: Dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie .

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Maszyny księgujące i kasy rejestrujące,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526257-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 301420006, 301000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „ Dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ” w ramach realizacji projektu pn.” Kształcimy dla rynku pracy „
Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Działanie RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części :
Część I . Sprzęt komputerowy, oprogramowanie,
Część II. Sprzęt fiskalny
Część III. Sprzęt biurowy, telekomunikacyjny i różny
Opis zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e4cc666-448e-4dfe-bb6e-70e1be63e49a
Biuletyn 526257-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica
Regon 19205700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Szczytno
Zamawiajacy kod pocztowy 12100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 242 838
Zamawiajacy fax 89 624 2838 wew. 31
Zamawiajacy email zs1ksiegowosc@powiat.szczytno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 ,Działanie RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego ,nazwa projektu : Kształcimy dla rynku pracy .
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, województwo: warmińsko-mazurskie, NIP: 745-18-11-678 w imieniu, którego działa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, województwo: warmińsko-mazurskie, tel. 89 6242838, fax: 89 6242838, e-mail: zs1ksiegowosc@powiat.szczytno.pl, REGON: 000192057
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ): Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno w terminie do dnia 19.06.2017 r., do godz. 10:00 w sekretariacie szkoły.
Nazwa nadana zamowieniu : Dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie .
Numer referencyjny ZS1FIN.271.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „ Dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ” w ramach realizacji projektu pn.” Kształcimy dla rynku pracy „ Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Działanie RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części : Część I . Sprzęt komputerowy, oprogramowanie, Część II. Sprzęt fiskalny Część III. Sprzęt biurowy, telekomunikacyjny i różny Opis zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania przedmiotu umowy: w okresie 30 dni od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, osobno dla każdej części, co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych odpowiadających swoim charakterem asortymentowi w poszczególnych częściach , na kwoty : - w części 1 minimum 300 000 zł brutto, - w części 2 minimum 30 000 zł brutto , - w części 3 minimum 30 000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 (pięć) dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełniane warunków w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg Załącznika nr 8 do SIWZ; c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg Załącznika nr 9 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 (pięć) dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty - wg Załącznika nr 6 do SIWZ; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIV, ust. 5 SIWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust 2c ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione III.7) INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT III.3) - III.6) 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia żąda od wszystkich Wykonawców złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIV, ust. 5 pkt 2 lit. a-c SIWZ oraz dokumentów w odniesieniu do tych podmiotów i w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XIV, ust. 5 pkt 1 lit. a-b SIWZ 2. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale XIV, ust. 5, pkt 2, lit. a-c SIWZ. 3. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, żąda od Wykonawcy powołującego się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów, o których mowa w art. 22 a ustawy Pzp, przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument winien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór dokumentu – Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale XIV, ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w Rozdziale XIV, ust. 5 SIWZ, uchyla się od zawarcia umowy , Zamawiający zbada, czy Wykonawca który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale XIV, ust. 5 pkt 2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy Rozdziału XV ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Inne dokumenty jakie Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty. 1.Podpisany projekt umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy dot. wielkość przedsiębiorstwa - Załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo: 1) Jeżeli reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać dane mocodawców, pełnomocnika, zakres umocowania, datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych. 3) Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki. Wspólnicy Spółki Cywilnej będą traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Na mocy ustawy Pzp zakazuje się zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia i opisane zostały w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy: 1) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, której skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec (np. klęski żywiołowe, strajki generalne) oraz akty władzy ustawodawczej i wykonawczej; W w/w przypadkach maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy udokumentowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego. 2) Skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia przez Wykonawcę zadań przed terminem określonym w umowie, a Zamawiający na wniosek Wykonawcy wyrazi zgodę na odebranie zadania wcześniej niż planował. 3) Zmianę w trakcie realizacji przedmiotu umowy Podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniają warunki określone w SIWZ, w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcom, którzy spełniają warunki określone w SIWZ innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 4. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, warunkami podanymi w ogłoszeniu o zamówieniu, warunkami określonym w umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2. Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną cześć stanowią załączniki. