GuidZP400 |
51c57395-2ec0-498c-b75f-5868a8d29c86
|
Biuletyn |
527768-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Budry
|
Regon |
53285000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Budry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11606
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
874 278 003
|
Zamawiajacy fax |
874 278 017
|
Zamawiajacy email |
ug@budry.pl
|
Adres strony url |
http://bip.budry.warmia.mazury.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.budry.warmia.mazury.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.budry.warmia.mazury.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres wskazany w siwz, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Budrach, Aleja Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, pokój nr 4 (I piętro - sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia do szkół podstawowych i gimnazjum w ramach projektu „Szkolna Rewolucja w Gminie Budry"
|
Numer referencyjny |
BO.271.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych oraz mebli do dwóch szkół podstawowych i gimnazjum znajdujących się na terenie gminy Budry. Zamówienie obejmuje transport sprzętu na miejsce przeznaczenia oraz konfigurację i uruchomienie zakupionego wyposażenia wraz z montażem niezbędnych odcinków sieci internetowej. Komputer przenośny dla ucznia/nauczyciela (78 szt.), Akcesoria komputerowe (78 kpl.), Oprogramowanie antywirusowe na 3 lata (89 szt.), Oprogramowanie - pakiet biurowy na jedno stanowisko wersja edukacyjna (90 pakietów), Program komputerowy do zarządzania pracownią informatyczną i kontrolą pracy uczniów-pakiet dla uczniów i nauczyciela (78 szt.), Oprogramowanie do kontroli treści niepożądanych-licencja 3 letnia (60 szt.), Ruter (3 szt.), Punkty dostępowe (10 szt.), Zasilacz UPS (4 szt.), Tablica interaktywna (13 szt.), Projektor krótkoogniskowy z uchwytem (13 szt.), Mobilna szafka na 20 laptopów (z funkcją ładowania) (3 szt.), Urządzenie wielofunkcyjne (5 szt.), Wizualizer (1 szt.), Biurko (2 szt.), Krzesła biurowe dla uczniów (2 szt.), Pomoce dydaktyczne na zaj. logopedyczne (2 kpl.), Montaż sieci internetowej, konfiguracja sprzętu ICT i oprogramowania - SP Sobiechy (1 kpl.), Montaż sieci internetowej, konfiguracja sprzętu ICT i oprogramowania - SP Budry (1 kpl.), Montaż sieci internetowej, konfiguracja sprzętu ICT i oprogramowania -Gimnazjum w Więckach (1 kpl.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj, ilość sprzętu, parametry techniczne i miejsce dostawy jest zawarty w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub multimedialnego, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium na kwotę 5.000,00 zł 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1 pieniądzu, 8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3 gwarancjach bankowych, 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804, oraz z 2015 r. poz 978 i 1240). 8.3 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.4 Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Węgorzewie/O Budry Nr konta 83934800000260013020000010 z dopiskiem Wadium na: Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia 8.5 Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 8.6 Pozostałe formy wadium (oryginały) muszą być dołączone do oferty. 8.7 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i terminem obowiązywania wadium lub gdy wadium nie zostanie wniesione w terminie, zostanie odrzucona z przyczyn formalnych. 8.8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2162z późn. zm). 8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11 Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 8 do SIWZ
|
IV 4 14 |
15.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 9 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust.2 ustawy Pzp. 15.3. Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić do akceptacji zamawiającemu treść dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia. Dokument gwarancji musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 15.4. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie i na warunkach określonych w umowie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, adresów e-mail wskazanych w niniejszej Umowie, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowią zmiany Umowy. Za równoznaczną z formą pisemną przyjmuje się elektroniczną formę pisma. W razie zaniechania obowiązku poinformowania o zmianie adresu, korespondencję wysłaną na adres dotychczasowy uznaje się za doręczoną prawidłowo. 2. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1) zmiany cen, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena (wynagrodzenie) brutto, a zaoferowana cena (wynagrodzenie) netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za świadczenie Wykonawcy po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 2) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego, 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 wymagają, pod rygorem nieważności, sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|