Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowej, pracowni informatycznej, biblioteki i świetlicy, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażanie multimedialnego, wyposażenia toalet oraz rolet dla Zespołu Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej 3 w Jerzykowie

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie
Miejscowość Biskupice
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble szkolne,
  • Wyposażenie domowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526402-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 488200002, 323220006, 390000002, 392000004, 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowej, pracowni informatycznej, biblioteki i świetlicy, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażanie multimedialnego, wyposażenia toalet oraz rolet dla Zespołu Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej 3 w Jerzykowie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ddb89fb-2fa2-4939-adb5-76e1a4692e90
Biuletyn 526402-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie
Regon 63437816000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spokojna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Biskupice
Zamawiajacy kod pocztowy 62007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 81 52 410
Zamawiajacy fax 61 81 52 410
Zamawiajacy email zsjerzykowo@poczta.internetdsl.pl
Adres strony url zsjerzykowo.edupage.org.pl; http://zsjerzykowo.biposwiata.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zsjerzykowo.edupage.org.pl; http://zsjerzykowo.biposwiata.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zsjerzykowo.edupage.org.pl; http://zsjerzykowo.biposwiata.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie ul. Spokojna 3, 62-007 Biskupice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowej, pracowni informatycznej, biblioteki i świetlicy, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażanie multimedialnego, wyposażenia toalet oraz rolet dla Zespołu Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej 3 w Jerzykowie
Numer referencyjny ZP.ZS.272.1.2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowej, pracowni informatycznej, biblioteki i świetlicy, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażanie multimedialnego, wyposażenia toalet oraz rolet dla Zespołu Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej 3 w Jerzykowie
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów: DOTYCZY TYLKO CZĘŚĆ NR 1 a) certyfikaty CE na pracownię i słuchawki, jednostka centralna systemu, okablowanie b) certyfikaty lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych mebli do pracowni językowej do stosowania w szkołach, tj. że meble są zgodne z normami: PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2007, PN-F-06009:2001, PN-F-06010-01:1990. Min 30 kolorów płyty meblowej do wyboru. Możliwość łączenia kolorów płyty; c) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, potwierdzającego, że producent sprzętu posiada certyfikat systemu zarządzania ISO 9001 w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub wdrażania elektroniki użytkowej lub równoważny oraz ISO 14001 w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub wdrażania elektroniki użytkowej lub równoważny; d) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, potwierdzającego, że podmiot serwisujący posiada certyfikat systemu zarządzania ISO 9001 w zakresie co najmniej serwisowania elektroniki użytkowej lub równoważy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; b) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach: a) zmiany wynagrodzenia umownego: o nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, które dotyczą świadczenia dostaw objętych przedmiotem zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych, b) zmiana terminu wykonania dostawy: o w wyniku zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; c) zmiana parametrów dostarczonych urządzeń: o gdy producent zakończy produkcje lub wycofa ze sprzedaży (rynku) przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innego przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych i jakościowych niż podana w niniejszej specyfikacji; d) zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie będą: o wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; o modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia; o jeżeli zmiany, nie są istotne w rozumieniu w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i wyposażenia pracowni językowej (24 stanowiska).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i wyposażenia pracowni językowej (24 stanowiska).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opracowanie projektu technicznego i wdrożenie dostawy zestawów terminali oraz komputerów dla Pracowni informatycznej, Biblioteki i Świetlicy i Pracowni Językowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opracowanie projektu technicznego i wdrożenie dostawy zestawów terminali oraz komputerów dla Pracowni informatycznej, Biblioteki i Świetlicy i Pracowni Językowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego w związku z rozbudową szkoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego w związku z rozbudową szkoły
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli (SALA KONFERENCYJNA, SALA PRZYRODNICZA, SALA ARTYSTYCZNA, SALA KOMPUTEROWA, ŚWIETLICA)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli (SALA KONFERENCYJNA, SALA PRZYRODNICZA, SALA ARTYSTYCZNA, SALA KOMPUTEROWA, ŚWIETLICA)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mebli (BIBLIOTEKA)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli (BIBLIOTEKA)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa wyposażenia toalet.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia toalet.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż rolet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż rolet
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)