GuidZP400 |
e7b1e627-231d-4360-be6a-4c18e0c212e8
|
Biuletyn |
527711-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000306466
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karmelicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338232230
|
Zamawiajacy fax |
+48338232230
|
Zamawiajacy email |
zp@zzozwadowice.pl
|
Adres strony internetowej |
www.zzozwadowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zzozwadowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici chirurgicznych i innych materiałów szewnych dla ZZOZ w Wadowicach
|
Numer referencyjny |
ZP/PRZET/14/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
14
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych i innych materiałów szewnych dla ZZOZ w Wadowicach
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1; 1.2 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Do oferty należy złożyć nieodpłatne próbki dla oferowanego asortymentu w ilości 2 sasz/szt w zakresie pakietów od 1 do 9,- które winny być opisane numerem pakietu i pozycji.
3. Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii.
5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz
z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz 1114 oraz z 2016r. poz 352)
a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmianę cen asortymentu jedynie w przypadku:
3.1 zmiany obowiązującej stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
3.2 zmiany opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
4 Zmiana wymieniona w pkt. 3 pkt. 3.1. następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów.
5 Zmiana wymieniona w ust. 3 pkt. 3.2. może być dokonana na wniosek Dostawcy w terminie do 14 dni od dnia przesłania zawiadomienia wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt oraz stopień zmiany stawek celnych.
6 W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników asortymentu objętego umową pod warunkiem zachowania cen jednostkowych zawartych w ofercie.
7 Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych w przypadku zmian wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunki do ceny objętej umową.
8 Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie.
9 Zamawiającemu przysługuje prawo do korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Dostawcę
w okresie trwania umowy. Udzielenie rabatu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie wymaga zmiany umowy.
10 Należność za dostarczony asortyment będzie płatna przelewem w ciągu 60 dni od daty wystawienia faktury VAT na konto Dostawcy.
11 Należność z tytułu faktur będzie płatna przez Zamawiającego przelewem na konto Dostawcy ………………………………………………………………………………..
12 Zmiana numeru konta wymaga aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew niewchłanialny, poliamidowy, monofilamentowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany mieszaniną kopolimeru koprolaktonu i glikolidu
oraz laktydu stearynowo-wapniowego, okres podtrzymywania tkanki do 5 tygodni, podtrzymanie tkankowe w węźle po
14 dniach 80%, po 21 dniach 30%, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 56 – 70dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy, polipropylenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy, wykonany z poliglikonatu,
okres podtrzymywania tkanki 42-90dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu
180 – 210dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy z polibutestru
o elastyczności 10%
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pozycje 1 – 13 - Szew niewchłanialny, pleciony, poliamidowy, równomiernie powlekany silikonem,
Pozycja 14 –15 szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, syntetyczny, równomiernie powlekany silikonem, każde włókno z osobna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymywania tkanek 10-14 dni,
okres całkowitego wchłonięcia masy szwu do 42 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymywania tkanki do 5 tygodni,
okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni o działaniu antybakteryjnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33142111-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew wchłanialny, monofilamentowy, okres podtrzymywania tkanki do 90 dni,
okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 182-238 dni, o działaniu antybakteryjnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Monofilamentowy kompozyt polipropylenu i poliglekapronu – 25 o niskiej gramaturze – 28g/m2, dużej średnicy porów 3-4mm, częściowo wchłanialny – 84dni, o cienkich filamentach – poniżej 1 mm, niskim odsetku kurczenia siatki po implantacji ok. 19%.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Siatka eliptyczna półwchłanialna, polipropylen + poliaktyd, z klapką na powrózek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141621-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu, siatki do naprawy dna miednicy mniejszej, worki laparoskopowe i szew używany w procedurach laparoskopowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141621-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty uro-ginekologiczne
|
| |