2.1 Przedmiotem zamówienia w czterech częściach, jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Szpitali Tczewskich S.A. z siedzibą w Tczewie:
2.1.1 część 1 zamówienia – Dostawa 2 szt. defibrylatorów z kardiowersją
Kod zamówienia wg CPV:
33182100-0 Defibrylatory
2.1.2 część 2 zamówienia – Dostawa pomp infuzyjnych, obejmująca:
1) 15 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych
2) 4 szt. statywów do pomp infuzyjnych strzykawkowych
Kod zamówienia wg CPV:
33194110-0 Pompy infuzyjne
2.1.3 część 3 zamówienia – Dostawa ssaków medycznych, obejmująca:
1) 4 szt. ssaków medycznych dwubutlowych jezdnych
2) 12 szt. ssaków inżektorowych wraz z instalacją i montażem
Kod zamówienia wg CPV:
331000000-1 Urządzenia medyczne
2.1.4 część 4 zamówienia – Dostawa 1 szt. myjni - płuczko dezynfektora do mycia i dezynfekcji basenów, kaczek i naczyń, z instalacją i montażem:
Kod zamówienia wg CPV:
33191000-5 Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera stosowny dla danej części Formularz asortymentowy do Załącznika Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.
2.3 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
2.3.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji: 2017), kompletny, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
2.3.2 Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy i do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
2.3.3 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko do Szpitali Tczewskich S.A. z siedzibą w Tczewie, ul. 30 Stycznia 57/58.
2.3.4 Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu medycznego Szpitali Tczewskich S.A. z siedzibą w Tczewie w zakresie eksploatacji i obsługi przedmiotu zamówienia.
2.3.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcję obsługi, „paszport techniczny” aparatu/sprzętu, kartę gwarancyjną, protokół przekazania-odbioru, atesty na dopuszczenie do obrotu i użytkowania na terenie Polski.
2.3.6 Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 24 m-cy.
UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-ce stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 niniejszej SIWZ.
2.4 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanej aparatury medycznej:
2.4.1 Wykonawca może zaoferować wyłącznie sprzęt/aparaturę, która została dopuszczona do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. Nr 876 ze zm.). Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 ze zm.).
2.4.2 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.5 Informacje o podwykonawcach:
1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
|
GuidZP400 |
3baa385d-2aec-494d-bbba-cc9dbe6c558d
|
Biuletyn |
527573-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Tczewski
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piaskowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
587 734 800,
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.tczew.pl
|
Adres strony url |
powiat.tczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
przetargi.powiat.tczew.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.powiat.tczew.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew (Biuro Obsługi Klienta, pok. 04)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY SZPITALI TCZEWSKICH S.A. Z SIEDZIBĄ W TCZEWIE
|
Numer referencyjny |
ZP.272.20.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1 Przedmiotem zamówienia w czterech częściach, jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Szpitali Tczewskich S.A. z siedzibą w Tczewie:
2.1.1 część 1 zamówienia – Dostawa 2 szt. defibrylatorów z kardiowersją
Kod zamówienia wg CPV:
33182100-0 Defibrylatory
2.1.2 część 2 zamówienia – Dostawa pomp infuzyjnych, obejmująca:
1) 15 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych
2) 4 szt. statywów do pomp infuzyjnych strzykawkowych
Kod zamówienia wg CPV:
33194110-0 Pompy infuzyjne
2.1.3 część 3 zamówienia – Dostawa ssaków medycznych, obejmująca:
1) 4 szt. ssaków medycznych dwubutlowych jezdnych
2) 12 szt. ssaków inżektorowych wraz z instalacją i montażem
Kod zamówienia wg CPV:
331000000-1 Urządzenia medyczne
2.1.4 część 4 zamówienia – Dostawa 1 szt. myjni - płuczko dezynfektora do mycia i dezynfekcji basenów, kaczek i naczyń, z instalacją i montażem:
Kod zamówienia wg CPV:
33191000-5 Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera stosowny dla danej części Formularz asortymentowy do Załącznika Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.
2.3 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
2.3.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji: 2017), kompletny, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
2.3.2 Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy i do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
2.3.3 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko do Szpitali Tczewskich S.A. z siedzibą w Tczewie, ul. 30 Stycznia 57/58.
2.3.4 Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu medycznego Szpitali Tczewskich S.A. z siedzibą w Tczewie w zakresie eksploatacji i obsługi przedmiotu zamówienia.
2.3.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcję obsługi, „paszport techniczny” aparatu/sprzętu, kartę gwarancyjną, protokół przekazania-odbioru, atesty na dopuszczenie do obrotu i użytkowania na terenie Polski.
2.3.6 Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 24 m-cy.
UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-ce stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 niniejszej SIWZ.
2.4 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanej aparatury medycznej:
2.4.1 Wykonawca może zaoferować wyłącznie sprzęt/aparaturę, która została dopuszczona do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. Nr 876 ze zm.). Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 ze zm.).
2.4.2 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.5 Informacje o podwykonawcach:
1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
|
Cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.3 W celu potwierdzenia okoliczności, o której mowa w pkt 4.1.2 SIWZ, mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 Ustawy, Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale.
Wyjaśnienie dla Wykonawców:
1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.
2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ.
3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia.
UWAGI:
1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale.
5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w poszczególnych jego częściach w sposób następujący:
9.1.1 część 1 zamówienia – kwota 1 300,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 100/00).
9.1.2 część 2 zamówienia – kwota 1 200,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 100/00),
9.1.3 część 3 zamówienia – kwota 1 100,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc sto 100/00).
9.1.4 część 4 zamówienia – kwota 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset 100/00).
9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12.1 SIWZ.
9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach:
9.3.1 pieniądzu,
9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
9.3.3 gwarancjach bankowych,
9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.).
9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003.
Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:
„Wadium – przetarg nr ZP.272.20.2017 (część … zamówienia)”
W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 9.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
9.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje:
1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego,
2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie,
3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty.
Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy.
9.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 9.4 SIWZ.
9.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Nie dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność zmiany umowy wystąpi w wyniku następujących zdarzeń:
1) ustawowej zmiany podatku VAT,
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|