Dostawę odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527927-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawę odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18141000-9 Rękawice robocze 18142000-6 Okulary ochronne 18143000-3 Akcesoria ochronne 18140000-2 Dodatki do odzieży roboczej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1.1 do SIWZ (tj.: Opis przedmiotu zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c13e526d-ce69-4cd3-a808-b28f8dcf86b0
Biuletyn 527927-N-2017
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 146268471
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581,
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.ozgst.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny obrona
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ozgst.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ozgst.wp.mil.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
Numer referencyjny 49/2017/PN/M
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawę odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18141000-9 Rękawice robocze 18142000-6 Okulary ochronne 18143000-3 Akcesoria ochronne 18140000-2 Dodatki do odzieży roboczej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1.1 do SIWZ (tj.: Opis przedmiotu zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia WYKONAWCA zobowiązany jest: 1) posiadać wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji i/lub obrotu artykułami BHP i odzieżą roboczą i ochronną. Wymagany dokument na potwierdzenie warunku wskazanego powyżej: aktualny certyfikat, potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) w zakresie produkcji i/lub obrotu artykułami BHP i odzieżą roboczą i ochronną – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów; 2) potwierdzić zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. Nr 209 poz. 1382) – dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4 i 6-7 - załącznik nr 1 (tabela); Wymagany dokument na potwierdzenie warunku wskazanego powyżej: aktualny certyfikat, wydany przez uprawniony organ, potwierdzający zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. Nr 209 poz. 1382) – dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4 i 6-7 - załącznik nr 1 (tabela); 3) potwierdzić zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. Nr 259, poz. 2173) wdrażającym postanowienia dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich nr 89/686/EWG z dnia 21 grudnia 1989 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących środków ochrony indywidualnej – nie dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 15-17 i 58 - załącznik nr 1 (tabela). Wymagany dokument na potwierdzenie warunku wskazanego powyżej: aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności, wydane przez uprawniony organ, potwierdzający zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. Nr 259, poz. 2173) wdrażającym postanowienia dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich nr 89/686/EWG z dnia 21 grudnia 1989 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących środków ochrony indywidualnej – nie dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 15-17 i 58 - załącznik nr 1 (tabela); 4) przedstawić szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów (w szczególności: skład, rodzaj, gramatura tkaniny) oraz pozostałych wymagań Zamawiającego – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów. Dokumentem na potwierdzenie warunku wskazanego powyżej: zdjęcia, prospekty i/lub katalogi z opisami w języku polskim. /Przedmiot zamówienia winien być wyraźnie przedstawiony w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 1.1. szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia. Jednocześnie należy zaznaczyć (np.: zakreślaczem) w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, proponowane wzory przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów/; 5) potwierdzenie jakości materiałów zasadniczych, z których zostaną wykonane przedmioty zamówienia, w tym spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, odcień, skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału) – dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4, 6-7, 9-13, 16-17 - załącznik nr 1 (tabela). Dokument na potwierdzenie warunku wskazanego powyżej: Próbki o wymiarach min. 15x15 cm materiałów zasadniczych, z których zostaną wykonane przedmioty zamówienia, potwierdzające spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, odcień, skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału). Próbki powinny być wyraźnie opisane, dając możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 3 szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia - dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4, 6-7, 9-13, 16-17 - załącznik nr 1 (tabela); 6) potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj. spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, skład, spełnienie norm) - dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 8, 26, 28 - 40 - załącznik nr 1 (tabela). Dokument na potwierdzenie warunku wskazanego powyżej: wzory oferowanych przedmiotów, potwierdzające spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, skład, spełnienie norm). Wzory w postaci pojedynczych przedmiotów (jeden but, jedna rękawiczka z pary), powinny być wyraźnie opisane, dając możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 1.1. szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia - dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 8, 26, 28 - 40 - załącznik nr 1 (tabela). Opisy próbek i wzorów, o których mowa powyżej winny zawierać następujące informacje: a) nazwę, adres i znak firmowy producenta, b) kraj producenta, c) skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału – jeżeli jest wymagamy, d) znak CE– jeżeli jest wymagamy, e) numer odpowiedniej normy EN – jeżeli jest wymagamy, f) oznakowanie symbolem odpowiedniej kategorii ochronnej – jeżeli jest wymagamy. Złożone opisy, próbki i wzory, zostaną ocenione w kategorii: „spełnia-nie spełnia” wymagania ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość wezwania WYKONAWCY do dokonania prezentacji (demonstracji) złożonych próbek i wzorów przedmiotów zamówienia. Prezentacja będzie miała postać oględzin złożonych próbek i wzorów, celem potwierdzenia spełnienie parametrów w szczególności: kolorystyka, skład, gramatura tkaniny, spełnienie norm, wymiarów, właściwości użytkowych oraz jakości zastosowanych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałów. Czas na zaprezentowanie próbek i wzorów ZAMAWIAJĄCY określa na 25 minut.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma składanego (nych) przez WYKONAWCĘ oświadczenia(ń): oryginał. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 26 ust. 1 w związku z art. 25 ust. 2 ustawy Pzp wezwie WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów: 1) aktualny certyfikat, potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) w zakresie produkcji i/lub obrotu artykułami BHP i odzieżą roboczą i ochronną – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów; 2) aktualny certyfikat, wydany przez uprawniony organ, potwierdzający zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. Nr 209 poz. 1382) – dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4 i 6-7 - załącznik nr 1 (tabela); 3) aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności, wydane przez uprawniony organ, potwierdzający zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. Nr 259, poz. 2173) wdrażającym postanowienia dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich nr 89/686/EWG z dnia 21 grudnia 1989 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących środków ochrony indywidualnej – nie dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 15-17 i 58 - załącznik nr 1 (tabela); 4) zdjęcia, prospekty i/lub katalogi z opisami w języku polskim. /przedmiot zamówienia winien być wyraźnie przedstawiony w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 1.1. szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia, jednocześnie należy zaznaczyć (np.: zakreślaczem) w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, proponowane wzory przedmiotu zamówienia/ – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów/; 5) próbki o wymiarach min. 15x15 cm materiałów zasadniczych, z których zostaną wykonane przedmioty zamówienia, potwierdzające spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, odcień, skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału). Próbki powinny być wyraźnie opisane, dając możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 3 szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia - dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4, 6-7, 9-13, 16-17 - załącznik nr 1 (tabela); 6) wzory oferowanych przedmiotów, potwierdzające spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, skład, spełnienie norm). Wzory w postaci pojedynczych przedmiotów (jeden but, jedna rękawiczka z pary), powinny być wyraźnie opisane, dając możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 1.1. szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia - dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 8, 26, 28 - 40 - załącznik nr 1 (tabela). Opisy próbek i wzorów, o których mowa powyżej winny zawierać następujące informacje: a) nazwę, adres i znak firmowy producenta, b) kraj producenta, c) skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału – jeżeli jest wymagamy, d) znak CE– jeżeli jest wymagamy, e) numer odpowiedniej normy EN – jeżeli jest wymagamy, f) oznakowanie symbolem odpowiedniej kategorii ochronnej – jeżeli jest wymagamy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonywanie Umowy. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony Umowy oraz być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres bezwarunkowej gwarancji na dostarczone umundurowanie
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)