Zadanie podzielone zostało na trzy oddzielne części:
Część numer 1: ,,MEBLE I AKCESORIA - WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA”
Część numer 1 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia do żłobka:
zestaw mebli (2 kpl., dywan, szafki, łóżeczka, przewijaki z materacami, szafki na nocniki, szafki na pościel, szafki na pieluchy, krzesło do karmienia dzieci, stoliki, krzesełka, pojemniki na pieluchy, kosze na śmieci, makatki, biurka, krzesła, szatnie ze stelażem, bujaki, mata, kanapka, tablice korkowe zgodnie z zestawieniem wyposażenia
Część numer 2: ,,SPRZĘT AGD I WYPOSAŻENIE KĄCIKA DLA MATEK- WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA”
Część numer 2 obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu ADG i wyposażenia kącika dla matek w żłobku: fotele dla matek, lodówka mała, lodówka duża, stół roboczy chromoniklowy z szafką, stoliki, wózek kelnerski ze stali nierdzewnej, elektryczne sterylizatory do butelek, podgrzewacze do butelek, płyta indukcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia
Część numer 3: ,,WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA”
Część numer 3 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia (zgodnie z zestawieniem wyposażenia) do:
- żłobka: wózki 4-osobowe, tablice korkowe, szafki na leżaki, materace i pościel z drzwiami,
- przedszkola 3 latki- stoły prostokątne, krzesełka, szafki, szafy, biurko, krzesło, zestaw mebli, tablica korkowa, tablica magnetyczna, szafka plastyczna, szafa na pościel z przesuwanymi drzwiami, szafa na leżaki, materace i pościel z drzwiami
- przedszkola 4-5 latki – szafki, szafki z pojemnikami, szafka z półką do kącików, półotwarta z nadstawką, Szafka 1/8 koła na kółkach, biblioteczka stojąca z pufami, szafka narożna, biurka, krzesła, szafa wielofunkcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia
- przedszkola 6 – latki - szafki, krzesełka, stoły, regały, szafy, biurka, tablice, stoliki, Stolik na kubeczki i ręczniczki
- zali zajęć dodatkowych : zestawy mebli, biurka, krzesła, tablice korkowe, stoły, krzesełka, szafy, szatnie ze stelażem,
- sali rekreacyjnej - ławki drewniane, gimnastyczne, drabinki gimnastyczne, materace gimnastyczne, skrzynia gimnastyczna, składane kosze do piłki, worki do skakania, szafy na sprzęt sportowy,
- gabinetu dyrektora - fotele, sofa, ława biurowa, komoda, biurko, fotele biurowe,
- sekretariatu - zestaw mebli, krzesła, fotel biurowy, wieszaki na ubrania, szafa aktowa ze skarbczykiem
- pokój nauczycielski - szafa wysoka z 10 schowkami, szafa ubraniowa, regał na buty, szafki, stół owalny, krzesła, lodówka,
- pokój socjalny, pomieszczenia gospodarcze – stół owalny, krzesła, szafki, szafa ubraniowa, lodówka mała, regał metalowy, szafka na klucze, apteczka , kosze na śmiecie, pojemniki na pranie, podajniki ręczników, dozowniki do mydeł w płynie, stół roboczy nierdzewny z półką, ławka 4-os., ławka 5-os, ławka 3-os., krzesła konferencyjne, krzesełka, lustro logopedyczne.
