GuidZP400 |
5326eef5-9eab-4ef6-a77b-eebd7e262df9
|
Biuletyn |
525974-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
|
Regon |
69069752900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 664 000
|
Zamawiajacy fax |
178 664 702
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forna pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do bieżącej konserwacji obiektów i urządzeń technicznych szpitala
|
Numer referencyjny |
Zp250/037/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do bieżącej konserwacji obiektów i urządzeń technicznych szpitala.
Pakiet nr 1 Urządzenia sanitarne.
Pakiet nr 2 Rury kanalizacyjne PCV.
Pakiet nr 3 Armatura C.O.
Pakiet nr 4 Materiały elektryczne - część I.
Pakiet nr 5 Materiały elektryczne – część II.
Pakiet nr 6 Materiały elektryczne – część III.
Pakiet nr 7 Materiały elektryczne – część IV.
Pakiet nr 8 Źródła światła.
Pakiet nr 9 Materiały malarskie.
Pakiet nr 10 Materiały budowlane, izolacje.
|
Cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (Załącznik Nr 3C do SIWZ).
3.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.3 ppkt 2 składa:
1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.3.1. ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.1, ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku wątpliwości co do zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia przez Wykonawcę materiałów informacyjnych (opisów, katalogów), oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim- potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2 (Formularze cenowe). Materiały informacyjne zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust.3 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy dla każdego pakietu osobno.
2) Wypełniony Formularz cenowy dla każdego pakietu osobno.
3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń.
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, § 3 ust. 3, § 7 ust. 2 a nadto gdy:
nastąpią przekształcenia własnościowe,
nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
nastąpią zmiany adresu,
w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia zastępuje się produktem zamiennym o parametrach nie gorszych – cena nie wyższa niż w ofercie,
zmianie ulega nr katalogowy lub wielkość opakowań,
zmianie ulega harmonogram dostaw co do ilości i terminów,
następuje konieczność poprawienia pomyłek,
Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1, lub nie załatwi reklamacji w terminie określonym w § 3 ust.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, a Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego i ceną dostawy,
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|