GuidZP400 |
1fb6aaf1-4205-4f50-bfb8-87bad556e5aa
|
Biuletyn |
526429-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
|
Regon |
47234958200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90608
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 320 112
|
Zamawiajacy fax |
426 367 797
|
Zamawiajacy email |
u.sochacka@wup.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa sprzętu komputerowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Pomoc techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wup.lodz.ibip.pl/public/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pod rygorem nieważności ofertę oraz oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 7 SIWZ składa się w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego tj. w Łodzi, ul. Wólczańska 49 w godzinach pracy urzędu tj. od 8.00 do 16.00. Uprawnionymi do przyjmowania ofert są pracownicy kancelarii zamawiającego bud. B, parter, pok. 0.12.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
ZP-10,11/17-DST/02,03
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) 32 sztuk komputerów stacjonarnych, 59 sztuk monitorów, 11 sztuk laptopów,7 sztuk zasilaczy UPS oraz 10 sztuk gigabitowych switch’y (Część I zamówienia),
b) 5 sztuk skanerów sieciowych, 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych i 3 sztuk drukarek sieciowych czarno-białych (Część II zamówienia),
c) 1 sztuki kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (część III zamówienia),
d) 3 sztuk czarno-białych urządzeń wielofunkcyjnych (część IV zamówienia).
Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W/w sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Łodzi ul. Wólczańska 49, bud B.
2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
213144,72
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie powinno być wykonane w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 170 tys. zł brutto każda, których przedmiotem były dostawy sprzętu komputerowego (dotyczy Wykonawców składających oferty na Część I zamówienia),
lub
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 25 tys. zł brutto każda, których przedmiotem były dostawy sprzętu komputerowego (dotyczy Wykonawców składających oferty na Część II zamówienia),
lub
c) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 14 tys. zł brutto każda, których przedmiotem były dostawy sprzętu komputerowego (dotyczy Wykonawców składających oferty na Część III zamówienia),
lub
d) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 23 tys. zł brutto każda, których przedmiotem były dostawy sprzętu komputerowego (dotyczy Wykonawców składających oferty na Część IV zamówienia),
lub
e) w przypadku Wykonawców ubiegających się o dwie lub więcej części zamówienia powinni oni wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należyte wykonanie co najmniej 2 dostaw, o wartości co najmniej równej sumie części, na które oferta jest składana, których przedmiotem były dostawy sprzętu komputerowego
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą spełniać wspólnie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 p.z.p.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 p.z.p. należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji wynikającego z odrębnych przepisów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a p.z.p., powinni złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tego warunku w odniesieniu do tych podmiotów.
UWAGA !!!
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 7 pkt. 6 Części I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkiwania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Dokumenty wymienione w ppkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty wymienione w ppkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt. 6 Części I SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze z tych baz danych wskazane prze Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wystarczającym będzie przedłożenie z ofertą w/w oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do oferty). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 4) oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1 do oferty ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy wykazuje spełnianie warunków oraz brak podstaw wykluczenia.
Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pod pojęciem takiego zobowiązania Zamawiający rozumie dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego wyrażające w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazujące:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, ma obowiązek zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 pkt. 1. informacje o tych podmiotach.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 pkt. 1.
5. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p., Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik 2a lub 2b do oferty). Oświadczenie w tym zakresie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja z otwarcia ofert). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 91 ust. 3a p.z.p. w zakresie mechanizmu odwrotnego obciążenia VAT (załącznik nr 3 do oferty ).
7. Wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie.
2. Zmiana może dotyczyć zmiany terminu wykonania zamówienia o ile konieczność wynika
z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile jest korzystna dla Zamawiającego lub jest niezbędna dla prawidłowej realizacji zamówienia. Ocena należy do Zamawiającego.
3. Umowa może zostać zmieniona w szczególności w przypadku istotnej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, której nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Umowa może zostać zmieniona również w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami), zmiany nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej).
5. Zmiana istotnych postanowień umowy nie może dotyczyć przedmiotowego zakresu zamówienia.
6. Zmiany nie mogą naruszać przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ani innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Zmiany nie powinny być niekorzystne dla Zamawiającego.
8. Wszelkie zmiany dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i muszą być podpisane przez umocowanych przedstawicieli obu stron.
9. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
10. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną czytelną techniką. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w języku innym niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem, zaleca się by tłumaczenie dokonane było przez tłumacza przysięgłego, tł
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
147913,82
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa będąca przedmiotem postępowania musi zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa 32 sztuk komputerów stacjonarnych, 59 sztuk monitorów, 11 sztuk laptopów,7 sztuk zasilaczy UPS oraz 10 sztuk gigabitowych switch’y. Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W/w sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Łodzi ul. Wólczańska 49, bud B.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II zamówenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28645,53
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa będąca przedmiotem postępowania musi zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa 5 sztuk skanerów sieciowych, 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych i 3 sztuk drukarek sieciowych czarno-białych.Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W/w sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Łodzi ul. Wólczańska 49, bud B
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III zamówenia
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12609,76
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa będąca przedmiotem postępowania musi zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Części III zamówienia jest dostawa 1 sztuki kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego. Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W/w sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Łodzi ul. Wólczańska 49, bud „B
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV zamówienia
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23975,61
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa będąca przedmiotem postępowania musi zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk czarno-białych urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W/w sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Łodzi ul. Wólczańska 49, bud B
|
| |