- pokój logopedy / pedagoga – zestaw mebli, krzesło, biurko, stół, krzesełka, lustra logopedyczne, tablice,
Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określa:
Załącznik nr 5 : Zestawienie wyposażenia dla poszczególnych części
Określone w zestawieniu wyposażenia stanowiącym załącznik nr 5 do siwz typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wyposażenia dla poszczególnych części zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
|
GuidZP400 |
49578ed5-afb7-4c14-9592-1af7bdd1d509
|
Biuletyn |
527529-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Leżajsk
|
Regon |
54637700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Opalińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leżajsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
017 240 62 00
|
Zamawiajacy fax |
017 240 62 48
|
Zamawiajacy email |
lezajsk@zgwrp.org.pl
|
Adres strony url |
www.gminalezajsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Część nr 1 - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 – oś priorytetowa VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie: 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie: 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej Część nr 2 - Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH plus" 2017
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminalezajsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminalezajsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 8030), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Leżajsk ul. Łukasza Opalińskiego 2, 37- 300 Leżajsk (sekretariat Urzędu – pok. Nr 20)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia na zadaniu pn. Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzózie Królewskiej - poprawa infrastruktury technicznej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie podzielone zostało na trzy oddzielne części:
Część numer 1: ,,MEBLE I AKCESORIA - WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA”
Część numer 1 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia do żłobka:
zestaw mebli (2 kpl., dywan, szafki, łóżeczka, przewijaki z materacami, szafki na nocniki, szafki na pościel, szafki na pieluchy, krzesło do karmienia dzieci, stoliki, krzesełka, pojemniki na pieluchy, kosze na śmieci, makatki, biurka, krzesła, szatnie ze stelażem, bujaki, mata, kanapka, tablice korkowe zgodnie z zestawieniem wyposażenia
Część numer 2: ,,SPRZĘT AGD I WYPOSAŻENIE KĄCIKA DLA MATEK- WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA”
Część numer 2 obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu ADG i wyposażenia kącika dla matek w żłobku: fotele dla matek, lodówka mała, lodówka duża, stół roboczy chromoniklowy z szafką, stoliki, wózek kelnerski ze stali nierdzewnej, elektryczne sterylizatory do butelek, podgrzewacze do butelek, płyta indukcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia
Część numer 3: ,,WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA”
Część numer 3 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia (zgodnie z zestawieniem wyposażenia) do:
- żłobka: wózki 4-osobowe, tablice korkowe, szafki na leżaki, materace i pościel z drzwiami,
- przedszkola 3 latki- stoły prostokątne, krzesełka, szafki, szafy, biurko, krzesło, zestaw mebli, tablica korkowa, tablica magnetyczna, szafka plastyczna, szafa na pościel z przesuwanymi drzwiami, szafa na leżaki, materace i pościel z drzwiami
- przedszkola 4-5 latki – szafki, szafki z pojemnikami, szafka z półką do kącików, półotwarta z nadstawką, Szafka 1/8 koła na kółkach, biblioteczka stojąca z pufami, szafka narożna, biurka, krzesła, szafa wielofunkcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia
- przedszkola 6 – latki - szafki, krzesełka, stoły, regały, szafy, biurka, tablice, stoliki, Stolik na kubeczki i ręczniczki
- zali zajęć dodatkowych : zestawy mebli, biurka, krzesła, tablice korkowe, stoły, krzesełka, szafy, szatnie ze stelażem,
- sali rekreacyjnej - ławki drewniane, gimnastyczne, drabinki gimnastyczne, materace gimnastyczne, skrzynia gimnastyczna, składane kosze do piłki, worki do skakania, szafy na sprzęt sportowy,
- gabinetu dyrektora - fotele, sofa, ława biurowa, komoda, biurko, fotele biurowe,
- sekretariatu - zestaw mebli, krzesła, fotel biurowy, wieszaki na ubrania, szafa aktowa ze skarbczykiem
- pokój nauczycielski - szafa wysoka z 10 schowkami, szafa ubraniowa, regał na buty, szafki, stół owalny, krzesła, lodówka,
- pokój socjalny, pomieszczenia gospodarcze – stół owalny, krzesła, szafki, szafa ubraniowa, lodówka mała, regał metalowy, szafka na klucze, apteczka , kosze na śmiecie, pojemniki na pranie, podajniki ręczników, dozowniki do mydeł w płynie, stół roboczy nierdzewny z półką, ławka 4-os., ławka 5-os, ławka 3-os., krzesła konferencyjne, krzesełka, lustro logopedyczne.
- pokój logopedy / pedagoga – zestaw mebli, krzesło, biurko, stół, krzesełka, lustra logopedyczne, tablice,
Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określa:
Załącznik nr 5 : Zestawienie wyposażenia dla poszczególnych części
Określone w zestawieniu wyposażenia stanowiącym załącznik nr 5 do siwz typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wyposażenia dla poszczególnych części zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wskazany termin zakończenia dotyczy każdej z części.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy - Zamawiający nie określa.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy - Zamawiający nie określa.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy - Zamawiający nie określa.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu .
