Zakup i dostawa komputera i drukarki dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu „Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym – animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego” – edycja 2017” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525897-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputera i drukarki dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu „Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym – animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego” – edycja 2017” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, a w szczególności:

1.1. Zakup i dostawa komputera i drukarki na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
1.2.Komputer i drukarka muszą być nowe, spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
1.3.Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na adres na terenie Gminy Mikołów wskazany przez Zamawiającego.
1.4.Komputer i drukarka stanowiące przedmiot umowy winny być spakowane w karton zabezpieczony przed zniszczeniem na czas transportu.
1.5.Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe we wszystkich polach eksploatacji z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Miejsce dostawy zostanie wskazane przez Zamawiającego po zawarciu umowy na terenie Gminy Mikołów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 932ab742-e198-4384-97a7-7eea7255ba67
Biuletyn 525897-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Regon 365421894
Zamawiajacy adres ulica Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 510219434
Zamawiajacy email zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony url http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Projekt współfinansowany przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu „Aktywne formy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu – nowy wymiar 2020”
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa komputera i drukarki dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu „Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym – animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego” – edycja 2017” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Numer referencyjny CUW/39/2017/CIS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputera i drukarki dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu „Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym – animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego” – edycja 2017” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, a w szczególności: 1.1. Zakup i dostawa komputera i drukarki na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie. 1.2.Komputer i drukarka muszą być nowe, spełniać wymagania określone przez Zamawiającego. 1.3.Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na adres na terenie Gminy Mikołów wskazany przez Zamawiającego. 1.4.Komputer i drukarka stanowiące przedmiot umowy winny być spakowane w karton zabezpieczony przed zniszczeniem na czas transportu. 1.5.Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe we wszystkich polach eksploatacji z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Miejsce dostawy zostanie wskazane przez Zamawiającego po zawarciu umowy na terenie Gminy Mikołów.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia od chwili podpisania umowy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)