Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy we Frysztaku

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy
Miejscowość Strzyżów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525914-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 155000003, 158000006, 152200006, 158100009, 158121004, 153311709, 31425003, 32000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy we Frysztaku z podziałem na pakiety:
Część I – Produkty zwierzęce, mięso, produkty mięsne, wędliny
Część II- Produkty mleczarskie
Część III- Różne produkty spożywcze
Część IV- Ryby przetworzone, konserwowane, filety rybne
Część V- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie
Część VI- Wyroby ciastkarskie
Część VII- Warzywa i owoce mrożone
Część VIII- Jajka kurze
Cześć IX- Owoce i warzywa
2. Dostawa artykułów spożywczych realizowana będzie sukcesywnie w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem składanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Zamówienia składane będą drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną. Dostawa towarów odbywać się będzie na podstawie dowodów dostawy WZ wydanie zewnętrzne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f8b96cf-53a2-481f-89f9-7b249c22fe2e
Biuletyn 525914-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy
Regon 690581399
Zamawiajacy adres ulica Przecławczyka
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Strzyżów
Zamawiajacy kod pocztowy 38-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 276 50 00
Zamawiajacy fax 17 276 50 00
Zamawiajacy email sosw.frysztak@gmail.com
Adres strony url www.sosw-frysztak.strzyzowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sosw-frysztak.strzyzowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy we Frysztaku ul. Józefa Wybickiego 25, 38-130 Frysztak
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy we Frysztaku
Numer referencyjny OSW.261.4.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy we Frysztaku z podziałem na pakiety: Część I – Produkty zwierzęce, mięso, produkty mięsne, wędliny Część II- Produkty mleczarskie Część III- Różne produkty spożywcze Część IV- Ryby przetworzone, konserwowane, filety rybne Część V- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie Część VI- Wyroby ciastkarskie Część VII- Warzywa i owoce mrożone Część VIII- Jajka kurze Cześć IX- Owoce i warzywa 2. Dostawa artykułów spożywczych realizowana będzie sukcesywnie w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem składanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Zamówienia składane będą drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną. Dostawa towarów odbywać się będzie na podstawie dowodów dostawy WZ wydanie zewnętrzne
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy jako załącznik - dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona/podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu/podwykonawcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W związku z tym Zamawiający będzie wzywał wykonawcę do złożenia wymaganych dokumentów, o ile nie będzie on dostępny w sposób wynikający z art. 26 ust. 6 ustawy pzp. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, przy zachowaniu następujących wymagań: 1) dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, przy czym przepis ust. 3 pkt 1) stosuje się odpowiednio. w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.:( konsorcjum, spółka cywilna) a) wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki ( czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, bądź wynika inny sposób reprezentacji; b) wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum ( treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać mi.in: określenie postępowania, którego dotyczy, oznaczenie Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy/Pełnomocnika i zakresu pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców). 2) Formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Formularz ogólny oferty( załącznik nr 4 do SIWZ). 4) oświadczenie o przynalezności bądz braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy - załacznik nr 5
IV 6 1 sposob udostepniania nie
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso, produkty mięsne, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do siwz. dostawa mięso i wędliny: od poniedziałku do piątku 4 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach 7:30 do 9:00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa codziennie od poniedziałku do piątku 5 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach 7:30 do 9:00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa od poniedziałku do piątku 4 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach 7:30 do 11:00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone, konserwowane, filety rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa od poniedziałku do piątku 2 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach 7:30 do 11:00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa codziennie od poniedziałku do soboty wg potrzeb Zamawiającego 6:00do 6:30.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyroby ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa codziennie od poniedziałku do soboty wg potrzeb Zamawiającego 6:00do 6:30.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa od poniedziałku do piątku 2 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach 7:30 do 10:00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa 1 raz w tygodniu wg potrzeb zamawiającego 7:30 do 11:00
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Dostawa od poniedziałku do piątku 4 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach 7:30 do 11:00
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności rachunku/ faktury VAT
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)