Uwaga: Powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert). Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy.
2) Zestawienie wyposażenia (wg załącznika nr 5 do siwz) - odpowiednio dla części 1, 2, 3.
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 1 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do siwz) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).
5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz).
OFERTY WSPÓLNE ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA)
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp
4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
8) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
Część numer 1- 1 100 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100).
Część numer 2- 180 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100).
Część numer 3- 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną z wyżej wymienionych części, wadia podlegają sumowaniu.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:
Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp).
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – Dostawa wyposażenia na zadaniu pn. Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzózie Królewskiej - poprawa infrastruktury technicznej” - część nr……….. oraz włożyć do koperty zewnętrznej .
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,
zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp.
Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MEBLE I AKCESORIA - WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część numer 1 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia do żłobka:
zestaw mebli (2 kpl., dywan, szafki, łóżeczka, przewijaki z materacami, szafki na nocniki, szafki na pościel, szafki na pieluchy, krzesło do karmienia dzieci, stoliki, krzesełka, pojemniki na pieluchy, kosze na śmieci, makatki, biurka, krzesła, szatnie ze stelażem, bujaki, mata, kanapka, tablice korkowe zgodnie z zestawieniem wyposażenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT AGD I WYPOSAŻENIE KĄCIKA DLA MATEK- WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część numer 2 obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu ADG i wyposażenia kącika dla matek w żłobku: fotele dla matek, lodówka mała, lodówka duża, stół roboczy chromoniklowy z szafką, stoliki, wózek kelnerski ze stali nierdzewnej, elektryczne sterylizatory do butelek, podgrzewacze do butelek, płyta indukcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część numer 3 obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia (zgodnie z zestawieniem wyposażenia) do:
- żłobka: wózki 4-osobowe, tablice korkowe, szafki na leżaki, materace i pościel z drzwiami,
- przedszkola 3 latki- stoły prostokątne, krzesełka, szafki, szafy, biurko, krzesło, zestaw mebli, tablica korkowa, tablica magnetyczna, szafka plastyczna, szafa na pościel z przesuwanymi drzwiami, szafa na leżaki, materace i pościel z drzwiami
- przedszkola 4-5 latki – szafki, szafki z pojemnikami, szafka z półką do kącików, półotwarta z nadstawką, Szafka 1/8 koła na kółkach, biblioteczka stojąca z pufami, szafka narożna, biurka, krzesła, szafa wielofunkcyjna zgodnie z zestawieniem wyposażenia
- przedszkola 6 – latki - szafki, krzesełka, stoły, regały, szafy, biurka, tablice, stoliki, Stolik na kubeczki i ręczniczki
- zali zajęć dodatkowych : zestawy mebli, biurka, krzesła, tablice korkowe, stoły, krzesełka, szafy, szatnie ze stelażem,
- sali rekreacyjnej - ławki drewniane, gimnastyczne, drabinki gimnastyczne, materace gimnastyczne, skrzynia gimnastyczna, składane kosze do piłki, worki do skakania, szafy na sprzęt sportowy,
- gabinetu dyrektora - fotele, sofa, ława biurowa, komoda, biurko, fotele biurowe,
- sekretariatu - zestaw mebli, krzesła, fotel biurowy, wieszaki na ubrania, szafa aktowa ze skarbczykiem
- pokój nauczycielski - szafa wysoka z 10 schowkami, szafa ubraniowa, regał na buty, szafki, stół owalny, krzesła, lodówka,
- pokój socjalny, pomieszczenia gospodarcze – stół owalny, krzesła, szafki, szafa ubraniowa, lodówka mała, regał metalowy, szafka na klucze, apteczka , kosze na śmiecie, pojemniki na pranie, podajniki ręczników, dozowniki do mydeł w płynie, stół roboczy nierdzewny z półką, ławka 4-os., ławka 5-os, ławka 3-os., krzesła konferencyjne, krzesełka, lustro logopedyczne.
- pokój logopedy / pedagoga – zestaw mebli, krzesło, biurko, stół, krzesełka, lustra logopedyczne, tablice,
|
| |