GuidZP400 |
4ddb89fb-2fa2-4939-adb5-76e1a4692e90
|
Biuletyn |
526402-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie
|
Regon |
63437816000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spokojna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biskupice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 81 52 410
|
Zamawiajacy fax |
61 81 52 410
|
Zamawiajacy email |
zsjerzykowo@poczta.internetdsl.pl
|
Adres strony url |
zsjerzykowo.edupage.org.pl; http://zsjerzykowo.biposwiata.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zsjerzykowo.edupage.org.pl; http://zsjerzykowo.biposwiata.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zsjerzykowo.edupage.org.pl; http://zsjerzykowo.biposwiata.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie ul. Spokojna 3, 62-007 Biskupice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowej, pracowni informatycznej, biblioteki i świetlicy, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażanie multimedialnego, wyposażenia toalet oraz rolet dla Zespołu Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej 3 w Jerzykowie
|
Numer referencyjny |
ZP.ZS.272.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowej, pracowni informatycznej, biblioteki i świetlicy, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażanie multimedialnego, wyposażenia toalet oraz rolet dla Zespołu Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej 3 w Jerzykowie
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów:
DOTYCZY TYLKO CZĘŚĆ NR 1
a) certyfikaty CE na pracownię i słuchawki, jednostka centralna systemu, okablowanie
b) certyfikaty lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych mebli do pracowni językowej do stosowania w szkołach, tj. że meble są zgodne z normami: PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2007, PN-F-06009:2001, PN-F-06010-01:1990. Min 30 kolorów płyty meblowej do wyboru. Możliwość łączenia kolorów płyty;
c) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, potwierdzającego, że producent sprzętu posiada certyfikat systemu zarządzania ISO 9001 w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub wdrażania elektroniki użytkowej lub równoważny oraz ISO 14001 w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub wdrażania elektroniki użytkowej lub równoważny;
d) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, potwierdzającego, że podmiot serwisujący posiada certyfikat systemu zarządzania ISO 9001 w zakresie co najmniej serwisowania elektroniki użytkowej lub równoważy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
a) formularz ofertowy;
b) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach:
a) zmiany wynagrodzenia umownego:
o nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, które dotyczą świadczenia dostaw objętych przedmiotem zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych,
b) zmiana terminu wykonania dostawy:
o w wyniku zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
c) zmiana parametrów dostarczonych urządzeń:
o gdy producent zakończy produkcje lub wycofa ze sprzedaży (rynku) przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innego przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych i jakościowych niż podana w niniejszej specyfikacji;
d) zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie będą:
o wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
o modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia;
o jeżeli zmiany, nie są istotne w rozumieniu w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:15
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i wyposażenia pracowni językowej (24 stanowiska).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wyposażenia pracowni językowej (24 stanowiska).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Opracowanie projektu technicznego i wdrożenie dostawy zestawów terminali oraz komputerów dla Pracowni informatycznej, Biblioteki i Świetlicy i Pracowni Językowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opracowanie projektu technicznego i wdrożenie dostawy zestawów terminali oraz komputerów dla Pracowni informatycznej, Biblioteki i Świetlicy i Pracowni Językowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego w związku z rozbudową szkoły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego w związku z rozbudową szkoły
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli (SALA KONFERENCYJNA, SALA PRZYRODNICZA, SALA ARTYSTYCZNA, SALA KOMPUTEROWA, ŚWIETLICA)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli (SALA KONFERENCYJNA, SALA PRZYRODNICZA, SALA ARTYSTYCZNA, SALA KOMPUTEROWA, ŚWIETLICA)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli (BIBLIOTEKA)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli (BIBLIOTEKA)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia toalet.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia toalet.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż rolet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż rolet
|
| |