GuidZP400 |
b91fede5-aa52-4f0e-b434-6ff78c56ce94
|
Biuletyn |
525358-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strażacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20012
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 351 240
|
Zamawiajacy email |
kwpsp@straz.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.kwpsp-lublin.netbip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie występuje w imieniu nw. Komend Powiatowych (Miejskich) PSP woj. lubelskiego na mocy pełnomocnictw do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.:
1. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białej Podlaskiej
ul. Sidorska 93
21 – 500 Biała Podlaska
2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
ul. Dąbrowskiego 10
23 – 400 Biłgoraj
3. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie
ul. Wyszyńskiego 2b
22 – 100 Chełm
4. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hrubieszowie
ul. Gródecka 36
22 – 500 Hrubieszów
5. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim
ul. Piłsudskiego 58
23 – 300 Janów Lubelski
6. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
ul. Poniatowskiego 10
22 – 300 Krasnystaw
7. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
ul. Obwodowa 1
23 – 200 Kraśnik
8. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie
ul. Jana Pawła II 14
21 – 100 Lubartów
9. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Szczerbowskiego 6
20 – 012 Lublin
10. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej
ul. Przemysłowa 18
21 – 010 Łęczna
11. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
ul. Partyzantów 6
21 – 400 Łuków
12. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Opole Lubelskie
ul. Przemysłowa 25
24 – 300 Opole Lubelskie
13. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
ul. Piwonia 12
21 – 200 Parczew
14. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
ul. Lubelska 51
24 – 100 Puławy
15. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Radzyniu Podlaskim
ul. Pomiarowa 1
21 – 300 Radzyń Podlaski
16. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rykach
ul. Warszawska 25
08 – 500 Ryki
17. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
ul. Lotników Polskich 2
21 – 045 Świdnik
18. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim
ul. Petera 7
22 – 600 Tomaszów Lubelski
19. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie
ul. 1000-lecia P.P. 8
22 – 200 Włodawa
20. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
ul. Kilińskiego 62
22 – 400 Zamość
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kwpsp-lublin.netbip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20 - 012 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ubrań specjalnych
|
Numer referencyjny |
WL.2370.35.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 134 sztuk ubrań specjalnych przeznaczonych dla Zamawiających w ilościach, rozmiarach oraz o parametrach określonych w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ.
Oferowane ubrania specjalne mają być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczne, kompletne i gotowe do użycia, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w Załączniku nr 1A do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ilość ubrań specjalnych, w tym ilości przeznaczone dla poszczególnych Zamawiających, a ponadto ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach określa Załącznik nr 1B do SIWZ.
Pełnomocnik Zamawiających zastrzega sobie prawo do weryfikacji przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, ul. Nadwiślańska 213, 05 – 420 Józefów (CNBOP) parametrów oraz jakości ubrania specjalnego składanego w charakterze próbki przez Wykonawców. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dokonaną weryfikacją, w tym w szczególności koszty przesyłu (przewozu) ubrania specjalnego w obydwie strony oraz koszty badania dokonywanego przez CNBOP. Zwrot powyższych kosztów Pełnomocnikowi Zamawiających nastąpi na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Pełnomocnika Zamawiających, w terminie i na rachunek wskazane w tej nocie.
Odbiór faktyczny – na terenie Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Grygowej 10, 20 - 260 Lublin. Wykonawca zobowiązany jest do oddelegowania do udziału w odbiorze faktycznym co najmniej 3 swoich pracowników lub umocowanych przedstawicieli. Każdy pracownik (przedstawiciel) Wykonawcy będzie odpowiedzialny za przekazanie w imieniu Wykonawcy ubrań specjalnych odpowiedniej liczbie Zamawiających. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie na własny koszt. Zamawiający nie ponoszą kosztów udziału pracowników lub przedstawicieli Wykonawcy
w odbiorze faktycznym.
Gwarancja – min. 24 miesięcy wyrażona w miesiącach liczona od dnia odbioru faktycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ.
Do oferty należy załączyć specyfikację techniczną oferowanych ubrań specjalnych przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1A do SIWZ i zgodnie z zawartą tam instrukcją.
|
Cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
269634,15
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub;
- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Pełnomocnik Zamawiających dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej 1 dostawy strażackich ubrań specjalnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo
- dostaw strażackich ubrań specjalnych o łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, w tym co najmniej 1 dostawy strażackich ubrań specjalnych na kwotę co najmniej 50 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (dotyczy kwoty 100 000,00 zł i 50 000,00 zł).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub;
b) inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na powyższą sumę gwarancyjną lub;
c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Pełnomocnik Zamawiających dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz.1002 ze zm.) wraz ze sprawozdaniem z badań;
b) raporty (sprawozdania) z badań dokonanych w ramach oceny zgodności z normą PN EN 469 w zakresie następujących parametrów:
- przenikanie ciepła (płomień), wg badań zgodnie z EN 367 (HTI 24) ≥ 13,0
w poziomie wykonania 2;
- przenikanie ciepła (płomień), wg badań zgodnie z EN 367 przy średniej wartości (HTI 24 -HTI12) ≥ 4,0 w poziomie wykonania 2;
- przenikanie ciepła promieniowania w rozumieniu EN ISO 6942, przy oddziaływaniu strumienia ciepła o gęstości 40kW/m2 (RHTI 24) ≥ 18,0 s w poziomie wykonania 2;
- przenikanie ciepła promieniowania w rozumieniu EN ISO 6942, przy oddziaływaniu strumienia ciepła o gęstości 40kW/m2 (RHTI24- RHTI12) ≥ 4,0 s w poziomie wykonania 2.
- wytrzymałość na rozciąganie materiału zewnętrznego badana zgodnie z EN ISO 13934-1 lub EN ISO 1421:1998 metoda 1 w kierunku wzdłużnym i w kierunku poprzecznym ≥ 450N;
- wytrzymałość na rozdzieranie zarówno w kierunku wzdłużnym i poprzecznym materiału zewnętrznego badanego w rozumieniu normy EN ISO 4674-1:2003, metoda B dla tkanin powleczonych lub EN ISO 13937-2:2000 dla tkanin niepowleczonych
≥ 25N;
- średnia odporność na przesiąkanie wody badana wg EN 20811 przy przyroście ciśnienia (0,98 ± 0,05) kPa/min w poziomie wykonania 2 ≥ 20 kPa;
- średni opór pary wodnej badany wg EN 31092 w poziomie wykonania 2 ≤ 30m2 Pa/W.
c) w charakterze próbki – 1 sztuka oferowanego, kompletnego ubrania specjalnego o parametrach zgodnych z wymaganiami SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|