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4. Ofertę stanowić będzie: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV, ust.1 SIWZ, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, oraz jeśli dotyczy: 3) Pozostałe dokumenty zgodnie z zapisami Rozdziału XVI SIWZ. 5. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę (y) upoważnioną (e) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 6. Dopuszcza się przepisanie formularzy przez Wykonawcę, jednak układ graficzny oraz opisy poszczególnych wierszy i kolumn muszą pozostać bez zmian. 7. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. 8. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty, były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji jej zawartości. Każda zapisana strona (kartka) oferty była opatrzona kolejnym numerem oraz podpisana lub parafowana przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby składającej parafkę). Zaleca się, aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście były parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Czyste strony nie muszą być podpisywane. 9. Wszelkie oświadczenia i dokumenty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy lub upoważnionego przez nią przedstawiciela. 10. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 11. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy oraz jeśli dotyczy Podwykonawców należy złożyć w oryginale. 12. Dokumenty w formie kserokopii powinny być poświadczone na każdej zapisanej stronie „za zgodność z oryginałem” i opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz. W przypadku dokumentów wielostronicowych Zamawiający dopuszcza możliwość ich potwierdzenia „za zgodność z oryginałem od strony do strony” na początku lub końcu dokumentu (zamiast na każdej stronie). W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 14. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach wewnętrznej i zewnętrznej. Koperta zewnętrzna powinna być opatrzona nazwą i adresem Zamawiającego oraz napisem: „Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.” Kopertę wewnętrzną należy oznaczyć nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniami jak na kopercie zewnętrznej. W przypadku składania oferty wspólnej na wewnętrznej kopercie należy podać nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę oraz nazwę i adres pełnomocnika. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. 15. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. 16. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 17. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 18. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostepnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U .z 2003 r., poz. 1503 ze zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 19. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa, były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 20. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20.10.2005 r. (syg. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 21. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednoznacznie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 22. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski na dzień składania ofert. Miejsce i termin składania ofert. 1. Wymagane jest przesyłanie ofert w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej. 2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno w terminie do dnia 19.06.2017 r., do godz. 10:00 w sekretariacie szkoły, I piętro. 3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie ze wskazaną data, godziną i miejscem ponosi Wykonawca. 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający, na podstawie art. 84 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 5. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. 6. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie to, musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) oznaczonych dodatkowo napisem „ZMIANA”. Koperty oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty. 7. Wykonawca ma prawo przed terminem składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (według takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności. Po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy w zakresie wycofania oferty, oferty wycofane nie będą odczytywane. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.06.2017 r., o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, w Sali nr 9, wejście główne, piętro pierwsze. Otwarcie ofert jest jawne.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy i oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „ Dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ” w ramach realizacji projektu pn.” Kształcimy dla rynku pracy „ Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Działanie RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części : Część I . Sprzęt komputerowy, oprogramowanie, Część II. Sprzęt fiskalny Część III. Sprzęt biurowy, telekomunikacyjny i różny Opis zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik dotyczy I części zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt fiskalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30142000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „ Dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ” w ramach realizacji projektu pn.” Kształcimy dla rynku pracy „ Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Działanie RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części : Część I . Sprzęt komputerowy, oprogramowanie, Część II. Sprzęt fiskalny Część III. Sprzęt biurowy, telekomunikacyjny i różny Opis zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik dotyczy II części zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt biurowy,telekomunikacyjny i różny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „ Dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowe do Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ” w ramach realizacji projektu pn.” Kształcimy dla rynku pracy „ Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Działanie RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części : Część I . Sprzęt komputerowy, oprogramowanie, Część II. Sprzęt fiskalny Część III. Sprzęt biurowy, telekomunikacyjny i różny Opis zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik dotyczy 3 części zamówienia .
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)