„Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach w urządzenie wielofunkcyjne oraz projektor z tablicą interaktywną.

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych Nr3 im. Adama Kocura w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525299-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia :

„Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach w urządzenie wielofunkcyjne oraz w projektor z tablicą interaktywną.
W ramach zamówienia Wykonawca winien: wyposażyć stanowiska nauczycielskie w laserowe w urządzenie wielofunkcyjne oraz projektor z tablicą interaktywną w sześciu pracowniach :
i. elektrotechniki i elektroniki - 1 zestaw A3
ii. instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych - 1 zestaw, A3
iii. montażu i konserwacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych - 1 zestaw, A4
iv. mechatroniki, maszyn górniczych - 1 zestaw, A3
v. komputerowa i eksploatacji złóż - 1 zestaw A3.
Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonywać bezpłatnie wszystkie konserwacje zgodnie ze wymaganiami producenta przez okres gwarancji.
3) Szczegółowy zakres prac określa:
a) projekt umowy ( załącznik do SIWZ)
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia .

4 W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga załączenia do oferty szczególności:


Pełen opis oferowanych urządzeń karta katalogowa producenta potwierdzającą zgodność zaproponowanych urządzeń ze wymaganiami określonymi w specyfikacji .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3300061-4874-4f44-bd28-a0d7299aaa83
Biuletyn 525299-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych Nr3 im. Adama Kocura w Katowicach
Regon 000024288
Zamawiajacy adres ulica Szopienicka
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-395
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322557225
Zamawiajacy fax 322557225
Zamawiajacy email dyrektor@zsz3.pl
Adres strony url http://www.zsz3.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „ Nauczycielem wszystkiego jest praktyka – modernizacja bazy warsztatowo dydaktycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nr projektu WND-RPSL.12.02.01-24-046B/16-001
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsz3.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsz3.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach, 40-395 Katowice, ul.Szopienicka 66
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach w urządzenie wielofunkcyjne oraz projektor z tablicą interaktywną.
Numer referencyjny 3/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Opis przedmiotu zamówienia : „Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach w urządzenie wielofunkcyjne oraz w projektor z tablicą interaktywną. W ramach zamówienia Wykonawca winien: wyposażyć stanowiska nauczycielskie w laserowe w urządzenie wielofunkcyjne oraz projektor z tablicą interaktywną w sześciu pracowniach : i. elektrotechniki i elektroniki - 1 zestaw A3 ii. instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych - 1 zestaw, A3 iii. montażu i konserwacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych - 1 zestaw, A4 iv. mechatroniki, maszyn górniczych - 1 zestaw, A3 v. komputerowa i eksploatacji złóż - 1 zestaw A3. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonywać bezpłatnie wszystkie konserwacje zgodnie ze wymaganiami producenta przez okres gwarancji. 3) Szczegółowy zakres prac określa: a) projekt umowy ( załącznik do SIWZ) b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia . 4 W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga załączenia do oferty szczególności: Pełen opis oferowanych urządzeń karta katalogowa producenta potwierdzającą zgodność zaproponowanych urządzeń ze wymaganiami określonymi w specyfikacji .
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił minimalne warunki tj: wykonał w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min jedna dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 10 tyś PLN oraz min jedną dostawę projektorów z tablicą interaktywną o wartości 10 tys PLN
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5. Pkt 1, 2 i 4 ustawy. 4) W przypadku gdy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga od wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 45 pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 45.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony w terminie jak określono w pkt. 46. IV. Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia V. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). a) jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy Wykonawca winien wskazać miejsce dostępności tych dokumentów ( np. podać nazwę postepowania i wydział prowadzący postępowanie, b) jeśli w/w dokumenty można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w formie elektronicznej to wykonawca na druku oferty wskaże pod jakimi określonymi adresami sa one dostępne. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 687 j.t.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 584 j.t.). VI. W przypadku, gdy dokumenty w języku obcym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wówczas Zamawiający wymaga przedstawienia tłumaczenia tych dokumentów na język polski.
Zakresie warunkow udzialu I. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Uwaga. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych niżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie prac; b) nastąpią zmiany w zakresie opodatkowania lub stawki podatku VAT, c) zmiana terminu wykonania umowy – jeżeli niedochowanie tego terminu jest następstwem wystąpienia czynników obiektywnych lub niezależnych od stron, w tym siły wyższej – o okres przez który niemożliwa była realizacja umowy wynikający z zaistnienia w/w przesłanek Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt IV.6.2 ogłoszenia: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowania w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5) Pełen opis oferowanych urządzeń wraz z kartą katalogową producenta potwierdzającą zgodność zaproponowanych urządzeń ze wymaganiami określonymi w specyfikacji . 6) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Criterion

Kryteria Dodatkowy czas gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria konfiguracja sprzętowa urządzeń wielofunkcyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa,
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)