Dostawa ubrań specjalnych

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525358-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 134 sztuk ubrań specjalnych przeznaczonych dla Zamawiających w ilościach, rozmiarach oraz o parametrach określonych w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ.
Oferowane ubrania specjalne mają być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczne, kompletne i gotowe do użycia, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w Załączniku nr 1A do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ilość ubrań specjalnych, w tym ilości przeznaczone dla poszczególnych Zamawiających, a ponadto ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach określa Załącznik nr 1B do SIWZ.
Pełnomocnik Zamawiających zastrzega sobie prawo do weryfikacji przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, ul. Nadwiślańska 213, 05 – 420 Józefów (CNBOP) parametrów oraz jakości ubrania specjalnego składanego w charakterze próbki przez Wykonawców. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dokonaną weryfikacją, w tym w szczególności koszty przesyłu (przewozu) ubrania specjalnego w obydwie strony oraz koszty badania dokonywanego przez CNBOP. Zwrot powyższych kosztów Pełnomocnikowi Zamawiających nastąpi na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Pełnomocnika Zamawiających, w terminie i na rachunek wskazane w tej nocie.
Odbiór faktyczny – na terenie Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Grygowej 10, 20 - 260 Lublin. Wykonawca zobowiązany jest do oddelegowania do udziału w odbiorze faktycznym co najmniej 3 swoich pracowników lub umocowanych przedstawicieli. Każdy pracownik (przedstawiciel) Wykonawcy będzie odpowiedzialny za przekazanie w imieniu Wykonawcy ubrań specjalnych odpowiedniej liczbie Zamawiających. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie na własny koszt. Zamawiający nie ponoszą kosztów udziału pracowników lub przedstawicieli Wykonawcy
w odbiorze faktycznym.
Gwarancja – min. 24 miesięcy wyrażona w miesiącach liczona od dnia odbioru faktycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ.
Do oferty należy załączyć specyfikację techniczną oferowanych ubrań specjalnych przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1A do SIWZ i zgodnie z zawartą tam instrukcją.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b91fede5-aa52-4f0e-b434-6ff78c56ce94
Biuletyn 525358-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Zamawiajacy adres ulica ul. Strażacka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20012
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 351 240
Zamawiajacy email kwpsp@straz.lublin.pl
Adres strony url www.kwpsp-lublin.netbip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Wspolne udzielanie zamowienia Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie występuje w imieniu nw. Komend Powiatowych (Miejskich) PSP woj. lubelskiego na mocy pełnomocnictw do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: 1. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 93 21 – 500 Biała Podlaska 2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju ul. Dąbrowskiego 10 23 – 400 Biłgoraj 3. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie ul. Wyszyńskiego 2b 22 – 100 Chełm 4. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hrubieszowie ul. Gródecka 36 22 – 500 Hrubieszów 5. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim ul. Piłsudskiego 58 23 – 300 Janów Lubelski 6. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie ul. Poniatowskiego 10 22 – 300 Krasnystaw 7. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku ul. Obwodowa 1 23 – 200 Kraśnik 8. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie ul. Jana Pawła II 14 21 – 100 Lubartów 9. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Szczerbowskiego 6 20 – 012 Lublin 10. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej ul. Przemysłowa 18 21 – 010 Łęczna 11. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie ul. Partyzantów 6 21 – 400 Łuków 12. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Opole Lubelskie ul. Przemysłowa 25 24 – 300 Opole Lubelskie 13. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie ul. Piwonia 12 21 – 200 Parczew 14. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach ul. Lubelska 51 24 – 100 Puławy 15. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Radzyniu Podlaskim ul. Pomiarowa 1 21 – 300 Radzyń Podlaski 16. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rykach ul. Warszawska 25 08 – 500 Ryki 17. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku ul. Lotników Polskich 2 21 – 045 Świdnik 18. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Petera 7 22 – 600 Tomaszów Lubelski 19. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie ul. 1000-lecia P.P. 8 22 – 200 Włodawa 20. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu ul. Kilińskiego 62 22 – 400 Zamość
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kwpsp-lublin.netbip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20 - 012 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ubrań specjalnych
