Zakup sprzętu komputerowego, komputerów

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Powiat Tarnogórski
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516464-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, komputerów dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Część 1: zestaw komputerowy - 1 sztuka wraz z UPS, drukarką laserową i pendrive. Część 2: laptop - 6 sztuk, monitor - 3 sztuki, UPS - 8 sztuk, pendrive - 1 sztuka, klawiatura - 4 sztuki, mysz - 15 sztuk, przedłużki USB - 30 sztuk, zasilacz - 1 sztuka, ramka/kieszeń - 10 sztuk, system operacyjny - 8 sztuk, karta sieciowa USB - 2 sztuki, modem analogowy zewnętrzny USB - 1 sztuka. Część 3: laptop - 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5.
4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca.
5. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie
do 3 roboczych dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania umowy przez obie strony.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c11b9614-db91-4338-b3a5-4da6d9620f25
Biuletyn 516464-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Tarnogórski
Regon 27628546000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karłuszowiec
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3813786
Zamawiajacy fax 032 3813727
Zamawiajacy email zamowienia@tarnogorski.pl; organizacyjny@tarnogorski.pl
Adres strony url www.powiat.tarnogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.tarnogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpism pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria pok. nr 1).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria pok. nr 1), 42-600 Tarnowskie Góry
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego, komputerów
Numer referencyjny AZ.272.4.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie, tj. 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, komputerów dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Część 1: zestaw komputerowy - 1 sztuka wraz z UPS, drukarką laserową i pendrive. Część 2: laptop - 6 sztuk, monitor - 3 sztuki, UPS - 8 sztuk, pendrive - 1 sztuka, klawiatura - 4 sztuki, mysz - 15 sztuk, przedłużki USB - 30 sztuk, zasilacz - 1 sztuka, ramka/kieszeń - 10 sztuk, system operacyjny - 8 sztuk, karta sieciowa USB - 2 sztuki, modem analogowy zewnętrzny USB - 1 sztuka. Część 3: laptop - 1 sztuka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5. 4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 5. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 roboczych dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania umowy przez obie strony.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 3. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22, ust.2 ustawy. 4. Oświadczenia składane są w oryginale. 5. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 4, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na część 1 i/lub 2 i /lub 3. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 12. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Wykonawcy ci zobowiązani są, przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93, ust.4 ustawy. 17. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 18. Wszystkie załączniki są integralną częścią SIWZ. 19. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 21. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 22. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 23. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 24. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 25. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. 26. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. 27. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 28. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 29. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm), adres e-mail: kancelaria @tarnogorski.pl, zamowienia@tarnogorski.pl 30. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 31. Każdy Wykonawca może zwrócić się, do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 32. Wyjaśnień udzielają : 1) w kwestiach formalnych – pracownik Zamówień Publicznych: Katarzyna Atamaniec - tel. (+48 32) 381-37-86, 2) w kwestiach merytorycznych – informatyk: Krzysztof Dudek, Tomasz Paprotny - tel. (+48 32) 381-37-97. 33. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 34. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 w dniu 14 czerwca 2017 r. o godzinie 10:30.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego, komputerów - część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, komputerów dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Część 1: zestaw komputerowy - 1 sztuka wraz z UPS, drukarką laserową i pendrive.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego, komputerów - część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, komputerów dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Część 2: laptop - 6 sztuk, monitor - 3 sztuki, UPS - 8 sztuk, pendrive - 1 sztuka, klawiatura - 4 sztuki, mysz - 15 sztuk, przedłużki USB - 30 sztuk, zasilacz - 1 sztuka, ramka/kieszeń - 10 sztuk, system operacyjny - 8 sztuk, karta sieciowa USB - 2 sztuki, modem analogowy zewnętrzny USB - 1 sztuka.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego, komputerów - część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, komputerów dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Część 3: laptop - 1 sztuka.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)