Nr sprawy 64/ZP/17. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 209 000 euro na dostawę odzieży roboczej damskiej i męskiej oraz obuwia medycznego dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527440-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 188120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej damskiej i męskiej oraz obuwia medycznego dla pracowników Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. Zakres przedmiotowy wyszczególniono ilościowo i asortymentowo oraz opisano w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ.
Zaoferowane artykuły muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Składają się na niego następujące elementy:
• PAKIET NR 1 – odzież robocza damska i męska
• PAKIET NR 2 – obuwie medyczne
Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany produkt spełniał wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2B do SIWZ. Zaoferowane artykuły będą fabrycznie nowe, niekondycjonowane oraz wolne od wad fabrycznych i prawnych oraz posiadać będą wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Przedmiotowy zakup finansowany jest ze środków własnych Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7f03262-862b-41af-b165-a2ef0e2a93a0
Biuletyn 527440-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Regon 29540300000
Zamawiajacy adres ulica Pabianicka
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404,
Zamawiajacy fax 42 6895409
Zamawiajacy email przetargi@kopernik.lodz.pl
Adres strony url http://www.przetargi.kopernik.lodz.pl/
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przetargi.kopernik.lodz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przetargi.kopernik.lodz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź, Kancelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Nr sprawy 64/ZP/17. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 209 000 euro na dostawę odzieży roboczej damskiej i męskiej oraz obuwia medycznego dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Numer referencyjny 64/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej damskiej i męskiej oraz obuwia medycznego dla pracowników Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. Zakres przedmiotowy wyszczególniono ilościowo i asortymentowo oraz opisano w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ. Zaoferowane artykuły muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Składają się na niego następujące elementy: • PAKIET NR 1 – odzież robocza damska i męska • PAKIET NR 2 – obuwie medyczne Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany produkt spełniał wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2B do SIWZ. Zaoferowane artykuły będą fabrycznie nowe, niekondycjonowane oraz wolne od wad fabrycznych i prawnych oraz posiadać będą wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. Przedmiotowy zakup finansowany jest ze środków własnych Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow Termin każdorazowej dostawy od dnia złożenia zamówienia wynosi: maksymalnie 30 dni. Uwaga! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XX SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). 2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla Pakietu nr 1 Wykonawca wraz z ofertą dostarczy:  Certyfikat zgodności – wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą dla producenta tkaniny. Producent wystawia certyfikat na potrzeby aktualnego postepowania.  Materiałowy próbnik kolorów zgodny z opisem przedmiotu zamówienia wraz z nazwami kolorów i ich numerami.  Certyfikat, karta parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny z informacja na temat użytego materiału, zawierającego dane o przepisie konserwacji tkaniny, składzie surowcowym, masie powierzchniowej, kurczliwości, temperaturze prania.
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ POZOSTAŁYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: 1. FORMULARZ OFERTOWY I CENOWY – załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. 2. Zestawienie parametrów technicznych, warunków gwarancji – załącznik nr 2B do SIWZ 3. W celu dokonania oceny jakości Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego złożenia próbek w ilości po 2 sztuki (takie same): Pakiet nr 1 dla damskiego asortymentu w rozmiarze (do wyboru ) 38 lub 40 lub 42 dla męskiego asortymentu w rozmiarze (do wyboru) 52, 54 lub 56 Ocena zostanie dokonana po wykonaniu 10 prań i prasowań w warunkach standardowych pralni. Pakiet nr 2 dla damskiego asortymentu w rozmiarze (do wyboru) 40 lub 41 dla męskiego asortymentu w rozmiarze (do wyboru) 43 lub 44 Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zwracania dostarczonych próbek. Złożone próbki będą służyć do dokonania oceny w kryterium JAKOŚĆ w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu. 4. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 6 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do upływu terminu składania ofert z zaznaczeniem: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę odzieży roboczej damskiej i męskiej oraz obuwia medycznego dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. Nr sprawy – 64/ZP/17”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XV. