Dostawy produktów mleczarskich

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Hajnówce
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526150-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce produktów mleczarskich wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części:ZADANIE I: dostawa produktów mlecznych: Mleko odtłuszczone w proszku - 1400 kg, Śmietana 12% pojemność opakowania 200 lub 400 ml - 1600 litrów, Twaróg chudy -200 g. kostka - 4000kg, Ser żółty - 1100 kg, ZADANIE II: dostawa serków i jogurtów: Ser topiony kostka 100g - różne smaki - 2200 kg, Serek homogenizowany różne smaki do 150 g - 3300 kg, Serek (wiejski, śmietankowy) opakowanie do 150 g - 1600 kg, Jogurt owocowy -różne smaki waga opakowania do 150 g - 3300 kg Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych produktów mleczarskich może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.), o terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia: twaróg chudy minimum 14 dni od dnia dostaw, śmietana 12% minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko w proszku minimum 5 miesięcy od dnia dostawy, ser żółty minimum 2 miesiące od dnia dostawy, ser topiony kostka minimum 2 miesiące od dnia dostawy, serek homogenizowany minimum 21 dni od dnia dostawy, serek (wiejski, śmietankowy) minimum 21 dni od dnia dostawy, jogurt owocowy minimum 21 dni od dnia dostawy. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:- nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawy produktów mleczarskich będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 8:30 do godziny 12:30. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu w/w asortymentu. Odbiór zamawianych produktów mleczarskich przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu i poglądowemu sprawdzeniu cech jakościowych. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Aresztu Śledczego w Hajnówce. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpisywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45e31526-e850-4e1e-936f-929c81f3cff4
Biuletyn 526150-N-2017
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Hajnówce
Regon 125205700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-85 6832007 w.120, 6832008
Zamawiajacy fax 0-85 6832978
Zamawiajacy email as_hajnówka@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Penitencjarna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oswidczenia, wnioski, zapytania i informacje oraz porozumiewanie się z zamawiajacym jest mozliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej as_hajnowka@sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty, umowy i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ - wyłącznie forma pisemna przesłana listownie za posrednictwem poczty, firm kurierskich, lub dostarczona osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Hajnówce, 17-200 Hajnówka ul. warszaqwska 67
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów mleczarskich
Numer referencyjny DKw/3/AŚ/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce produktów mleczarskich wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części:ZADANIE I: dostawa produktów mlecznych: Mleko odtłuszczone w proszku - 1400 kg, Śmietana 12% pojemność opakowania 200 lub 400 ml - 1600 litrów, Twaróg chudy -200 g. kostka - 4000kg, Ser żółty - 1100 kg, ZADANIE II: dostawa serków i jogurtów: Ser topiony kostka 100g - różne smaki - 2200 kg, Serek homogenizowany różne smaki do 150 g - 3300 kg, Serek (wiejski, śmietankowy) opakowanie do 150 g - 1600 kg, Jogurt owocowy -różne smaki waga opakowania do 150 g - 3300 kg Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych produktów mleczarskich może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.), o terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia: twaróg chudy minimum 14 dni od dnia dostaw, śmietana 12% minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko w proszku minimum 5 miesięcy od dnia dostawy, ser żółty minimum 2 miesiące od dnia dostawy, ser topiony kostka minimum 2 miesiące od dnia dostawy, serek homogenizowany minimum 21 dni od dnia dostawy, serek (wiejski, śmietankowy) minimum 21 dni od dnia dostawy, jogurt owocowy minimum 21 dni od dnia dostawy. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:- nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawy produktów mleczarskich będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 8:30 do godziny 12:30. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu w/w asortymentu. Odbiór zamawianych produktów mleczarskich przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu i poglądowemu sprawdzeniu cech jakościowych. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Aresztu Śledczego w Hajnówce. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpisywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP, oraz na podstawie art. 24 ust. 5, 6 i 7 ustawy PZP. Oświadczenie iż zostały podjęte kroki naprawcze zgod-nie z art 24 ust 8 ustawy PZP. Oświadczenie dotyczące podmiotu na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podanych informacji. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej o której mowa w art 86 ust 5 wykonawca dostar-cza oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w V rozdziale SIWZ. Oświadczenie, że w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w V rozdziale SIWZ polega na zasobach innych podmiotów. Oświadczenie dotyczące podanych informacji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminem niżej wymienionych dokumentów. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS albo innego dokumentu że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Odpis z właści-wego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający nie określił
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1)aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego po-przez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących strony, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności; 2)zmianę postanowień w zakresie podatku VAT poprzez zapis: Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 3)zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie w/w. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Każde z zadań bedzie rozpatrywane z osobna.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce produktów mleczarskich wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części:ZADANIE I: dostawa produktów mlecznych: Mleko odtłuszczone w proszku - 1400 kg, Śmietana 12% pojemność opakowania 200 lub 400 ml - 1600 litrów, Twaróg chudy -200 g. kostka - 4000kg, Ser żółty - 1100 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych produktów mleczarskich może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.), o terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia: twaróg chudy minimum 14 dni od dnia dostaw, śmietana 12% minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko w proszku minimum 5 miesięcy od dnia dostawy, ser żółty minimum 2 miesiące od dnia dostawy. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:- nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawy produktów mleczarskich będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 8:30 do godziny 12:30. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu w/w asortymentu. Odbiór zamawianych produktów mleczarskich przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu i poglądowemu sprawdzeniu cech jakościowych. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Aresztu Śledczego w Hajnówce. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpisywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa serków i jogurtów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Każde z zadań bedzie rozpatrywane z osobna
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce produktów mleczarskich wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części:ZADANIE II: dostawa serków i jogurtów: Ser topiony kostka 100g - różne smaki - 2200 kg, Serek homogenizowany różne smaki do 150 g - 3300 kg, Serek (wiejski, śmietankowy) opakowanie do 150 g - 1600 kg, Jogurt owocowy -różne smaki waga opakowania do 150 g - 3300 kg Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych produktów mleczarskich może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.), o terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia: ser topiony kostka minimum 2 miesiące od dnia dostawy, serek homogenizowany minimum 21 dni od dnia dostawy, serek (wiejski, śmietankowy) minimum 21 dni od dnia dostawy, jogurt owocowy minimum 21 dni od dnia dostawy. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:- nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawy produktów mleczarskich będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 8:30 do godziny 12:30. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu w/w asortymentu. Odbiór zamawianych produktów mleczarskich przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu i poglądowemu sprawdzeniu cech jakościowych. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Aresztu Śledczego w Hajnówce. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpisywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin reklamacji towaru
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)