 - Dezynfekcja powierzchni - zabawki
Pakiet nr 23 - Maszynowe mycie i dezynfekcja – myjnie endoskopowe
Pakiet nr 24 - Mycie maszynowe utensyliów – baseny, kaczki
Pakiet nr 25 - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi – myjnia dezynfektor
Pakiet nr 26 - Dezynfekcja pomieszczeń metodą zamgławiania
Pakiet nr 27 - Wanienki dezynfekcyjne o pojemności 2-3 l
Pakiet nr 28 - Wanienka do dezynfekcji o pojemności 10l
Pakiet nr 29 - Usuwanie kleju, cementu z narzędzi chirurgicznych
Pakiet nr 30 - Dozowniki łokciowe do mycia lub dezynfekcji rąk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - Rozdział VII SIWZ.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie wyłącznie wg zapotrzebowania Zamawiającego.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0ab234b-8b77-4629-baff-dee609cfcaf7
Biuletyn 525733-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
Regon 000288998
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7842030
Zamawiajacy fax 71 3270911
Zamawiajacy email dzp@spsk1.com.pl
Adres strony url www.spsk1.com.pl
Adres strony internetowej www.spsk1.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk1.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk1.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPSK Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg pakietów 1 – 30
Numer referencyjny DZP/RI/42-2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg pakietów 1 – 30. Pakiet nr 1 - Chirurgiczne i higieniczne mycie rąk Pakiet nr 2 - Pielęgnacja rąk Pakiet nr 3 - Zwykłe mycie rąk Pakiet nr 4 - Pielęgnacja pacjentów Pakiet nr 5 - Manualne mycie i dezynfekcja sprzętu – endoskopia Pakiet nr 6 - Mycie i dezynfekcja wstępna narzędzi i sprzętu medycznego Pakiet nr 7 - Enzymatyczne mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pakiet nr 8 - Dezynfekcja wysokiego stopnia – gotowy preparat do użycia Pakiet nr 9 - Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni Pakiet nr 10 - Dezynfekcja powierzchni płaskich Pakiet nr 11 - Dezynfekcja powierzchni sanitarnych Pakiet nr 12 - Dezynfekcja powierzchni – chusteczki chlorowe Pakiet nr 13 - Ogólna dezynfekcja powierzchni – saszetki Pakiet nr 14 - Sporobójcza dezynfekcja powierzchni Pakiet nr 15 - Dezynfekcja małych powierzchni – chusteczki alkoholowe Pakiet nr 16 - Szybka dezynfekcja powierzchni oraz wyrobów medycznych- opakowania typu flow-pack Pakiet nr 17 - Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni - chusteczki sporobójcze Pakiet nr 18 - Dezynfekcja powierzchni – chusteczki bezalkoholowe Pakiet nr 19 - System suchych chusteczek do mycia i dezynfekcji Pakiet nr 20 - Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych - inkubatory Pakiet nr 21 - Dezynfekcja trudnodostępnych powierzchni Pakiet nr 22 - Dezynfekcja powierzchni - zabawki Pakiet nr 23 - Maszynowe mycie i dezynfekcja – myjnie endoskopowe Pakiet nr 24 - Mycie maszynowe utensyliów – baseny, kaczki Pakiet nr 25 - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi – myjnia dezynfektor Pakiet nr 26 - Dezynfekcja pomieszczeń metodą zamgławiania Pakiet nr 27 - Wanienki dezynfekcyjne o pojemności 2-3 l Pakiet nr 28 - Wanienka do dezynfekcji o pojemności 10l Pakiet nr 29 - Usuwanie kleju, cementu z narzędzi chirurgicznych Pakiet nr 30 - Dozowniki łokciowe do mycia lub dezynfekcji rąk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - Rozdział VII SIWZ. Dostawy będą realizowane sukcesywnie wyłącznie wg zapotrzebowania Zamawiającego. Postępowanie jest prowadzone zgodnie zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. )
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 cyt. ustawy pzp; 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. pkt 1 ppkt. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. pkt 1.1. pkt 1 ppkt. a zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. pkt 1 ppkt. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w §5 pkt 4 ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (DZ. U. z 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wymienionych w pkt. 1 i ppkt. 1.1. 3. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. ( DZ. U. z 2016 poz. 1126 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy oraz wymienionych w pkt. 1 i ppkt. 1.1. 4. W przypadku WSKAZANIA PRZEZ WYKONAWCĘ dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1, w pkt. 1.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wskaże, w formularzu oferty, adres strony internetowej. 5. W przypadku WSKAZANIA PRZEZ WYKONAWCĘ oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7, ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. ( DZ. U. z 2016 poz. 1126 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 cyt. ustawy pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 cyt. ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca wskaże, w formularzu oferty, nr sprawy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który jest w posiadaniu zamawiającego. 6. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 6.1) SIWZ. Zgodnie z § 12 ROZPORZĄDZENIA Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. ( DZ. U. z 2016 poz. 1126 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione POZOSTAŁE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCY MUSZĄ DOSTARCZYĆ W ZŁOŻONYCH OFERTACH: 1. Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II) 2. Formularze cenowe (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonych druków stanowiących Rozdział VII) 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na ZDOLNOŚCIACH lub SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca załącza pisemne zobowiązanie, podmiotu trzeciego, do udostępnienia zasobów, służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia przez podmiot trzeci na zasadzie w art. 22a cyt. ustawy Pzp. ZOBOWIĄZANIE o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VI SIWZ.) WYKONAWCA DOŁĄCZY DO OFERTY JEŻELI DOTYCZY 4. PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno - prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 4.3. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Oświadczenie jakie wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie: 5)1. OŚWIADCZENIE o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy pzp WYKONAWCA składa w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego, na stronie internetowej www.spskl.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 cyt. ustawy (tj. o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, cenie, długość okresu gwarancji). DRUK OŚWIADCZENIA o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 z poźn. zm.) lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego www.spsk1.com.pl w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert. 5)2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku zaistnienia okoliczności tj. przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy (Rozdział III SIWZ) i przewidziane w ustawie prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chirurgiczne i higieniczne mycie rąk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pielęgnacja rąk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zwykłe mycie rąk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pielęgnacja pacjentów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Manualne mycie i dezynfekcja sprzętu – endoskopia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie i dezynfekcja wstępna narzędzi i sprzętu medycznego
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Enzymatyczne mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja wysokiego stopnia – gotowy preparat do użycia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni płaskich
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni sanitarnych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni – chusteczki chlorowe
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ogólna dezynfekcja powierzchni – saszetki
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sporobójcza dezynfekcja powierzchni
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja małych powierzchni – chusteczki alkoholowe
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szybka dezynfekcja powierzchni oraz wyrobów medycznych- opakowania typu flow-pack
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni - chusteczki sporobójcze
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni – chusteczki bezalkoholowe
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis System suchych chusteczek do mycia i dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych - inkubatory
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja trudnodostępnych powierzchni
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni - zabawki
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Maszynowe mycie i dezynfekcja – myjnie endoskopowe
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mycie maszynowe utensyliów – baseny, kaczki
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi – myjnia dezynfektor
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja pomieszczeń metodą zamgławiania
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wanienki dezynfekcyjne o pojemności 2-3 l
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wanienka do dezynfekcji o pojemności 10l
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet nr 29
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Usuwanie kleju, cementu z narzędzi chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet nr 30
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dozowniki łokciowe do mycia lub dezynfekcji rąk
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy (w dniach roboczych)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)