Numer referencyjny WL.2370.35.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 134 sztuk ubrań specjalnych przeznaczonych dla Zamawiających w ilościach, rozmiarach oraz o parametrach określonych w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. Oferowane ubrania specjalne mają być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczne, kompletne i gotowe do użycia, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w Załączniku nr 1A do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ilość ubrań specjalnych, w tym ilości przeznaczone dla poszczególnych Zamawiających, a ponadto ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach określa Załącznik nr 1B do SIWZ. Pełnomocnik Zamawiających zastrzega sobie prawo do weryfikacji przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, ul. Nadwiślańska 213, 05 – 420 Józefów (CNBOP) parametrów oraz jakości ubrania specjalnego składanego w charakterze próbki przez Wykonawców. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dokonaną weryfikacją, w tym w szczególności koszty przesyłu (przewozu) ubrania specjalnego w obydwie strony oraz koszty badania dokonywanego przez CNBOP. Zwrot powyższych kosztów Pełnomocnikowi Zamawiających nastąpi na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Pełnomocnika Zamawiających, w terminie i na rachunek wskazane w tej nocie. Odbiór faktyczny – na terenie Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Grygowej 10, 20 - 260 Lublin. Wykonawca zobowiązany jest do oddelegowania do udziału w odbiorze faktycznym co najmniej 3 swoich pracowników lub umocowanych przedstawicieli. Każdy pracownik (przedstawiciel) Wykonawcy będzie odpowiedzialny za przekazanie w imieniu Wykonawcy ubrań specjalnych odpowiedniej liczbie Zamawiających. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie na własny koszt. Zamawiający nie ponoszą kosztów udziału pracowników lub przedstawicieli Wykonawcy w odbiorze faktycznym. Gwarancja – min. 24 miesięcy wyrażona w miesiącach liczona od dnia odbioru faktycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. Do oferty należy załączyć specyfikację techniczną oferowanych ubrań specjalnych przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1A do SIWZ i zgodnie z zawartą tam instrukcją.
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 269634,15
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub; - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Pełnomocnik Zamawiających dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej 1 dostawy strażackich ubrań specjalnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo - dostaw strażackich ubrań specjalnych o łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, w tym co najmniej 1 dostawy strażackich ubrań specjalnych na kwotę co najmniej 50 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (dotyczy kwoty 100 000,00 zł i 50 000,00 zł).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu a) polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub; b) inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na powyższą sumę gwarancyjną lub; c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnik Zamawiających dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz.1002 ze zm.) wraz ze sprawozdaniem z badań; b) raporty (sprawozdania) z badań dokonanych w ramach oceny zgodności z normą PN EN 469 w zakresie następujących parametrów: - przenikanie ciepła (płomień), wg badań zgodnie z EN 367 (HTI 24) ≥ 13,0 w poziomie wykonania 2; - przenikanie ciepła (płomień), wg badań zgodnie z EN 367 przy średniej wartości (HTI 24 -HTI12) ≥ 4,0 w poziomie wykonania 2; - przenikanie ciepła promieniowania w rozumieniu EN ISO 6942, przy oddziaływaniu strumienia ciepła o gęstości 40kW/m2 (RHTI 24) ≥ 18,0 s w poziomie wykonania 2; - przenikanie ciepła promieniowania w rozumieniu EN ISO 6942, przy oddziaływaniu strumienia ciepła o gęstości 40kW/m2 (RHTI24- RHTI12) ≥ 4,0 s w poziomie wykonania 2. - wytrzymałość na rozciąganie materiału zewnętrznego badana zgodnie z EN ISO 13934-1 lub EN ISO 1421:1998 metoda 1 w kierunku wzdłużnym i w kierunku poprzecznym ≥ 450N; - wytrzymałość na rozdzieranie zarówno w kierunku wzdłużnym i poprzecznym materiału zewnętrznego badanego w rozumieniu normy EN ISO 4674-1:2003, metoda B dla tkanin powleczonych lub EN ISO 13937-2:2000 dla tkanin niepowleczonych ≥ 25N; - średnia odporność na przesiąkanie wody badana wg EN 20811 przy przyroście ciśnienia (0,98 ± 0,05) kPa/min w poziomie wykonania 2 ≥ 20 kPa; - średni opór pary wodnej badany wg EN 31092 w poziomie wykonania 2 ≤ 30m2 Pa/W. c) w charakterze próbki – 1 sztuka oferowanego, kompletnego ubrania specjalnego o parametrach zgodnych z wymaganiami SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Przenikanie ciepła promieniowania powyżej 4,0 s [RHTI 24 – RHTI 12]
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Średni opór pary wodnej [OPW]
Znaczenie 8,00
  
Kryteria Przenikanie ciepła (płomień) powyżej 13,0 s [HTI 24]
Znaczenie 7,00
  
Kryteria Średnia wytrzymałość na rozciąganie materiału zewnętrznego powyżej 450N [WNRMZ]
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Przenikanie ciepła promieniowania powyżej 18,0 s [RHTI 24]
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Średnia odporność na przesiąkanie wody [ONPW]
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Przenikanie ciepła (płomień), powyżej 4,0 s [HTI 24 – HTI 12]
Znaczenie 7,00
  
Kryteria Średnia wytrzymałość na rozdzieranie materiału zewnętrznego powyżej 25N [WNR]
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)