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 3.2)-5). wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi (ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź), b) z treści gwarancji/ poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium. Jeżeli wykonawca złoży ofertę w kilku częściach, a jako dowód wniesienia wadium zostanie złożona jedna gwarancja (lub poręczenie) obejmująca kilka części, to Zamawiający zwróci wadium dopiero wówczas, gdy przesłanki do jego zwrotu zostaną spełnione we wszystkich tych częściach.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a) wycofania towaru z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana towaru może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy towaru wycofanego z produkcji i zastąpienie go towarem zamiennym. b) W przypadku zmiany stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto towarów nabywanych na podstawie niniejszej umowy przy pozostawieniu cen netto bez zmian. Zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek którejkolwiek ze stron. c) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego towaru obejmującego powyższą umowę na towar już wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. d) wydłużenia, na okres do kolejnych 6 miesięcy, okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, e) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku; , zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. f) Przesunięć ilościowo-towarowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, bądź zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Zamawiający dopuszcza podwyżkę cen jednostkowych asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca w sposób nie budzący wątpliwości wykaże, że zmiany powyższe mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wraz z dokładnym wyliczeniem wskazującym na uzasadniony zakres podwyżki.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 – odzież robocza damska i męska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1. ŻAKIET DAMSKI - krój prosty, rękaw wszywany, krótki, 3 kieszenie naszywane: 2 średnie po bokach, 1 mała na lewej piersi, haft na kieszeni z logo, zapinany na napy, kołnierz prosty, zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia skład : 67% poliester i 33% bawełna – dla obu tolerancja +/-2%, kurczliwość do 2 %, barwnik odporny na działanie chloru, gramatura 165 g/ m2,+- 5g/m2, ILOŚĆ 3280 2. SPÓDNICA DO ŻAKIETU DAMSKIEGO: krój prosty, długość „ do kolan”, pasek wszywany, z wstawkami z gumy po bokach, suwak z tyłu, zapinana na guziki, zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia skład : 67% poliester i 33% bawełna – dla obu tolerancja +/-2%, kurczliwość do 2 %, barwnik odporny na działanie chloru, gramatura 165 g/ m2,+- 5g/m2, ILOŚĆ 1640 3. SPODNIE DAMSKIE DO ŻAKIETU DAMSKIEGO: krój prosty, pas na gumkę w tylniej części, kieszenie wszywane po obydwu stronach, zamek z przodu, zapięcie na guziki, zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia. skład : 67% poliester i 33% bawełna – dla obu tolerancja +/-2%, kurczliwość do 2 %, barwnik odporny na działanie chloru, gramatura 165 g/ m2,+- 5g/m2, ILOŚĆ 1640 4. GARNITUR MĘSKI: MARYNARKA - Marynarka - krój prosty, rękaw wszywany, krótki, 3 kieszenie wpuszczane: 2 średnie po bokach, 1 mała na lewej piersi, haft na kieszeni z logo zapinany na napy, kołnierz prosty Spodnie męskie : krój prosty, pas na gumkę w tylniej części, kieszenie wszywane po obydwu stronach, zamek z przodu, zapięcie na guziki zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia. skład : 67% poliester i 33% bawełna – dla obu tolerancja +/-2%, kurczliwość do 2 %, barwnik odporny na działanie chloru, gramatura 165 g/ m2,+- 5g/m2, ILOŚĆ 740 5. GARNITUR MĘSKI-SPODNIE - Spodnie męskie : krój prosty, pas na gumkę w tylniej części, kieszenie wszywane po obydwu stronach, zamek z przodu, zapięcie na guziki zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia. skład : 67% poliester i 33% bawełna – dla obu tolerancja +/-2%, kurczliwość do 2 %, barwnik odporny na działanie chloru, gramatura 165 g/ m2,+- 5g/m2, ILOŚĆ 740
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 – obuwie medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18812000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1. "Obuwie damskie .Wykonane ze skór naturalnych, na podeszwach antypoślizgowych, odpornych na tłuszcze roślinne i zwierzęce, wykończonych powłokami umożliwiającymi ich dezynfekcję oraz łatwe utrzymanie w czystości przy użyciu ogólnie dostępnych środków dezynfekcyjno - myjących.Zgodność obuwia z normą EN 347-1 Obuwie zawodowe do użytku w pracy -posiada certyfikat CE" "Spód gumowy, z poliuretanu lub korkowo-gumowy z pełnym profilem ortopedycznym. Wyściółka i cholewka skórzane. Możliwość regulacji tęgości stopy (fason na dwa lub trzy paski regulowane metalowymi klamrami " ILOŚĆ 1630 2. "Obuwie męskie.Wykonane ze skór naturalnych, na podeszwach antypoślizgowych, odpornych na tłuszcze roślinne i zwierzęce, wykończonych powłokami umożliwiającymi ich dezynfekcję oraz łatwe utrzymanie w czystości przy użyciu ogólnie dostępnych środków dezynfekcyjno - myjących.Zgodność obuwia z normą EN 347-1 Obuwie zawodowe do użytku w pracy - posiada certyfikat CE" "Spód gumowy , z poliuretanu lub korkowo-gumowy z pełnym profilem ortopedycznym. Wyściółka i cholewka skórzane. Obuwie z zakrytymi palcami, z perforowaną cholewką umożliwiającą wentylacje. Przestawny pasek na piętę. " ILOŚĆ 370
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji „przyjęcie zgłoszenia – podjęta naprawa”
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 8,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)